TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kolonne til ACR i juni... sørfra!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#170225  av sindrejl

fleste har booket seg på hotellet.. andre må finne andre løsninger så som campingplassen som er ganske nær banen feks :)

#170313  av chris

cameleon skrev:
chris skrev:
cameleon skrev: Er da påmeldt :D
Da tror jeg du har meldt deg på feil treff, for du står ikke i lista over påmeldte der.
Meldte meg på nå på lørdag. så må nok over påska før det blir regga hehe :)
Er en stund siden påske da men :P

#170337  av Fantare

sindrejl skrev:fleste har booket seg på hotellet.. andre må finne andre løsninger så som campingplassen som er ganske nær banen feks :)
En i klassen som bor i mo i rana, så fikk campe t han så da får jeg bare hive meg rundt og melde meg på :D

Skal alle her inne kjøre på banen foresten? Noen flere med en gti :lol:

#170344  av sindrejl

Fantare skrev:
sindrejl skrev:fleste har booket seg på hotellet.. andre må finne andre løsninger så som campingplassen som er ganske nær banen feks :)
En i klassen som bor i mo i rana, så fikk campe t han så da får jeg bare hive meg rundt og melde meg på :D

bare å se på sommertreff.no.. er mange med biler langt dårligere enn din som skal kjøre på bane :)

#170372  av Johansen

Fantare skrev:

Din går vell bedre enn min :) å jeg skal kjøre på bana :) meld deg på! blir skøy!

#170376  av Fantare

Da blir det så jeg melder meg på banekjøring også, hadd vært litt kjedlig med tregeste bila på banen :P

#170389  av sindrejl

Fantare skrev:Da blir det så jeg melder meg på banekjøring også, hadd vært litt kjedlig med tregeste bila på banen :P
kjørt org mr2 mk1 og kjørte fra MANGE på banen, så tviler på du blir tregest ;)

#170614  av cameleon

sindrejl skrev:
Fantare skrev:Da blir det så jeg melder meg på banekjøring også, hadd vært litt kjedlig med tregeste bila på banen :P
kjørt org mr2 mk1 og kjørte fra MANGE på banen, så tviler på du blir tregest ;)
var vel frank som kjørte da :P :mrgreen:

Men si åssn bil du kommer med a...sie a, sie a. SCHIIIPING!!! :mrgreen:

#170673  av Neemi

Lillegud fant faktisk ledig plass på et annet hotell i byen når han ringte på tirsdag, men jeg kommer ikke på hvor det var i farten.
Men dere som mangler plass å bo, ring litt rundt der oppe da vel ;)

#170684  av tojo

Neemi skrev:Lillegud fant faktisk ledig plass på et annet hotell i byen når han ringte på tirsdag, men jeg kommer ikke på hvor det var i farten.
Men dere som mangler plass å bo, ring litt rundt der oppe da vel ;)
Kansje noen av disse hotellene/overnattingssteder?:
- Comfort Hotell Ole Tobias , Telefon: 75 15 77 77 ( http://www.choicehotels.no/html/page.js ... tcode=null )
- Fjordgården Hotell Mo i Rana , Telefon: 75 15 28 00 ( http://www.meyergarden.no )
- Golden Tulip Rainbow Hotel Holmen , Telefon: 75 15 14 44
- Mo Gjestegård , Telefon: 75 15 22 11 ( http://www.mo-gjestegaard.no )

#170777  av chris

Øyh! Ikke ødelegg kolonnetråden min da. Jeg prøver å holde oversikt på hvem som skal være med og ikke :lol:

#170807  av Neemi

chris skrev:Øyh! Ikke ødelegg kolonnetråden min da. Jeg prøver å holde oversikt på hvem som skal være med og ikke :lol:
Trodde du holdt oversikten på side 1 jeg, er du ikke ordensmenneske da mann? :p

#170965  av chris

Neemi skrev:
chris skrev:Øyh! Ikke ødelegg kolonnetråden min da. Jeg prøver å holde oversikt på hvem som skal være med og ikke :lol:
Trodde du holdt oversikten på side 1 jeg, er du ikke ordensmenneske da mann? :p
Hvem har lurt deg til å tro noe sånt? :lol:

#172705  av chris

Ingen flere? Ingen som har bestemt seg for å ikke dra, eller bestemt seg for å dra?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 14