TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #329997  av hmsilset

celicat23 skrev:
ArildM skrev:
celicat23 skrev:Restaurering av countach'en brukt i "cannonball run"

http://www.cannonballcountach.com/Home_Page.php

Alltid gøy å se noe bli tatt såpass vare på.
Wow, "litt" spesiell eksos på den bilen. Så forresten filmen her om dagen, jeg synes den er hysterisk morsom, dama syns den var dritt.
Hoff, mangel på respekt for gamle klassikere altså
I hear you brother :) Rota med ei som var noen år yngre enn meg for en liten tid tilbake, og hun satte ikke pris på smokey and the bandit engang. Hva faen er det med kids'a om dagen?? :lol:
:D Du får sette på fast and fuorious neste gang du driver med disse russejentene dine :wink:
 #330004  av celicat23

hmsilset skrev::D Du får sette på fast and fuorious neste gang du driver med disse russejentene dine :wink:
Hvis valget er yngre dame og fast and the furious, eller eldre dame og smokey and the bandit... Ta tar jeg ei eldre ei heller :lol: Ei som husker grå plast telefoner med ei skive på du måtte stikke finger'n ned i og dra rundt for å slå ett nummer. Ei som husker sort/hvitt tv, moviebox'er, walkman som hørtes ut som noen prøvde og voldta gruppa du hørte på hvis du løp med den, og hvordan det var og ikke kunne bli nådd på telefon når man var ute av huset.

Nå var det nesten så jeg brøt ut i "unger nå til dags" :lol:
 #330123  av inzane2012

celicat23 skrev:
hmsilset skrev::D Du får sette på fast and fuorious neste gang du driver med disse russejentene dine :wink:
Hvis valget er yngre dame og fast and the furious, eller eldre dame og smokey and the bandit... Ta tar jeg ei eldre ei heller :lol: Ei som husker grå plast telefoner med ei skive på du måtte stikke finger'n ned i og dra rundt for å slå ett nummer. Ei som husker sort/hvitt tv, moviebox'er, walkman som hørtes ut som noen prøvde og voldta gruppa du hørte på hvis du løp med den, og hvordan det var og ikke kunne bli nådd på telefon når man var ute av huset.

Nå var det nesten så jeg brøt ut i "unger nå til dags" :lol:
altså, jeg er bare 23, og jeg husker grå plast telefoner med skive du måtte stikke fingeren nedi for å slå ett nr, husker walkman'en, husker den første ericsson mobilen, en stor feit kloss med 2 linjers display og gult lys som var en av di første som kunne BÅDE sende og motta sms ;)
husker og at mamma pleide å leie super nintendo spill til meg på narvesen når jeg var syk, pluss robin hood på vhs ;)
 #330126  av Marcus

Hva er det med folk å ruse og gi på som bare faen ut av alle lyskryss så fort jeg kommer i nærheten av drammen med mr2en? :lol:
 #330135  av ina

Marcus skrev:Hva er det med folk å ruse og gi på som bare faen ut av alle lyskryss så fort jeg kommer i nærheten av drammen med mr2en? :lol:
Drammensere liker å ha det gøy ;)
 #330146  av celicat23

inzane2012 skrev:altså, jeg er bare 23, og jeg husker grå plast telefoner med skive du måtte stikke fingeren nedi for å slå ett nr, husker walkman'en, husker den første ericsson mobilen, en stor feit kloss med 2 linjers display og gult lys som var en av di første som kunne BÅDE sende og motta sms ;)
husker og at mamma pleide å leie super nintendo spill til meg på narvesen når jeg var syk, pluss robin hood på vhs ;)
Ok, da kan jeg rote med 23 åringer i vertfall da :lol:

(nei, det er ikke ett tilbud din gris!!! :D)
 #330149  av inzane2012

celicat23 skrev:
inzane2012 skrev:altså, jeg er bare 23, og jeg husker grå plast telefoner med skive du måtte stikke fingeren nedi for å slå ett nr, husker walkman'en, husker den første ericsson mobilen, en stor feit kloss med 2 linjers display og gult lys som var en av di første som kunne BÅDE sende og motta sms ;)
Ok, da kan jeg rote med 23 åringer i vertfall da :lol:

(nei, det er ikke ett tilbud din gris!!! :D)
sikker på det? vist du betaler godt kan jeg fint komme ned å lube avgass røret ditt jeg ;) hehe...
 #330150  av inzane2012

vist det er bilde av jordbær på jordbærsyltetøy glasset og det er jordbær oppi glasset, hva er det da i leverposteien siden det er bildet av en liten gutt på boksen ???
 #330159  av ArildM

Tullinger :lol:
Kameraten min hadde Amiga, onkelen min hadde Nintendo, en annen kamerat hadde 386 med commander keen/street rod/golden axe.
Selv var jeg Sega Megadrive fan deluxe, beste konsollen ever :mrgreen:

SÃ¥ denne filmen minst 20 ganger:
Bilde
 #330162  av hmsilset

For en luksus.Lånte commodore64 og videospiller vi om det skulle være noe annet enn nrk på tv :) Men har tatt igjen og sett mye 80 talls filmer siste 15 åra 8) Jeg savner 80 tallet.Tenåringsjentene sola seg toppløse.Ingen mennesker var tilgjengelige på nett og sms, og å leke cowboy og indianer eller boksen går fra skolen var ferdig og helt til kl 8,hehe.Pappa var streng da.kom jeg hjem 2 min over 8 så ble det husarrest. Ett år hadde jeg husarrest 4 mnd i strekk.Det rare var at jeg ikke var hjemme en eneste dag :)

Men nok mimring.På tide å sove.
 #330172  av Giske

Jeg og Tom Erik (bose) hadde mini, mini meet på døgnet i tønsberg i går :)
Vedlegg
Foto0226.jpg
Foto0226.jpg (36.83 kiB) Vist 651 ganger
 #330180  av celicat23

hmsilset skrev:For en luksus.Lånte commodore64 og videospiller vi om det skulle være noe annet enn nrk på tv :) Men har tatt igjen og sett mye 80 talls filmer siste 15 åra 8) Jeg savner 80 tallet.Tenåringsjentene sola seg toppløse.Ingen mennesker var tilgjengelige på nett og sms, og å leke cowboy og indianer eller boksen går fra skolen var ferdig og helt til kl 8,hehe.Pappa var streng da.kom jeg hjem 2 min over 8 så ble det husarrest. Ett år hadde jeg husarrest 4 mnd i strekk.Det rare var at jeg ikke var hjemme en eneste dag :)

Men nok mimring.På tide å sove.
Jeg hadde faktisk noe så skjeldent som en bærbar commodore 64 !!!

Bilde

Med Final Cartridge III og greier. DET var saker det! Så var det over til Amiga 1000, med ekstra minnekort på 256kb, så det var massive 512kb med ram!!! Kickstart disketter og hele mølja... haha.

80 tallet hadde også en annen fin ting: det var ikke noe snakk om "politisk korrekt".
 #330184  av ArildM

+ At jeg aldri kan huske at jeg brukte mer tid på loading av spill enn å spille selve spillet! FFS - når spillet loades så hakker det atpåtil på den fordømrade xbox360en :cry: )...
Har til dags heller aldri spilt et 3D-plattformspill på Xbox som fungerer 100%. Nei god gammeldags sidescrollerspill er tingen :mrgreen:
 #330196  av celicat23

ArildM skrev:+ At jeg aldri kan huske at jeg brukte mer tid på loading av spill enn å spille selve spillet! FFS - når spillet loades så hakker det atpåtil på den fordømrade xbox360en :cry: )...
Har til dags heller aldri spilt et 3D-plattformspill på Xbox som fungerer 100%. Nei god gammeldags sidescrollerspill er tingen :mrgreen:
Sword of Sodan på amiga hadde jo bare SÅÅÅÅÅÅ feet grafikk :) hehe Gode gamledager.
  • 1
  • 464
  • 465
  • 466
  • 467
  • 468
  • 1171