TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #338134  av hmsilset

Supramk3turbo skrev:Jeg ligger rett ut etter at blindtarmen sprakk forige uke...DET er vondt det. Ikke får jeg kjørt, ikke får jeg blitt med på ting. Bare ligge her mutters alene, å gå små turer inni mellom med kroket rygg, klarer ikke å strekke ut magen ennå :D Føler meg som en ubrukelig gamling...
Kjedelig da.Har hørt det skal være veldig vondt, men trøsta er vel at det bare skjer en gang :) God bedring!
 #338135  av Supramk3turbo

He he, ja. Det skjer nok neppe igjen :lol: Takk for god bedring:)
 #338136  av Giske

Læreren min sa at jeg må lære meg å foreta en blindtarmsoperasjon :? samt sying, sette drypp osv osv.. Så du skal være veldig glad det ikke kan skje en gang til, tilfelle det skjer når jeg er i nærheten! hahaha :-p
 #338137  av hmsilset

Giske skrev:
hmsilset skrev:Sant det :) Og særlig etter en fest.Æsj..Ut å kjøre mr2 nå jeg.Sjuk ett par dager, men må kjøre litt :)
Eww, ja!
Du får kose deg, hehe. Skal lese litt fire science basics jeg nå :roll:

God bedring begge to!

Sprukket blindtarm høres ikke godt ut :-/
Takk,og ikke les deg helt gal :D Jeg er bare veldig forkjøla, men dropper jobb da.Jeg jobber kun natt, og orker ikke slite meg igjennom 4 skift med hosting og feber når jeg kan vente til uti uka.
 #338138  av Giske

hmsilset skrev:
Giske skrev:
hmsilset skrev:Sant det :) Og særlig etter en fest.Æsj..Ut å kjøre mr2 nå jeg.Sjuk ett par dager, men må kjøre litt :)
Eww, ja!
Du får kose deg, hehe. Skal lese litt fire science basics jeg nå :roll:

God bedring begge to!

Sprukket blindtarm høres ikke godt ut :-/
Takk,og ikke les deg helt gal :D Jeg er bare veldig forkjøla, men dropper jobb da.Jeg jobber kun natt, og orker ikke slite meg igjennom 4 skift med hosting og feber når jeg kan vente til uti uka.
Skal prøve å la være, men er mye jeg må pløye meg gjennom i dag:/ Skjønner at du ikke orker det! Bedre å være hjemme litt for å bli frisk, enn å slite seg gjennom vaktene for så å være syk lenge :-)
 #338142  av Supramk3turbo

En sånn blindtarm operasjon hadde faktisk vært litt gøy å prøvd. De bruker jo kikkhull metoden, eller hva det heter. Inn med kamera i navelen, og 2 hull for å komme inn med evnt. verktøy. he he :D
 #338144  av Giske

Supramk3turbo skrev:En sånn blindtarm operasjon hadde faktisk vært litt gøy å prøvd. De bruker jo kikkhull metoden, eller hva det heter. Inn med kamera i navelen, og 2 hull for å komme inn med evnt. verktøy. he he :D
Æh, jeg håper for guds skyld at jeg slipper det :-p kjipt å gjøre noe feil, hehe. :roll:
Får vondt i navelen av å tenke på det :shock:
 #338146  av Supramk3turbo

He he :D Ser den :D
 #338217  av ErikG

Nye avensisen?
Stemmer. Bestilte en hvit stv. Blir nok 20'' og tte pakke til våren.
 #338219  av Giske

ErikG skrev:
Nye avensisen?
Stemmer. Bestilte en hvit stv. Blir nok 20'' og tte pakke til våren.
Kult! du får legge ut bilde når du får den :-D
 #338417  av johnnie_W75

Som nevnt tidligere så dro jeg en tur til Steinkjer denne uka. Kjørte selvfølgelig Østerdalen både opp og ned for der er det minst trafikk og fotobokser.. :roll:
Dro fra Kløfta kl 1525 på søndag og var "egentlig" fornøyd med veiene de første timene.. Stoppa noen ganger på veien da.
Men fra der RV3 kommer inn på E6 og mye av distansen opp til Trondheim var det en tragedie av en vei.. Og flaut å kalle for europavei.. Heller lokalvei eller no sånt.. :shock: Men det gikk alikevel greit unna på kvelden og var fremme i Steinkjer kl 2240 på kvelden.. :mrgreen:
Startet fra Steinkjer tirsdag kl 1610 på returen, det gikk trått forbi Værnes, men etterpå gikk det bra. Stoppa å tanka passerte Esso`n på Berkåk kl 1825 og parkerte på Kløfta kl 2300. :lol: Er ikke ute på tur for å se på naturen jeg :P Skal kjapt frem så slappe av..
Tenk om de kunne ha fjerna alle fotobokser på denna strenkingen.. De er jo bare plassert for å kreve inn ekstra kr til staten og ikke som såkalte "trafikksikkerhetstiltak".. Eller enda bedre lagd bedre vei fra sør til nord 8) Men detta er norge og vi har jo ikke penger... :P Det virker som veiplanleggerne bare må lage svinger...
  • 1
  • 488
  • 489
  • 490
  • 491
  • 492
  • 1171