TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#103978  av bose

sove er oppskrytt

#103996  av GT4 CS

Og sove gjør man da man blir gammel og flyr rundt i ganga med rulatoren og går amokk på vaffel fronten slik at magan eser ut til et enormt studium for nabokona som en gang for 40 år siden var øre nese hals ekspert.

#103999  av Goose

#104183  av conniew

eh.. preKude?! og.. huff.. *snufse*

#104487  av 2000celica

:) :) :) :) Henta bilen fra lakkereren i dag, der har den stått i 5 uker :evil:
Så bra å endelig kunne kjøre celicaen igjen, med ny eksos brummet det ganske bra.
Har lakkert sideskjørtene på bilen, front og bakende lakkert løst. Og kan si det var vel verdt å vente på i 5 uker !
Lakkereren er nemlig Perfeksjonist- dette skal bli bra. I morgen skal det monteres :wink:

#105107  av mr_2

Javel,da var jeg permiter... IGJEN!!!!%#&#"¤ :evil:
Noen som vet om noen som søker etter sveisere i Stavangerdistriktet? :roll:

#105112  av FalcoN

wohoo :)
Da har jeg vært å skrevet lærlingekontrakt til neste år :D

Nå gjenstår d bare å finne en bra hybel i Trondheim!

#105887  av celicat23

Frist for etterkontroll (teknisk kontroll): 15.05.

Ringte og bestilte time i dag. NÃ¥r fikk jeg time? 24.05.

Og han som ordnet det klarte ikke å få tak på personen som kunne ordne med utsettelse på fristen.

Jada. "Imponert" er dagens ord.

#105895  av GT_rider

Å gud hjelpe meg :lol: Satt å leste litt av de første sidene i denne tråden.. Mye kan sies, men det ser ut som vi har hatt seriøse fritidsproblemer tidligere i vinter :)
Der var det mye rart gitt :shock: har nesten tapt seg litt nå i det siste 8)

#105897  av kennethx

celicat23 skrev:Frist for etterkontroll (teknisk kontroll): 15.05.

Og han som ordnet det klarte ikke å få tak på personen som kunne ordne med utsettelse på fristen.

ta det helt med ro, du får gjerne brev om purring på kontroll etter en måned, og en måned etter det får du først varsel om at bilen vil bli avskiltet.

#105922  av celicat23

kennethx skrev:
celicat23 skrev:Frist for etterkontroll (teknisk kontroll): 15.05.

ta det helt med ro, du får gjerne brev om purring på kontroll etter en måned, og en måned etter det får du først varsel om at bilen vil bli avskiltet.
Stresser ikke akkurat nei :) Etter kontrollen så er det å få alt på igjen, få lakkert og montert vingen, kanskje (tror ikke, men kanskje) lakkert felgene, og så blir den satt til salgs.

#105964  av mr_2

GT_rider skrev:Å gud hjelpe meg :lol: Satt å leste litt av de første sidene i denne tråden.. Mye kan sies, men det ser ut som vi har hatt seriøse fritidsproblemer tidligere i vinter :)
Der var det mye rart gitt :shock: har nesten tapt seg litt nå i det siste 8)
Jeg og synes at det har tapt seg...MEN,det kan vi endre på...Hvilken Grandiosa liker dere best? :lol: Kjøttdeig og løk her :D

#105965  av bose

Orginalen er alltid best ;)

#105966  av GT_rider

Er litt kjedelig av meg jeg, så jeg går nok for den originale varianten.. Så er jeg også litt fan av pariser pizza, helst etter en lang dag på jobb, og jeg ikke gidder/orker å lage noe når jeg kommer hjem i 8-9 tiden etter å ha vært på jobb siden før 7.

Skulle nesten laget en liten vote om hvilken grændis folket liker best( for alle liker vel grændis??)
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 1166