TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #340191  av James

hmsilset skrev:
James skrev:...bil-terroren på Hatlestad Terasse forsetter >_< ny ladning med avføring funnet i mitt ene 5" eksos >_< ..Dusør utloves om noen har tips i saken
... Denne karen skal ha JULING!!! :evil: :evil: :evil:
hvorfor ikke legge kamera inni eksospotta?;)
Da ser jeg hvertfall ikke hvem synderen er... OG ødlegger et kamera i tillegg... :roll:
 #340193  av hmsilset

James skrev:
hmsilset skrev:
James skrev:...bil-terroren på Hatlestad Terasse forsetter >_< ny ladning med avføring funnet i mitt ene 5" eksos >_< ..Dusør utloves om noen har tips i saken
... Denne karen skal ha JULING!!! :evil: :evil: :evil:
hvorfor ikke legge kamera inni eksospotta?;)
Da ser jeg hvertfall ikke hvem synderen er... OG ødlegger et kamera i tillegg... :roll:
Monter det en annen plass da.Eller bevegelses sensorer lengre inni potta.
 #340196  av inzane2012

er du seriøs nå james?? er det noen som legger drit i eksospotta di????????
tydeligvis noen som IKKE liker lyden av bilen din... kanskje du burde prøve noe overvåking ja ;)
 #340204  av James

inzane2012 skrev:er du seriøs nå james?? er det noen som legger drit i eksospotta di????????
tydeligvis noen som IKKE liker lyden av bilen din... kanskje du burde prøve noe overvåking ja ;)
HELT seriøst ja... andre gangen på 2uker at dette har skjedd... :evil: Enten er det en gretten gammel pikk som missliker at det går en sportsbil i nabolaget blant unger og hater bilstøy eller en drittunge som ikke har bedre ting å ta seg til... :evil: :roll:
 #340207  av celicat23

Yngre mennesker syns vel generelt sett at biler med litt lyd er kult, så ville satt noen kroner på en eller annen sær gamling som tror han eier verden. Du får koble av eksosen og stå ruse bilen med fri eksos en dag og se hvem som klager først, så har du mest sannsynlig grinebiteren der :lol:
 #340231  av ArildM

For en dritbil du har James :mrgreen:
(Sorry måtte bare :lol: :twisted: )
 #340233  av erling

James skrev:
inzane2012 skrev:HELT seriøst ja... andre gangen på 2uker at dette har skjedd... :evil: Enten er det en gretten gammel pikk som missliker at det går en sportsbil i nabolaget blant unger og hater bilstøy eller en drittunge som ikke har bedre ting å ta seg til... :evil: :roll:
Syke folk er dette da? Hva med å installere fjernstart å legge den på 5000 rpm idet han legger inn dritten?
 #340237  av Toyota-rav4-2002

erling skrev: Syke folk er dette da? Hva med å installere fjernstart å legge den på 5000 rpm idet han legger inn dritten?
Hehe :D , god ide det.
Overvåking er nok ikke dumt.
Minner meg om en gang det var noen som dreit i en tønnelignende greie som de seldte på en butikk, og tørket seg i ræ** med en duk, butikken hadde ikke overvåking :lol:
 #340282  av James

celicat23 skrev:
ArildM skrev:For en dritbil du har James :mrgreen:
Kan kanskje til og med si at den er så "ræva" at den "stinker", hm? :lol:
ArildM skrev:For en dritbil du har James :mrgreen:
hehe, ja var slik jeg faktisk la merke til denne elendigheten... at det lukten meget vond ved ræven tilbilen, og tilfeldigvis så inn i det ene eksos røret :roll: :P
 #340283  av James

erling skrev:
James skrev:
inzane2012 skrev:HELT seriøst ja... andre gangen på 2uker at dette har skjedd... :evil: Enten er det en gretten gammel pikk som missliker at det går en sportsbil i nabolaget blant unger og hater bilstøy eller en drittunge som ikke har bedre ting å ta seg til... :evil: :roll:
Syke folk er dette da? Hva med å installere fjernstart å legge den på 5000 rpm idet han legger inn dritten?
haha , ja hadde vert bra den :lol: :mrgreen:
 #340293  av hmsilset

ke25-toyoglide skrev:Ja, viss du ikkje kobler av en pole på batteriet.
Viktig å huske på med tanke på sveising.
Ja,vet det.Men etter det er det vel ikk mye som kan bli skadet.Jeg hadde vurdert å sagt opp jobben og venta til neste gang om det kom noen å kødda med bilen min jevnlig.
  • 1
  • 496
  • 497
  • 498
  • 499
  • 500
  • 1171