TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #332270  av hmsilset

Hehe,så artig ut det der. Vært ute å råna en tur jeg.Tenkte bare jeg skulle si at om dere noen gang har litt løs ic og skal kjenne hvor den har løsna, så ikke gjør det når vifta går :D Gikk bra da, men ble en rar lyd når tommelen for inni.
 #332271  av tojo

hmsilset skrev:Hehe,så artig ut det der. Vært ute å råna en tur jeg.Tenkte bare jeg skulle si at om dere noen gang har litt løs ic og skal kjenne hvor den har løsna, så ikke gjør det når vifta går :D Gikk bra da, men ble en rar lyd når tommelen for inni.
Du må passe på fingrene dine,godt det gikk bra da. :D roterende negelkutter :lol:
Har hørt om dem som har kappet armer og ben, da på stålpropell i gammel amcar.
 #332273  av hmsilset

Hehe, da skal jeg aldri ha amcar :) Er rart dette.Jeg har mange maskiner på jobb og vet at om jeg er uoppmerksom en gang så går det galt.Når jeg holder på bil så tenker jeg ikke så mye på ulykker :?
 #332279  av tojo

hmsilset skrev:Hehe, da skal jeg aldri ha amcar :) Er rart dette.Jeg har mange maskiner på jobb og vet at om jeg er uoppmerksom en gang så går det galt.Når jeg holder på bil så tenker jeg ikke så mye på ulykker :?
Det er nok fordi du er go venn med bilen,å ikke tror den vil gjøre deg noe vondt.
Men fleip til side,hvordan skulle du kunnet haiket om du hadde stusset tommelen? :roll:
 #332284  av hmsilset

tojo skrev:
hmsilset skrev:Hehe, da skal jeg aldri ha amcar :) Er rart dette.Jeg har mange maskiner på jobb og vet at om jeg er uoppmerksom en gang så går det galt.Når jeg holder på bil så tenker jeg ikke så mye på ulykker :?
Det er nok fordi du er go venn med bilen,å ikke tror den vil gjøre deg noe vondt.
Men fleip til side,hvordan skulle du kunnet haiket om du hadde stusset tommelen? :roll:
Jeg Bruker bare langefingeren isteden, så vil jo enkelte stoppe tenker jeg :D
 #332317  av Lørnings

Må kjøpe svensk bil da vet du.. på volvo'en så står det jo "VARNING! ROTERANDE FLÄKT!" på et enormt klistremerke inne på bjelken over radiatoren! :P :P

Du som driver med klistremerker kan jo bare få laget "Fingrene av fatet når vifta går!!" :D :wink:
 #332323  av hmsilset

Lørnings skrev:Må kjøpe svensk bil da vet du.. på volvo'en så står det jo "VARNING! ROTERANDE FLÄKT!" på et enormt klistremerke inne på bjelken over radiatoren! :P :P

Du som driver med klistremerker kan jo bare få laget "Fingrene av fatet når vifta går!!" :D :wink:
Står så mange advarsler på bilen fra før :D Men god ide!
 #332460  av Andreazz

tojo skrev:
hmsilset skrev:Hehe,så artig ut det der. Vært ute å råna en tur jeg.Tenkte bare jeg skulle si at om dere noen gang har litt løs ic og skal kjenne hvor den har løsna, så ikke gjør det når vifta går :D Gikk bra da, men ble en rar lyd når tommelen for inni.
Du må passe på fingrene dine,godt det gikk bra da. :D roterende negelkutter :lol:
Har hørt om dem som har kappet armer og ben, da på stålpropell i gammel amcar.

Jeg prøvde meg mot viften på en Mercedes som trengte litt feilsøking for flere år siden... 9 sting og store arr på tommelen og oppå høyre handa ble resultatet av det :? Tok bilde av handa når jeg satt hos legevakten, men skal spare dere for det :lol:
 #332550  av ArildM

Ferie, festival og full fart :) SÃ¥ da slipper dere meg i en uke :mrgreen:
 #332626  av tojo

Carlsberg sort guld her.no , bare morradagen igjen så er det ferie.
Første stopp er dragracing i Piteå til helgen(alltid en høydare) :P
 #332635  av KK-ma70

Andreazz skrev: 9 sting og store arr på tommelen og oppå høyre handa ble resultatet av det :? Tok bilde av handa når jeg satt hos legevakten, men skal spare dere for det :lol:
Hehe :D Gjorde akkurat det samme da jeg plasserte hånda under DeWalt-saga på jobben.... 5cm langt, 7mm bredt og 2mm unna senen til pekefinger... Men dere skal få bilde :mrgreen:
Vedlegg
HÃ¥nd vs. DeWalt
HÃ¥nd vs. DeWalt
DSC00435.JPG (20.55 kiB) Vist 715 ganger
 #332638  av Supramk3turbo

Æsj Karl...Æsj :lol: Jeg hater å se sånne kutt...
  • 1
  • 471
  • 472
  • 473
  • 474
  • 475
  • 1171