TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Auduns MR2 MK2

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #422611  av Audun F

ArildM skrev:Hvor mye er det som gjenstår nå da? :)
Hehe... En liten liste vil nok være (ikke i kronologisk rekkefølge):
  • Ferdigisolere coupén med matter
  • Montere dashboard
  • Montere understell og coilovers
  • Sende avgÃ¥rde felg for pussing og polish
  • Bytte ledningsnett pÃ¥ motor
  • Trekke om interiør
  • Bygge sub(er) og legge opp lyd i bilen
  • Lakke opp riktige speilhus (de jeg har er JDM og passer ikke LHD)
  • Montere fangere, panser, bakluke etc.
  • FÃ¥ motor til Ã¥ gÃ¥
  • FÃ¥ bil godkjent
Mulig jeg har glemt noe, men dette er sånn ca. det som står igjen.
 #422612  av ArildM

Gjort på ei helg det da :mrgreen: Neida, vi fulger spent med videre vi :)
 #422654  av Audun F

Glemte forresten installasjon av lowrise lykter...

Ikke rart ting tar tid her - nå må jeg vente på at Toyota skal få levert de 2 siste bremseskjolda før jeg kan få levert alt sammen for pressing av lager... Foreløpig dato er 4 desember...

I mellomtiden skal jeg prøve å få montert mer av innmaten i dashboard + styring og giroverføring og slikt. Må ha tak i noen ledningsstumper også siden de forrige som var nede på venstre side i coupén tok fyr før jeg satte fra meg bilen... Noen som har dette til overs kanskje? :D
 #422758  av ArildM

Da lærte jeg hvor vifta til varmeapparatet til SW20en sitter :mrgreen: Hvem trenger vel sprengtegninger :wink:
 #422810  av Audun F

Oh lord... Satte inn ledningsnettet som sitter i dashen i helga... Det har sitti alarm i bilen tidligere, og det var sjukt mye kabler som gikk frem og tilbake - så da har man rensket litt, og forhåpentligvis fått vekk de gamle alarmkablene (og ikke noe annet prekært). Bilder kommer av herligheten.

Jeg har ny alarm og GPS sporing som jeg tenkte jeg skulle sette inn, men er litt usikker på om jeg burde gjøre dette selv. Noen som har erfaring på området?

EDIT: Denne her er nok ikke så dum - http://www.overflate.no/bedrifter/indexcoopy.htm :)
 #423297  av Audun F

275.jpg
275.jpg (284.24 kiB) Vist 209 ganger
276.jpg
276.jpg (337.98 kiB) Vist 209 ganger
I det jeg skulle sette på coiloversa så fant jeg plutselig ut at de krevde den originale dempertoppen også (har ikke sjekket dette så nøye). Så da venter man på deler fra twosrus igjen da...
 #423299  av ArildM

Misunner deg ikke dashbord jobben. Håper det er enklere enn det ser ut som :lol: 8) Ellers er det jo vanvittig strøkent som vanlig :wink:
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 73