TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• SK Brann, Bærgens stolhet :)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#254313  av ErikG

Ja blir spennende å se hvordan Stabæk gjør det i dag. Blir tur på stadion i dag. skal vist være utsolgt

#254321  av Teamany

Ska sitte fremfor TV`en med chips,cola og røyk! hehe..
Blir spennende dette, 3 Poeng for stabæk betyr enda sterkere press på Brann om 1st place.
Kan være at Vålerenga virkelig har vore nedi kjelleren å henta energi å styrke før denne kampen. ( Noe bør de gjøre iallefall ).Som vi alle vet, så ligger de ikkje så veldig bra til på tabellen.

#254437  av ErikG

Er utrolig at en mann kan ødelegge en kamp på den måten!!

#254466  av Teamany

Bare sier en ting:
Strømsgodset-Brann 2-4
Nå ligger vi 10 Poeng foran Rosenborg, så dette må jo gå veien.
Men er litt i tvil om desse siddisane har ulme planer iår?? Ka som har skjedd me de egentlig??Stabæk - Vålerenga så eg ikkje ikveld,desverre..satt ute å skrudde på vacumpumpa til sentrallåsen.... :evil: ( det einaste eg fekk med meg va en heller så tvilsom straffe.. "Angrepet av keeper"??LOL

#255560  av Teamany

Så va det på`an igjen... Føler dette Tippeliga "greiene" er en stor yoyo...
Rosenborg "knuste" stabæk 3 - 0, noe som er både bra og ikkje fult så bra. Stiansen er vel rimeligt fornøyd no tenker eg..hehe..
Brann gikk på tryne mot eit veldig bra VIF lag, der resultatet ble 2 - 0.
Syns Mjeld`n begynte med byttene sine alvorligt seint denne kampen!!*grrr*
Håper dette ikkje blir noe reprise av fjorårets sesong der brann leda serien etter halve sesongen med 10 poeng til nr 2 som va RbK ( etter det eg kan huske ). 2006 Sesongen der Brann spilte uavgjort og tapte mens RBK spilte uavgjort og vann....(..)..
Iallefall, Viking gikk på en kanonsmell da Sandefjord knekte "gulløpet" til Viking. ( 4 - 1 ).. Start sliter fremdeles, da en heldig Douglas Sequeira stanga inn reduseringen ca 3 min på overtid..
Sitat Robbie Winter;
– Vi spilte bra som lag, og skapte store sjanser. Det er skuffende at vi tapte, men det var bare tre poeng, og de andre rundt oss vant heller ikke. Så det var ikke helsvart.

Håper på bedre resultat den 11 Aug, da RBK gjester Staddaen!!!

#255593  av Stiansen

Likte siste serierunde jeg ja :D

#255610  av ErikG

Synes det var helt utrolig av Brann og ikke greie å score på alle de kjempe sjansene de hadde!

#255631  av Teamany

hehe...kan godt si det ja.. Brann spilte bra i enkelte perioder, men herregud.. Stokk beina å score for faen! Martin hadde 2 klare ( x 2 ) målsjangser, ene havna 45m over mål, den andre 1,5cm utafor.. Winters hadde eit kjempeskudd som burde gått imål, og det samme hadde Helstad. Fatter ikkje at det går an engang.. Brann virka jævla nervøse i spillestilen sin, håper de roer seg litt ned når dei ska spille mot RBK.
RBK jager toppen, Brann ska prøve å sikre/dra ifra... på hjemmebane!! Men som nevnt tidligere, brann duger ikkje når de troner på toppen av tabellen!! *arrrgggg*

#255660  av Stiansen

Teamany skrev:hehe...kan godt si det ja.. Brann spilte bra i enkelte perioder, men herregud.. Stokk beina å score for faen! Martin hadde 2 klare ( x 2 ) målsjangser, ene havna 45m over mål, den andre 1,5cm utafor.. Winters hadde eit kjempeskudd som burde gått imål, og det samme hadde Helstad. Fatter ikkje at det går an engang.. Brann virka jævla nervøse i spillestilen sin, håper de roer seg litt ned når dei ska spille mot RBK.
RBK jager toppen, Brann ska prøve å sikre/dra ifra... på hjemmebane!! Men som nevnt tidligere, brann duger ikkje når de troner på toppen av tabellen!! *arrrgggg*
Haha, morsom lesing :lol:

#255686  av Teamany

Stiansen: hehe
Bare le du, ein elle ein annen dag så tar Brann gullet.. Det blir vel når Rosenborg ikkje gidder mere tenker eg :roll:
2063??

#255733  av BrennaRacing

Tror nok Brann tar gullet i år. Vet at ikke Enga har sjans, så da er det mye bedre at Brann vinner enn at RBK gjør det :twisted:

#255746  av Stiansen

Teamany skrev:Stiansen: hehe
Bare le du, ein elle ein annen dag så tar Brann gullet.. Det blir vel når Rosenborg ikkje gidder mere tenker eg :roll:
2063??
Nja, blir vel noe sånt :D
De har gode sjanser Brann nå da, Rbk har ikke akkurat hatt noen bra sesong..

#255754  av Teamany

RBK kommer, alle veit det.Har ingenting å sei om dei begynner dårlig ein sesong..Når sluttspurten virkelig begynner, er Rosenborg sterkast. Men,

Vi ska vise dere alle sammen at SKB kommer til å trone øverst på pallen 2007!! *kremt*..ja..

#255768  av Stiansen

Teamany skrev:RBK kommer, alle veit det.Har ingenting å sei om dei begynner dårlig ein sesong..Når sluttspurten virkelig begynner, er Rosenborg sterkast. Men,

Vi ska vise dere alle sammen at SKB kommer til å trone øverst på pallen 2007!! *kremt*..ja..
Haha, not! :D

#255869  av Teamany

Stiansen: Ska spandere en Øl på deg viss RBK banker SKB..
hehe :D
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 21