Legg innLagt inn:11 des 2006 22:42
sx-4-ever skrev:JajaDet er 275,- pr dag = 77.000,- pr år...uansett.. du kan ha skilter i 240 dager pr. år
7dager x 40ganger
Sooom igjen blir 66000 kr
Kjør på dette 2 år og du har runnet engangs avgifte
Toyota Sportscar - Owners Group Norway
http://www.ts-ogn.no/phpBB3/
sx-4-ever skrev:JajaDet er 275,- pr dag = 77.000,- pr år...uansett.. du kan ha skilter i 240 dager pr. år
7dager x 40ganger
Sooom igjen blir 66000 kr
Kjør på dette 2 år og du har runnet engangs avgifte
elino skrev: Vår mann viste bilen i Drammen i dag....og det kun for å få bekreftet det som er skrevet i denne tråden...det er ikke bare bare å få godkjent en JDM Supra i Norge i dag. Bilen må være dønn original og med godkjente Tûv papirer, så vår mann blir uten skilt ser det ut tilJeg har hatt mye kontakt med Vegdirektoratet angående dette, og det ser ut som om det er en stor og vanskelig oppgave.
TurboKnut skrev:Oj !sx-4-ever skrev:JajaDet er 275,- pr dag = 77.000,- pr år...uansett.. du kan ha skilter i 240 dager pr. år
7dager x 40ganger
Sooom igjen blir 66000 kr
Kjør på dette 2 år og du har runnet engangs avgifte
sx-4-ever skrev:får heller skaffe seg verksted skilter da. de koster jo 40.000 i året.TurboKnut skrev:Oj !sx-4-ever skrev:JajaDet er 275,- pr dag = 77.000,- pr år...uansett.. du kan ha skilter i 240 dager pr. år
7dager x 40ganger
Sooom igjen blir 66000 kr
Kjør på dette 2 år og du har runnet engangs avgifte
Retta på det
Klarte trykke 66 isteden for 77
TurboKnut skrev:Den råfine bilentror vel ikke akkurat at di vil regge den fordi det er norges mest strøkne![]()
Jeg tror du får samme problemet når du viser den - så fremst at ikke den trafikkstasjonen du viser den på ikke har fulgt helt med i timen og lest alle papirene de har fått og forholde seg til.
(Men jeg tror de fleste er relativt oppdatert på dette nå.).
øf skrev: litt ot: syns det er for jævlig når biltilsynet godkjenner gamle audier(80/90er) med 400hk.biler som ikke er konstruert fra fabrikk for å takle kraftige aks og nedbremsing osv osv.dette er biler som har tatt en tur til tuv i tyskland og fått godkjent.regner med at dem bruker s2/rs2 som "underdokumentasjon".dette syns jeg blir helt helt feilAudi ??
Zepticon skrev:Okay er litt forvirret her nå jeg også... Disse nye "lovene" gjelder bare import og førstegangsregistrering i norge sant?Hva er vitsen med det da? Blir jo bare masse arbeid og dyrere forsikring da..
La oss si at jeg har prosjekt på min 626. Denne er registrert og kjøpt ny i norge i 1994. Jeg setter i en annen motor (går fra 105 til 205hk) som kunn ble levert til japanske biler. Så kjører jeg ned til tyskland, ordner TUV papirer på den. Får jeg denne godkjennt hos BT da? Siden den allerede er godkjennt burde jo alt av kræsjtester osv være i boks, og jeg må bare få sikkret at bremsene takkler 200hk?
Eller?
milcom skrev:Noen som vet hvordan det går med å skaffe nye papirer?Så vidt jeg vet, så går det under de samme papirene. For det er papirene på en krasjtest som mangler, og da spiller det liten rolle om det er TT eller N/A.
kom til å tenke på en ting! jeg som har en N/A har vel riktige papirer siden at de (så vidt jeg vet) bare har blitt solgt i japan? eller går de under samme papirene som tt?