ina skrev:tips hvis man er tom for røyk på en lørdagskveld, og ikke er kjørebar... : ring falken/viking og si du er tom for bensin og be de kjøpe med røyk... haha...har du testa det????
Fortune Favors The Brave
ina skrev:tips hvis man er tom for røyk på en lørdagskveld, og ikke er kjørebar... : ring falken/viking og si du er tom for bensin og be de kjøpe med røyk... haha...har du testa det????
celicat23 skrev:Noen ganger kommer sannheten frem, og det gjør godt:Are you fucking kidding me??
http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=590000
hmsilset skrev:Hahaha:) Dette sier hun kun for oppmerksomhet da.Hadde uansett ikke orka ei kjerring som måtte tukle med meg med en gang jeg våkna hver bidige dagHehe, så istedet for å dra til det lokale "red light district", vil du heller ansette en kvinnelig mekaniker?For å tilfredstille meg kunne hun heler gått ut å mekka litt mr2,så kan jeg kose meg med morgenkaffen og avisa i fred
Giske skrev:Nei,kan være ei helt vanelig jente bare hun liker å mekke bil.Sex er sånt man kan gjøre på kveldene.Er kanskje gammeldags, men synes sånt er for slitsomt på formiddagen.Biler og hus kommer først, også kan man tilfredsstille lystene senerehmsilset skrev:Hahaha:) Dette sier hun kun for oppmerksomhet da.Hadde uansett ikke orka ei kjerring som måtte tukle med meg med en gang jeg våkna hver bidige dagHehe, så istedet for å dra til det lokale "red light district", vil du heller ansette en kvinnelig mekaniker?For å tilfredstille meg kunne hun heler gått ut å mekka litt mr2,så kan jeg kose meg med morgenkaffen og avisa i fred
![]()
Men det er jo godt mulig hun mener det..hun er blond, polsk og en liten dæsh svensk. Da er alt mulig spør du meg
hmsilset skrev:Giske skrev:Nei,kan være ei helt vanelig jente bare hun liker å mekke bil.Sex er sånt man kan gjøre på kveldene.Er kanskje gammeldags, men synes sånt er for slitsomt på formiddagen.Biler og hus kommer først, også kan man tilfredsstille lystene senerehmsilset skrev:Hahaha:) Dette sier hun kun for oppmerksomhet da.Hadde uansett ikke orka ei kjerring som måtte tukle med meg med en gang jeg våkna hver bidige dagHehe, så istedet for å dra til det lokale "red light district", vil du heller ansette en kvinnelig mekaniker?For å tilfredstille meg kunne hun heler gått ut å mekka litt mr2,så kan jeg kose meg med morgenkaffen og avisa i fred
![]()
Men det er jo godt mulig hun mener det..hun er blond, polsk og en liten dæsh svensk. Da er alt mulig spør du megSover bedre da.
hmsilset skrev:Sant detEww, ja!Og særlig etter en fest.Æsj..Ut å kjøre mr2 nå jeg.Sjuk ett par dager, men må kjøre litt