TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Landstreff sør! Liste oppdatert 8/9-06

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#193472  av MinuX

Uff, hadde vært gøy dette, men jeg er så nervøs av en eller annen grunn.... Har kanskje noe med at jeg ikke har vært med på en biltreff før :oops:
Egentlig så jobber jeg to 12 timer skift den helga men jeg kan jo alltids søke om fri ;)

#193476  av Neemi

Er ingenting å være redd for :)
Ingen biter og det er veldig moro.
Du trenger jo ikke bestemme deg for om du vil teste bilen eller bare se på før du er der oppe heller.
Jeg var kjempenervøs tilskuer i fjor, men etter hvert fikk jeg "kvinnet" meg utpå og jeg angrer ikke!

#193504  av Kjelliken

:D da har jeg betalt og holder på og ordne meg hytte...

Regner du får pengene innpå i morgen eller dagen etter jeg er klar som et egggggggggggg.... :twisted:

#193574  av CS

Er det noen som har en ledig sengeplass i ei hytte? :oops:

#193606  av Magne_F

Regner med at jeg tar meg en tur oppover, og i tillfelle trenger jeg også sengeplass. Kanskje man burde samles om en hytte til dersom det er flere ledige?

#193610  av ErikG

Tror kansje jeg og en kamerat med cs kommer en tur også. Men er ikke sikkert. Da sikkert bare for en dag. Blir vel til at vi betaler i porten ettersom vi tar det litt som det kommer. Bilen må jo bli ferdig først.

#193624  av Magne

Da bestiller jeg en 4 manns hytte på dagali camping imorgen (Torsdag). Så er det bare for dem som vil å hive seg innpå. Det blir grise billig. Inkludert er Oppvarming og kjøleskap til...*kremt*... godvarene.. ;)

SW20, CS og Magne_F? Ser dere etterlyser plass på hytte. Send meg PM el no hvis dere vil være med.

#193632  av Dalan

Jeg kommer OM jeg får i gang clutchen min igjen.. Bestilt nye clutchpumper nå så får håpe det ordner seg da.
Jeg trenger også sengeplass om jeg kommer, ingen planer om å gjenta bedriften fra i fjor med å sove i MR2'n.. ;)

#193754  av Magne

Da er hytte bestilt. 4 sengeplasser, komfyr og kjøleskap. 100kr hytta per natt. Blir 50kr per pers for hele helga det... At det går an! :) Hyggelig gammel dame som tok telefonen og.

Hun sa også at hvis det er flere som har tenkt seg hytte så er det fortsatt 3stk 4manns hytter ledige, og en mindre 4manns hytte uten kjøleskap.

CS og Magne_F er notert, så det er plass til en til.

#194398  av Christian

Da er lista oppdatert. 8stk betalende foreløpig...

Virker som om det vil komme endel, selv med endel fra fall i siste liten :)

(Håper bare clutch'en min holder til noen timers kjøring på lørdag, den lukter ikke godt lenger :? )

#195198  av TOYPARTS

sign me up, jeg kommer også

#195200  av Amund

virker som om min begynner å bli klar også :twisted:

#195213  av jumbo

konge, det lover moro lang vei :wink:

#195225  av Christian

Lista er oppdatert igjen.

Viser seg at det er "konsert" ved hotellet med ett lokalt band på Lørdagen. Lefseklingers spiller, og fyrer forhåpentligvis opp motorsaga i tradisjonell ånd :twisted:

#195230  av erling

Christian skrev:Lista er oppdatert igjen.

Viser seg at det er "konsert" ved hotellet med ett lokalt band på Lørdagen. Lefseklingers spiller, og fyrer forhåpentligvis opp motorsaga i tradisjonell ånd :twisted:
Ã…, deilig :D Motorsag er altfor undervurdert. :D Blir det noe ala dette?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12