Har fått litt snacks i posten: Er godt på vei nå...
(fortsatt litt usikker på ang. det med eksosbandasjen - blir sikkert til at jeg ikke bruker det da den skal brukes mye til dagligdags og fukt/rust kan forekomme) Banebiler som oppbevares tørt er jo ingen problemer)
Justerbar bensintrykksregulator med DOBBEL -10AN inn og -6AN ut. Litt større utgave enn det jeg hadde trodd jeg fikk, men får tak i -10 til -6 reduserere, så det burde gå fint.
Mocal sandwichplate for å ha mellom oljekjøler(original) og oljefilter. Med innebygd termostat som åpner de eksterne portene når den når 80 C ca. (Se neste post for hvordan jeg har tenkt å bygge oljekjøler)
Keramiske klosser fra CarboTech. Disse er XP10 og jeg tipper de vil klare seg kanskje så fint mot fading på bana... Huff, de støver bare de ligger i eska jo
Viktig å "bedde" dem skikkelig inn.
Varmeteppe til turboen. Vil ha slutt på at ting smelter pga den. Varmedeksel(ler) kommer i tillegg!
Eksosbandasje som "kanskje" kommer på downpipe og videre ned. Må tenke litt mer på det...
AEM plug&play 2.gen 3s-gte datasprut med innsugstempgiver som passer i original innsugsmanifold (istedet for kaldstartsdysa), MAP sensor, laaang seriellkabel, monterinsplate for AEMen samt en AEM styrbar boost solenoid (som jeg muligens ikke trenger da jeg har Blitz sbc-iden). Nå kan mappinga begynne
AEM vann/metanolinsprøytning. Få ytterligere bukt på innsugstempen. (blir å bruke denne som en safety-device for å holde ting kjølig, og unngå å ligge på grensa med hva motoren tåler av trykk. Blir altså ikke å tune så aggressivt at hvis denne feiler, ryker motoren!) I tillegg blir det muligens vannkjølt IC før sommeren...
Rimelig heftig pumpe! 4 liters tank med måler. Fulgte med 3 stk dyser i forskjellig størrelse. Går sikkert ann å parallellkoble dem også.
Oljefilter relocation kit til så og si alle Toyota/japser. Blir antakeligvis til salgs mesteparten, da jeg skal designe mitt eget oljekjøler kitt, og trenger ikke oljefilter relocation.
