TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min drifte-supra. NÃ¥ til salgs.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #281904  av Lørnings

Ser heftig bra ut!;) Vil se denne sidelengs til sommeren! :lol:
 #281934  av Christian

Det bør vel ikke bli det største problemet håper jeg :)

Tok en liten økt i kveld og fjernet fronten og ac opplegget på bilen. Kompressoren sitter fortsatt igjen siden den går via samme reima som dynamo, servo, osv.
Ble masse plass til fmic og andre kjølere om det trengs :)
 #282013  av Lørnings

Det blir aldri for mange bilder, bare forsett med det :wink: Ble det dekk-sponsor forresten?=)
 #282055  av Christian

Lørnings skrev:Det blir aldri for mange bilder, bare forsett med det :wink: Ble det dekk-sponsor forresten?=)
Vet ikke ennå, mulig jeg får svar i kveld.
 #282056  av Christian

Da er bilen lastet opp og jeg er øyeblikkelig klart for å reise til Bergen.

Kjipt at den eneste åpne veien er via Hemsedal, men det går nok :)
 #282210  av Christian

Det ble en lang tur gitt, men kom hjem i sted. Måtte om Filefjell på vei til Bergen, på hjemturen var rv7 over vidda åpen :)

Eksos ble montert etter avtale, det samme med intercooleren. Da vi bremset bilen fikk vi bare ett problem, og det var for mye hester :lol: Bilen bremset 441hk/540Nm på hjulene, noe som er "helt" greit 8)
Jeg har ikke rørt en skrue på motoren selv, har ikke engang byttet plugger.

Tydelig at F-con piggybacken som er montert gjør jobben sin, samt at det må sitte andre kammer i motoren. Turtallsperren kommer heller ikke før 7600rpm, samt at fartssperren er fjernet. Tror det var 240km/t på 5 gir vi hadde?

En flott Bergenstur, stor takk til Toyparts som stiller opp på alle måter. :D

Legger ut bremsepapirene og noen bilder i morgen.
 #282212  av Christian

Fikk også kjøpt meg seter/seler/kjøredress/sko og litt småpjusk i dag :D

Gikk for Sparco Sprint stolen, ville egentlig ha Evo, men satt mye bedre i Sprint. Da mangler bare ett nytt ratt og hovedstrømsbryter :)
 #282217  av Supramk3turbo

Ja, det må jeg si. Skal vel klare en å annen breisladd med de hestene :D Grattis...
 #282252  av Supramk3turbo

Du så vell bilen min der borte du da christian, før jeg har sett den med ny motor...he he. Gleder meg til å se hvor mye jeg får ut av min :D
 #282260  av Christian

Supramk3turbo skrev:Du så vell bilen min der borte du da christian, før jeg har sett den med ny motor...he he. Gleder meg til å se hvor mye jeg får ut av min :D
Jada, den sto der den. Var der når de fikk start på den. Blir nok bra :)
 #282264  av Morten

Christian skrev:
Mr2 Mk2 skrev:Hvordan går den i forhold til Mr2`en? Og hva hardu forresten gjort med den, fått solgt den eller?
Supra'en går nok endel bedre.
Kanskje ikke så rart lengre med bremsetalla på bordet? :lol:
Gratulerer med kjekk overaskelse og finfine tall! Jeg får vel skrive meg opp på lista "testtur ønskes" om noe sånt eksisterer... :mrgreen:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 28