Fikk fangeren tilbake idag, og er godt fornøyd.
Fargen traff 99,5%, og det er såpass nære at det ikke er noe større fargeskille enn før.
Med tanke på hvor myk plasten i fangeren er, er jobben med å fylle igjen hullene og få den plan så god som mulig.
Har forløbig bare satt fangeren på bilen, og festen den med to skruer. Så får den sitte der og herde en ukes tid før alt monteres sammen igjen.
Har ingen bilder fra prossesen enda, da garasjen er uegnet for å fotografe i. Den er alt for mørk.
Men det ser hvertfall ut til at jobben ble veldig bra.
Det eneste jeg kan utsette på lakkeringen var noen ørsmå bobler i klarlakken. Og de skal lakkerern pusse ned til våren, når bilen kommer ut på veien.
Og med tanke på hvor vanskelig det er å lakkere såpass myk plast er egentlig ikke det noe å klage på, da det fint lar seg rette med litt våtsliping\rubbing.
Så langt har jeg altså fått lakkert fangeren i vinter, kjøpt deler til å bytte reg.reim og alt rundt den, samt kjøpt oppgraderte bremser og sist men ikke minst fått ordnet plexiglassplate og noenlys til forsterker oppsettet i frunken.
Det gjenstår da å få byttet reg.reim og bremser. Bremsene tar jeg selv. Reg.reim overlater jeg til et verksted jeg stoler på.
I tilegg vil jeg få bygd meg basskasser som passer bedre enn de jeg har for øyeblikket.
Etter det er det nok ikke fler oppgradeirnger som skal til. Da er det stort sett bare å kose seg med bilen og bruke den
Skal bilen bli bedre nå må den hellakkeres. I tillegg kunne jeg jo tankt meg dashbord i skinn som matcher resten av interiøret. Men kunne ikke tenkt meg jobben med å bytte det...

Ingen er tøffere enn toget! Hilsen lokføreren
1995 Mr2 Gti.
2014 Lexus IS 300h F-sport.