TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ts-ogn landstreff nord 2006

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#158920  av chris

Tore skrev:
Neemi skrev: Jeg skal kjøre med min mr2 gti og synes så absolutt at det hadde vært koselig med flere jenter som skal kjøre der :)
Jeg gruer meg nemlig noe forferdelig, samtidig som jeg gleder meg veldig.
Er bare å huske at dette treffet er ikke er for bare proffe sjårører, man kjører som man vil, og ingen slenger med leppa av den grunn!

Jeg kommer til å være så dritnervøs når jeg skal utpå, at det blir mer som en søndagstur enn noe annet! Er redd for nybilen, mangler erfaring og alle forventer at en Supra kjører svinfort, men det får være...skal øve meg, kose meg og bli trygg på bilen først :D :!:
Ta det med ro. @lpher kjørte som en snegle i fjor, og ingen mobba han for det.. eller jo, det gjorde vi kanskje. J/K :D

:mrgreen: :mrgreen:

#158924  av GT4 CS

Er ikke farten og sladden som teller, men smilet etter kjøringa :D

#158985  av Akopley

Neemi skrev:
Akopley skrev:Bare lurer, er det noen som kommer med heelt vanlig/orginal celica gti da?
Jeg har nettopp kjøpt min 93mod, den er helt orginal, ikke så mye å se på akkurat, går sikkert godt nok på bane..
FÃ¥r vel "shine" den opp litt da. :wink:
Jeg skal kjøre med min mr2 gti og synes så absolutt at det hadde vært koselig med flere jenter som skal kjøre der :)
Jeg gruer meg nemlig noe forferdelig, samtidig som jeg gleder meg veldig.
Å, så morro med flere jenter :D
Gruer meg litt, er ikke så lenge siden jeg fikk lappen, så jeg blir nok å kjøre "forsiktig" eller noe sånt :P

#160405  av elino

42 TS-ognere påmeldt til nå....av disse 7 MKIV :D

kun 3 måneder igjen dere...gleder meg :D

#160409  av ADHD:-)))

Hei!
Eg kurer på omm eg må melde meg på de treffet nå eller???
For viss helsa å skattepengene kommer så kommer eg ågså til de treffet på ARC!!! å som dere sikker sjønner så må eg nåkk vente ei stund til før eg kann med sikkerhet melde meg på å da er de jo greit å vite omm de går greit å melde seg på på ett senere titsponkt???

På forhond TAKKER eg for all informasjon eg kan få!!!:-)

#160411  av elino

ADHD:-))) skrev:Hei!
Eg kurer på omm eg må melde meg på de treffet nå eller???
For viss helsa å skattepengene kommer så kommer eg ågså til de treffet på ARC!!! å som dere sikker sjønner så må eg nåkk vente ei stund til før eg kann med sikkerhet melde meg på å da er de jo greit å vite omm de går greit å melde seg på på ett senere titsponkt???

På forhond TAKKER eg for all informasjon eg kan få!!!:-)
Hvis du skal kjøre på bane er det nok lurt å melde deg på så fort som mulig, hvis du ikke skal kjøre er det nok ikke noe problem å vente med påmeldingen
Merk: PÃ¥meldingen er ikke bindende

Et annet spørsmål er overnattingen...blir nok verre jo lengre du venter :roll:

#160412  av oleb

Da var jeg også meldt på! :D
Blir bare "utstilling" i år, ingen banekjøring..

#160413  av elino

43 :D :lol:

#160417  av ADHD:-)))

Hei!
Da er eg påmelt!!!:-)
Blei ikkeheilt klok på betaling!!?
Kan noen forklare fremgangs måten jerne på PM viss de er best!!!

På forhond TAKKER eg for all info eg kan få!!!:-)

#160430  av tojo

ADHD:-))) skrev:Hei!
Da er eg påmelt!!!:-)
Blei ikkeheilt klok på betaling!!?
Kan noen forklare fremgangs måten jerne på PM viss de er best!!!

På forhond TAKKER eg for all info eg kan få!!!:-)
PM sendt :wink: Stilig at du kommer oppover på Landstreff Nord ACR, dette blir BRA. :D

#160550  av Christian

Betalte for banekjøring den 28feb, men står ikke på lista....bør jeg sende en mail å sjekke eller er det bare litt treghet i oppdateringene?

#160553  av Morten BangÃ¥s

Christian skrev:Betalte for banekjøring den 28feb, men står ikke på lista....bør jeg sende en mail å sjekke eller er det bare litt treghet i oppdateringene?
Heisann.
Den siste uken er det ikke blitt oppdatert noe da vi ikke har hatt tilgang til nettbanken da denne oppdateres eller flyttes eller noe sånt i den møkkabanken vi bruker. Vi er lovet å få tilgang på mandag nå over helgen.

Er kommet noen nye regler om at nettbank til foreninger o.l skal flyttes over til den private nettbankkontoen til brukeren eller noe sånt tøv. Regner med vi ikke er de eneste missfornøyde kundene nå om dagen.

#160594  av tojo

:D 45påmeldte til nå(12/3-2006),fordelingen er følgende:

18 stk MR2(mki,mkii,mkiii)
9 stk Celica
11 stk Supra herav 7stk mkiv :D
1 stk Chaser
2 stk Lexus
3 stk Corolla
1 stk Carina

Meld dere på! Bilde Bilde Bilde

#160664  av Lilli

tojo skrev::D 45påmeldte til nå(12/3-2006),fordelingen er følgende: