Side 6 av 6

Legg innLagt inn:09 aug 2007 14:10
av GhostRider88
Høres ut som du har fått en meget rå mr2 8) Bra at alt fungerer som det skal.

Legg innLagt inn:09 aug 2007 16:24
av Mr2Even
Enig med GhostRider88. Men hvordan kom du på å prøve ut dette Larsen?

Legg innLagt inn:09 aug 2007 17:07
av GhostRider88
Mr2Even skrev:Enig med GhostRider88. Men hvordan kom du på å prøve ut dette Larsen?
lurer på dette jeg også. Ganske så ekstremt og krevendes :shock:

Legg innLagt inn:09 aug 2007 18:08
av Larsen
GhostRider88 skrev:
Mr2Even skrev:Enig med GhostRider88. Men hvordan kom du på å prøve ut dette Larsen?
lurer på dette jeg også. Ganske så ekstremt og krevendes :shock:
Hva da :?: Tenker på kammene eller hele opplegget?


Tipper ATS motorstyringen står for ca. 60 % kanskje. Har jo ikke mulighet til å teste dem hver for seg.

Det hele har jo ikke gått helt knirkefritt da. Sliter nå med raklestagene foran og måtte skimse opp dumpventilen ganske bra. Improvisering er en ting jeg liker. Dukker altids opp noen problemer enn ikke kan forutsi.

Legg innLagt inn:09 aug 2007 18:54
av Mr2 Mk2
Vet du HVA som er gjort med ATS ecu`en?

Legg innLagt inn:09 aug 2007 19:34
av GhostRider88
Larsen skrev:
GhostRider88 skrev:
Mr2Even skrev:Enig med GhostRider88. Men hvordan kom du på å prøve ut dette Larsen?
lurer på dette jeg også. Ganske så ekstremt og krevendes :shock:
Hva da :?: Tenker på kammene eller hele opplegget?


Tipper ATS motorstyringen står for ca. 60 % kanskje. Har jo ikke mulighet til å teste dem hver for seg.

Det hele har jo ikke gått helt knirkefritt da. Sliter nå med raklestagene foran og måtte skimse opp dumpventilen ganske bra. Improvisering er en ting jeg liker. Dukker altids opp noen problemer enn ikke kan forutsi.

må si jeg rett og slett er veldig imponert over hva du har klart og driver på med når det gjelder dette prosjektet.

Legg innLagt inn:10 aug 2007 11:24
av Larsen
Takker så mye!

Det som er gjordt på motorstyringen er at de har loddet på en et ekstra kretskort som gjør at de kan bytte tennings og bensin map på ecu'en samt justere andre parameteret som turtallsperre og fuel-cut.

Legg innLagt inn:22 sep 2007 13:27
av ludde
Fin bil...

Har veldig lyst på en sånn en selv. Får lappen om ca 4 måneder og har spart opp penger... Men er det kvalitet på denne bilen da? Bilen begynner jo å dra litt på åra. Må alt av deler byttes for å få den driftsikker eller er det bare kvalitet som lyser gjennom den svarte bilen :P

Legg innLagt inn:22 sep 2007 15:34
av Larsen
ludde skrev:Fin bil...

Har veldig lyst på en sånn en selv. Får lappen om ca 4 måneder og har spart opp penger... Men er det kvalitet på denne bilen da? Bilen begynner jo å dra litt på åra. Må alt av deler byttes for å få den driftsikker eller er det bare kvalitet som lyser gjennom den svarte bilen :P
Min erfaring fra de to mr2ene jeg har hatt er at begge tilfellene stemmer. Det er høy standard på bilen, men som alt annet så bærer de ofte preg av å være brukt.

Tror de fleste som går for en mr2 gjør det på grunn av at det er en unik bil, men likevel ikke dyr. Da kan få både kjappere, bedre eller mer praktiske biler, men du skal lete lenge etter en som er et så godt kompromiss til den prisen.

Nå har jeg jo da blitt student, så nå må fornuft gå foran kjøregleden et par år da. Litt synd for begynner virklig å bli glad i bilen min :cry:

Er foresten nopen nye bilder i salgstråden min
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=25295

Legg innLagt inn:13 okt 2007 19:09
av ludde
hehe


Saken er desverre den at bil ikke er aktuelt for meg før om 1.5 år, desverre!

Hvis du ikke har solgt den innen da så kan det hende jeg kjøper den ;)