TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #337993  av inzane2012

ina skrev:tips hvis man er tom for røyk på en lørdagskveld, og ikke er kjørebar... : ring falken/viking og si du er tom for bensin og be de kjøpe med røyk... haha...
har du testa det????
 #338016  av Giske

Fikk prøvd ut poleringsmaskinen min for første gang i dag! Litt trøblete i starten med en maskin som bare raste avgårde med meg på slep, men klarte såvidt det var å gjenvinne kontrollen mot slutten
;-p resultatet ble ikke heelt så bra som jeg hadde håpet, må nok bare innse at noen riper har kommet for å bli :-(

Men her kommer et par lusne bilder som jeg håper viser at det ble bittelitt bedre! (er lov å tro at disse dårlige bildene illustrerer det ihvertfall :lol: )

Før:
Bilde

Etter:
Bilde
 #338086  av ArildM

Bilde
Ble litt pilsing og mekking i helga :) Hælsikes prosjekter som skal ta så mye tid da :lol:
 #338112  av ArildM

Meget fin er den nok ikke, er en bruksveteran. Rustfri er den nok derimot :) Ble hobbylakkert utendørs, og 90% av tiden brukte jeg på grunnarbeid så lakken ser ikke bra ut. Men den er bra på bunn og det er det som teller :wink: Mekker litt nå og da, dama har tatt noen bilder, så blir nok prosjekttråd etter hvert. Akkurat nå prioriterer jeg bare å få ferdig bilen, har blitt reparasjon + reparasjon + preparasjon + prosjekt på prosjekt på prosjekt siden jeg kjøpte bilen i februar og den var rød og frontskadet :lol:
 #338126  av hmsilset

Hahaha:) Dette sier hun kun for oppmerksomhet da.Hadde uansett ikke orka ei kjerring som måtte tukle med meg med en gang jeg våkna hver bidige dag :D For å tilfredstille meg kunne hun heler gått ut å mekka litt mr2,så kan jeg kose meg med morgenkaffen og avisa i fred :wink:
 #338127  av Giske

hmsilset skrev:Hahaha:) Dette sier hun kun for oppmerksomhet da.Hadde uansett ikke orka ei kjerring som måtte tukle med meg med en gang jeg våkna hver bidige dag :D For å tilfredstille meg kunne hun heler gått ut å mekka litt mr2,så kan jeg kose meg med morgenkaffen og avisa i fred :wink:
Hehe, så istedet for å dra til det lokale "red light district", vil du heller ansette en kvinnelig mekaniker? :lol:

Men det er jo godt mulig hun mener det..hun er blond, polsk og en liten dæsh svensk. Da er alt mulig spør du meg :lol:
 #338129  av hmsilset

Giske skrev:
hmsilset skrev:Hahaha:) Dette sier hun kun for oppmerksomhet da.Hadde uansett ikke orka ei kjerring som måtte tukle med meg med en gang jeg våkna hver bidige dag :D For å tilfredstille meg kunne hun heler gått ut å mekka litt mr2,så kan jeg kose meg med morgenkaffen og avisa i fred :wink:
Hehe, så istedet for å dra til det lokale "red light district", vil du heller ansette en kvinnelig mekaniker? :lol:

Men det er jo godt mulig hun mener det..hun er blond, polsk og en liten dæsh svensk. Da er alt mulig spør du meg :lol:
Nei,kan være ei helt vanelig jente bare hun liker å mekke bil.Sex er sånt man kan gjøre på kveldene.Er kanskje gammeldags, men synes sånt er for slitsomt på formiddagen.Biler og hus kommer først, også kan man tilfredsstille lystene senere :D Sover bedre da.
 #338130  av Giske

hmsilset skrev:
Giske skrev:

Nei,kan være ei helt vanelig jente bare hun liker å mekke bil.Sex er sånt man kan gjøre på kveldene.Er kanskje gammeldags, men synes sånt er for slitsomt på formiddagen.Biler og hus kommer først, også kan man tilfredsstille lystene senere :D Sover bedre da.

Hehe, sant nok!
Aldri helt skjønt greia med sex om morgenen..trøtt, dårlig koordinasjon og dårlig ånde, hehe :mrgreen:
 #338131  av hmsilset

Sant det :) Og særlig etter en fest.Æsj..Ut å kjøre mr2 nå jeg.Sjuk ett par dager, men må kjøre litt :)
 #338132  av Supramk3turbo

Jeg ligger rett ut etter at blindtarmen sprakk forige uke...DET er vondt det. Ikke får jeg kjørt, ikke får jeg blitt med på ting. Bare ligge her mutters alene, å gå små turer inni mellom med kroket rygg, klarer ikke å strekke ut magen ennå :D Føler meg som en ubrukelig gamling...
 #338133  av Giske

hmsilset skrev:Sant det :) Og særlig etter en fest.Æsj..Ut å kjøre mr2 nå jeg.Sjuk ett par dager, men må kjøre litt :)
Eww, ja!
Du får kose deg, hehe. Skal lese litt fire science basics jeg nå :roll:

God bedring begge to!

Sprukket blindtarm høres ikke godt ut :-/
  • 1
  • 487
  • 488
  • 489
  • 490
  • 491
  • 1171