TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #331960  av lexusmann

Jepp, og så er det September When i morra....ikke like bra, men ok.... :wink:
 #331977  av tojo

bose skrev:Har nå kommet hjem med Mr2 nå! :D
Bilder :P grattis med "ny" bil. :D
 #331983  av Lørnings

IS200 og IS300 er vel praktiskt talt omtrent samma karrosseriet, eller tar jeg feil? Trodde det var bare motor, og noe fanger-greier det var litt forskjell på..?
 #331987  av lexusmann

Lørnings skrev:IS200 og IS300 er vel praktiskt talt omtrent samma karrosseriet, eller tar jeg feil? Trodde det var bare motor, og noe fanger-greier det var litt forskjell på..?
Stemmer det...så vidt jeg har fått med meg i alle fall... :wink:
 #331998  av KK-ma70

lexusmann skrev:
KK-ma70 skrev:
lexusmann skrev:Satt og så på SportN nå...visste ikke at det var noen i Norge som kjørte rally cross med Lexus....en IS 300.... :wink: røk ut med ødelagt bakaksel da...sikkert ikke billig det...kommer ikke på navnet nå....
Er vell en IS200 med Volvomotor :roll: Er iallefall en som kjører en slik i disse trakter...
Komentatoren sa det var en 300...var nokså lys på farge...så det var en Lexus IS, men kan jo ha vært 200...
Litt penger ut av vinduet å kjøpe 300 hvis en skal ut med motor og gir allikevell... Men det trenger ikke være samme bil vi snakker om :wink: Har ikke sett den selv, men blitt fortalt d av noen som er bevandret i miljøet.. Tror det er en regel som sier det må være 4syl motor i disse løpene/bilene, kan hende jeg blander de forskjellige klassene :roll:
 #332083  av tojo

Grilling og iskald øl her.no :P Sommerskål Bilde
  • 1
  • 470
  • 471
  • 472
  • 473
  • 474
  • 1171