TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Even's Mr2 GTI

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#240106  av Mr2Even

mr2cato skrev:http://bsbildeler.no/butikk/vareliste.a ... 9438%2f797

Det er 3 sider. De har både veilside/Erebuni og andre kopier av de i kit og enkle deler.

Shogun bakfanger å sideskjørt er det ikke så mye som passer til.

Men det måtte eventuelt vært noe slikt!?
Ja der var de ja :) men der var de kalt Invader av HCRacing og det var helt likt og billigere enn Veilside og Erebuni ? Da har både HCRacing og Erebuni kopi av Veilside da eller ?

Mente du at den frontspoileren du viste vil passe til resten av Veilside ? Ja kanskje..

Kanskje Border fronten vil passe? Den liker jeg godt. (Noen som vet hvilke felger er det på denne?)
Vedlegg
Rød Border front.jpg
Rød Border front.jpg (31.88 kiB) Vist 286 ganger

#240115  av Mr2Even

Hvilke lepper/frontfanger er det på disse bilene?
Bilde
Bilde

#240120  av Mr2Even

For å sammenligne på samme side..
Vedlegg
Streetdesign. Rød veilside.jpg
Streetdesign. Rød veilside.jpg (15.04 kiB) Vist 627 ganger

#240129  av mr2cato

Ja bsbildeler har både veilside orginal (på side 3)
og all billigkopi av erebuni/shogun stylinga.

Borderfronten er den fronten som kommer til å se rarest ut sammen med de skjørtene og den bakfangeren. Border er rette fine linjer som skal se clean ut. Mens shogun er er virvarr av klumper, svingninger og overstyling. Ville gått for en helt annen front hadde jeg vært deg. Passer ikke sammen.

Den øverste frontleppa på den røde er vel Kaminari.
Den svarte nedenfor vet jeg faktisk ikke hva er! :?

#240133  av Mr2Even

Ja ikke lett å finne noe som vil passe, men er ikke erebuni og shogun samme styling bare forskjellige merker ?

#240162  av mr2cato

Erebuni var jo et merke som produserte flere typer styling.
En av dem het som kjent shogun, som er kopi av veilside sitt kit!

#240181  av inzane2012

bomex front, greddy sideskjørt og veilside bakfanger

#240187  av Mr2Even

inzane2012 skrev:bomex front, greddy sideskjørt og veilside bakfanger
Ja kanskje ikke en dum blanding :wink: Har du sett en mr2 med den stylingen ?

#240188  av Mr2Even

mr2cato skrev:Erebuni var jo et merke som produserte flere typer styling.
En av dem het som kjent shogun, som er kopi av veilside sitt kit!
Ok nå er jeg med :wink:

#240202  av inzane2012

Mr2Even skrev:
inzane2012 skrev:bomex front, greddy sideskjørt og veilside bakfanger
Ja kanskje ikke en dum blanding :wink: Har du sett en mr2 med den stylingen ?
nja, mener du kom med ett bilde av en gul mr2 med hverfall den fronten og skjørtene på min prosjekttråd her for en stund siden;) så var difor jeg kom til å tenke på den kombinasjonen...er vertfall noe i den duren jeg kommer til å gå, kommer litt ann på hvordan bomex er med leveringen på det tidspunktet, har hørt di sliter ganske mye med leveringen sin, og at prisene går ganske mye opp og ned...

#240210  av Mr2Even

inzane2012 skrev: nja, mener du kom med ett bilde av en gul mr2 med hverfall den fronten og skjørtene på min prosjekttråd her for en stund siden;) så var difor jeg kom til å tenke på den kombinasjonen...er vertfall noe i den duren jeg kommer til å gå, kommer litt ann på hvordan bomex er med leveringen på det tidspunktet, har hørt di sliter ganske mye med leveringen sin, og at prisene går ganske mye opp og ned...
Hm, det er jo ikke noe gøy :? Kan du finne det bilde ?

#240213  av Mr2Even

inzane2012 skrev:nei, bsbildeler har jo en liten advarsel på di bomex produktene som di tar inn...

men til bildet, http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=19753 berre bla litt ned på siden så ser du det:)
Ja den der er drit fin, men synes den blir litt kjedelig etter å ha sett så mange med den stylingen. Gul er sprekere enn rød når det gjelder den stylingen synes jeg. Trodde du snakket om veilside bakfangeren jeg.. :wink:

#240273  av inzane2012

Mr2Even skrev:
inzane2012 skrev:nei, bsbildeler har jo en liten advarsel på di bomex produktene som di tar inn...

men til bildet, http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=19753 berre bla litt ned på siden så ser du det:)
Ja den der er drit fin, men synes den blir litt kjedelig etter å ha sett så mange med den stylingen. Gul er sprekere enn rød når det gjelder den stylingen synes jeg. Trodde du snakket om veilside bakfangeren jeg.. :wink:
er enig med deg der om at den stylingen der ikke hadde passet så godt til rød;) hehe, difor jeg har gul bil:P hehehe...
men joda, jeg tenkte på veilside bakfanger:) hehe...glømte bare og si at det bildet var med border rear-splitters:) hehe...men tror det kunne sett bra ut med veilside baken og :roll:

#240284  av Mr2Even

inzane2012 skrev: er enig med deg der om at den stylingen der ikke hadde passet så godt til rød;) hehe, difor jeg har gul bil:P hehehe...
men joda, jeg tenkte på veilside bakfanger:) hehe...glømte bare og si at det bildet var med border rear-splitters:) hehe...men tror det kunne sett bra ut med veilside baken og :roll:
Ja mulig det, men må nesten være helt sikker, for det er kjedelig visst det blir feil. Jeg har letet etter den blandingen men finner ikke noen som har det. Kanskje det ikke passer og derfor ingen har det? Men jeg liker den hekken :shock: :lol:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 18