TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #343564  av cameleon

Er ikke så ofte jeg er innom ts-ogn lengre, men når jeg er det, så bruker jeg å svippe innom denne tråden. Liker skikkelig godt de bildene du tar! :D De blir bare mer og mer kreativ for hver gang :)

Sykt heftig linse den ene av de btw!
 #343764  av lasse

Du har helt rett Marius, den trenger senk, ser det helt tydelig på det bildet der...
Får vel bli fattiglus til sommeren også, og investere i et KW sett.
 #343769  av celicat23

Senk, og litt større felger ;-) hehe Skal du ha vinter/bruksbil så må du kjøpe deg noe som er så håpløst at det ikke kan bli fint. Har bare gode ting og si om yaris verso :)

Bmw'n er nice!
 #343782  av lasse

Ja, heller litt mot noen 21", men det koster jo blod... Hehe, vinterbilen MÅ ha bakhjulstrekk, så får se om det ikke blir råd med en ny møkkamerce til neste vinter :lol:

Sorry for offtopic...
 #343844  av ure

celicat23 skrev:Takker! Det blir nok mer fremover, men er redd det blir bare mindre bil og mer annet.

Bilde
Ser gjerne bilder av "annet" også .Utrolig flotte bilder å se på... Sleng ut... :D
 #343861  av celicat23

ure skrev:Ser gjerne bilder av "annet" også .Utrolig flotte bilder å se på... Sleng ut... :D
Takker. Legger ut de fleste ting her. Men noe har jeg latt være, som f.eks:

Bilde

Det er ett sånt klisje-bilde du "må" ta hvis du skal drive med foto :lol:
 #343929  av bose

celicat23: Har du mange objektiver fra sigma? Jeg har selv et sigma 70-300 til mitt D60 kamera, jeg er råfornøyd med det , men jeg har blitt fortalt at jeg var heldig som fikk et bra eksemplar fra sigma :lol:
 #343935  av celicat23

bose skrev:celicat23: Har du mange objektiver fra sigma? Jeg har selv et sigma 70-300 til mitt D60 kamera, jeg er råfornøyd med det , men jeg har blitt fortalt at jeg var heldig som fikk et bra eksemplar fra sigma :lol:
Har sigma 150mm f2.8 macro (skarpt som ett uvær) og 150-500mm (greit nok). Er mye skrekkhistorier om sigma og kvalitetsforskjeller, men jeg tror jeg har vært heldig selv.
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 103