Jess sir! Da var kampen offisielt startet mot Gill. Har vært i tottene på han siden jeg oppdaga at bilen jeg kjøpte hos han slett ikke var en 1995-mod som han annonserte, men en (svært pen) 1992(!!!)-mod. Har vært i kontakt med NAF-jurist og fått bekreftet at jeg har en sterk sak.
Her i dag var jeg senest på telefon med Gill, der han hevder at han må forholde seg til de tyske papirene, der det står at bilen kom til landet september 1994, og ble solgt neste vår. Da jeg forteller han at det er bare pisspreik fordi denne bilen har klare kosmetiske og motormessige forskjeller mellom 1992 og 1995, svarte han bare: "jeg skal ta kontakt med min advokat og se nærmere på saken".
Jeg sa da til han at hvis han var velvillig, så kunne vi gjøre dette opp mellom oss og shake hands på 15.000,- i oppreisning siden jeg vil tape penger da jeg selger bilen, eller så kunne vi ta det i retten. Da vil jeg i så fall kreve 30.000,- + omkostninger, som han garantert må betale.
Synes dere dette er rimelig..?? Har dere noen erfaring med slike eller lignende juridiske saker? Uansett burde dette gå min vei.
Her i dag var jeg senest på telefon med Gill, der han hevder at han må forholde seg til de tyske papirene, der det står at bilen kom til landet september 1994, og ble solgt neste vår. Da jeg forteller han at det er bare pisspreik fordi denne bilen har klare kosmetiske og motormessige forskjeller mellom 1992 og 1995, svarte han bare: "jeg skal ta kontakt med min advokat og se nærmere på saken".
Jeg sa da til han at hvis han var velvillig, så kunne vi gjøre dette opp mellom oss og shake hands på 15.000,- i oppreisning siden jeg vil tape penger da jeg selger bilen, eller så kunne vi ta det i retten. Da vil jeg i så fall kreve 30.000,- + omkostninger, som han garantert må betale.
Synes dere dette er rimelig..?? Har dere noen erfaring med slike eller lignende juridiske saker? Uansett burde dette gå min vei.
Sist redigert av Stølen den 21 mai 2007 14:34, redigert 1 gang totalt.