TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kjærlighetslivet, pÃ¥ godt og vondt (OBS OBS, NSFW)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #401561  av jacquelin

Hehe. :D

Celicat23: Hva mener du? Bare spørre liksom? :shock: Okioki få det gjort, først som sist. Skal gi dere oppdatering når jeg får svar. Shit jeg er nervøs.
 #401571  av bose

Hvorfor være nærvøs..? Hvis det ikke funker, så var nok han ikke verdt å satse på.. Mange fisk i havet og kanskje verdt å vente på en som det kan fungere bra med..?

Men hva vet jeg, er fullstendig håpløs når det kommer til sånt.. Får heller holde meg til ting jeg faktisk får til -> sofa og øl! :lol:
 #401582  av inzane2012

Jeg og foreslår at du ringer han for å høre om dere kanskje kan finne på noen sammen igjen, vist dette var på lørdagen, så er det på tide når vertfall :) Det holder med å vente ca to dager før du tar kontakt igjen :)
 #401687  av bose

Hehe! Min udugelighet står jeg fremdeles fast ved! Og akurat nå står flaska med rødvin pent plassert ved siden av meg her på kontoret på jobben :lol:
Ja jeg holder til i Hammerfest, men havner i Tønsberg igjen i slutten av mnd ;)

Vedkommende fra Stjørdal har jo allerede meldt seg! :lol:
 #401692  av jacquelin

Haha bra det ikke bare er jeg som er udugelig. :P Kanskje jeg skal ta et glass av et eller annet jeg også. :roll:

Påmeldingsfrist? Hos meg løper den helt til drømmeprinsen kommer. :D Haha. Eller var det noe helt annet du lurte på? :P
 #401695  av Zepticon

jacquelin skrev: Påmeldingsfrist? Hos meg løper den helt til drømmeprinsen kommer. :D Haha. Eller var det noe helt annet du lurte på? :P
Hvor skal søknaden leveres?
Og kan garasjen disponeres etter ønske?
 #401696  av jacquelin

Søknad leveres i denne tråden seff. :) Om du kan skru når du vil? Jada, jeg må ut å trene på riding uansett. Bare jeg slipper å legge meg alene. :)
 #401697  av celicat23

Fus!!! Nr.2 kan melde seg etter det her. Bare ikke vær prippen om høna er litt mør & våt, FOR ONKEL FYLLER HU OPP SOM EN KREMBOLLE OG DASKER'A!!!!!! *SINNA-TISS* *GRRRRRR*
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 77