DRIFTING: 

- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
hmsilset skrev:Hehe,så artig ut det der. Vært ute å råna en tur jeg.Tenkte bare jeg skulle si at om dere noen gang har litt løs ic og skal kjenne hvor den har løsna, så ikke gjør det når vifta gårDu må passe på fingrene dine,godt det gikk bra da.Gikk bra da, men ble en rar lyd når tommelen for inni.
hmsilset skrev:Hehe, da skal jeg aldri ha amcarDet er nok fordi du er go venn med bilen,å ikke tror den vil gjøre deg noe vondt.Er rart dette.Jeg har mange maskiner på jobb og vet at om jeg er uoppmerksom en gang så går det galt.Når jeg holder på bil så tenker jeg ikke så mye på ulykker
tojo skrev:Jeg Bruker bare langefingeren isteden, så vil jo enkelte stoppe tenker jeghmsilset skrev:Hehe, da skal jeg aldri ha amcarDet er nok fordi du er go venn med bilen,å ikke tror den vil gjøre deg noe vondt.Er rart dette.Jeg har mange maskiner på jobb og vet at om jeg er uoppmerksom en gang så går det galt.Når jeg holder på bil så tenker jeg ikke så mye på ulykker
Men fleip til side,hvordan skulle du kunnet haiket om du hadde stusset tommelen?
Lørnings skrev:Må kjøpe svensk bil da vet du.. på volvo'en så står det jo "VARNING! ROTERANDE FLÄKT!" på et enormt klistremerke inne på bjelken over radiatoren!Står så mange advarsler på bilen fra før![]()
![]()
Du som driver med klistremerker kan jo bare få laget "Fingrene av fatet når vifta går!!"![]()
tojo skrev:hmsilset skrev:Hehe,så artig ut det der. Vært ute å råna en tur jeg.Tenkte bare jeg skulle si at om dere noen gang har litt løs ic og skal kjenne hvor den har løsna, så ikke gjør det når vifta gårDu må passe på fingrene dine,godt det gikk bra da.Gikk bra da, men ble en rar lyd når tommelen for inni.
roterende negelkutter
![]()
Har hørt om dem som har kappet armer og ben, da på stålpropell i gammel amcar.
Andreazz skrev: 9 sting og store arr på tommelen og oppå høyre handa ble resultatet av detHeheTok bilde av handa når jeg satt hos legevakten, men skal spare dere for det