TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Re: Litt stort Supra mk3 prosjekt (SELGES)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #350107  av Supramk3turbo

Mr_Storbrua skrev:Veldig fin mk3 dette Gøy å se før/etter bilder :)

Får man ikke hvite blink i lista framme på skjermen?

Få noen bilder av bakenden også da.
Blir hvite blinkers på siden også på sikt :D Reiser på jobb en ukes tid nå, så får knipse litt mere når jeg kommer hjem :D

Setter veldig stor pris på deres gode tilbakemeldinger :D
 #350143  av Supramk3turbo

Scotty skrev:Det jeg liker ekstra godt med bilen din er gjennomførheten, og det at bilen ser så "komplett" ut, er liksom ikke noe som trengs å endres, alt passer perfekt slik det er!
He he. Takk takk. Er ganske fornøyd selv, men det er da altids noe små pirk her å der som man burde gjort noe med, men ikke gidder :D Sånn grovt sett så vil jeg ikke gjøre noe mere med utseendet, men burde gå litt mere inn på finish å gjøre ting skikkelig sånn etterhvert, har gjort noen lette løsninger her å der :lol:

Åsså har jeg egentlig lyst til å slippe den ned litt til, men bilen brukes på veien, å er håpløs nok å kjøre som den er. Parkeringshus med flere etasjer er bare å drite i f.eks :D
 #350481  av Supramk3turbo

Time til ny mapping er bestilt :D Har bestemt meg for å kjøre en sommer til på J-spec kammer, blir så mye utgifter nå fremover... Får se om vi får pressa ut det siste denne gangen :D Egentlig hadde jeg ikke trengt nytt map, i å med at den ble mappet i fjor på samme oppsett, men det har skjedd noe rart som gjør at den går veldig feit nå, soter igjen pluggene, Så noe må endres.

Ja, jeg skal huske på kamera denne gangen :lol:
 #351042  av StianMK3

Dritbra felger ja.begynner og se temmelig bra ut den doninga di :D
 #351081  av Supramk3turbo

Thank you thank you :D ...Mapping er utsatt foresten grunnet jobb :(
 #351393  av Supramk3turbo

Æsj...
Vedlegg
krasj1.JPG
krasj1.JPG (127.87 kiB) Vist 559 ganger
krasj2.JPG
krasj2.JPG (85.08 kiB) Vist 559 ganger
krasj3.JPG
krasj3.JPG (98.67 kiB) Vist 559 ganger
krasj4.JPG
krasj4.JPG (103.51 kiB) Vist 559 ganger
 #351394  av Supramk3turbo

For å gjøre noe godt med bilen oppi det hele, så koblet jeg opp veivhus vent til inntak før turbo :D
Vedlegg
vent.JPG
vent.JPG (97.86 kiB) Vist 559 ganger
bil.JPG
bil.JPG (98.23 kiB) Vist 559 ganger
 #351402  av tojo

Hva har skjedd der bak? kjipt !!! Men et utrolig flott stykke bil du har der :-)
 #351405  av StianMK3

Uff da..Det er i slike situasjoner jeg er glad jeg har lakkboks ;-)
 #351406  av Supramk3turbo

He he. Det er i slike tilfeller jeg er glad jeg har forsikkring... :D Det var ei gammal dame som smalt i rævva mi, så det ordner seg nok dette :D Bare litt surt da den akkurat var nylakkert. Men men...
 #351421  av jacquelin

Typisk at hun skulle treffe der da, nå som fangerne var blitt så fine. :roll: Du får gi en lyd hvis du vil ha hjelp når du har fått oppgjøret da. :wink:
 #351431  av Supramk3turbo

He he, ja. hun kunne ikke ha truffet bedre... :D Takk for det, kan nok hende jeg gir en lyd ja :D
 #354932  av Supramk3turbo

Da var det montert eurospec kammer i supran, litt gøy at man faktisk kjenner forskjellen såpass som jeg gjorde, spesielt på topp registeret, så blir gøy med mapping på onsdag :D

Ellers er hjulbuene valset, noe som ikke ble helt bra, men skal ta en runde på skjermene nå som bakfangeren og diverse skal lakkeres igjen.
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 62