TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Felger og sommersko til Lex'n.

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #285320  av galx

QuiNlan skrev:Noen som vet om 225/40 R18 passer? For, hvis den dimmen går fint, skal det ikke mye til for at 225/35 R19 skal gå bra.
Er bilen din senket, har du flax om det går bra... :|
 #285387  av galx

Forsøker en gang til:
Noen som vet hvem som leverer dekkstørrelsen 235x35x18 ??
Nesten ingen som leverer i den dimmen..
 #285494  av lexusmann

De hadde kun ett dekk i den dimm'en da...nemlig Dunlop...men jada, de har..
 #285496  av celicat23

lexusmann skrev:De hadde kun ett dekk i den dimm'en da...nemlig Dunlop...men jada, de har..
Hva er vitsen med og kommentere det engang? Få opp post counten din? Jeg prøver ivertfall og hjelpe han, ikke bare sitte og klage på de som hjelper til og ikke bidra med noe selv :roll:
 #285498  av lexusmann

Var ikke meningen å klage i det hele tatt...og heller ikke for få opp antall poster...poenget var bare at de ikke akkurat hadde det fæle utvalget( i den dimensjonen)...beklager for feilformuleringen....
 #285519  av QuiNlan

Å velge mellom dusinvis av felger er ikke lett. Jeg for min egen del har sånn nogenlunne bestemt meg for å ikke får for sorte felger. Jeg tror sølvgrå vil gjøre seg veldig bra. Kan slenge opp de to kandidatene jeg har i tankene.

Zito M Silver
Bilde

Zito Titan Silver
Bilde
 #285534  av tunamgu

Jeg liker den nederste,men eikene går for mye innover.Skulle vært som farrari 5-eiker felger,de er beautiful!
 #285539  av Neo

tror jeg ha villa satsa på den 1 felgen :mrgreen: .. den nederste er veldig lik mange andre type felger og blir for vanlig..
 #285582  av QuiNlan

Heh, er den jeg sikler mest på for tiden ja. Jeg liker sånne felger, og liker synet av andre biler med liknende felger. Takker for synsvinkler anyway :)
 #285589  av Kim-s

Sliter litt med og bestemme meg for hjul nå...

Skulle egentlig ha 19" men etter å ha lest her så har jeg fått med meg at det passer heller dårlig?
syns nesten det var litt rart siden jeg har sett en is 200 med 20 tom, og kjørt den selv, ja det subba når jeg la over maks, men det gikk greit og kjøre med...
Om denne var senket eller ikke, husker jeg desverre ikke.

Men over til valgene mine:

Bilde

Eller:

Bilde

litt lite bilde det siste, men hvilken syns dere?
Sort is 200 er bilen dem skal stå på... som skal senkes =P

Noen som har erfaring fra å handle fra Sharif eller Aabenraa fælglager?

Mvh Kim
 #285605  av galx

Syns den 1.felgen ser best ut. Kan tenke meg at slike felger på en sort bil vil bli veldig bra, godt valg :)

Handle hos Sharif..? Pass i alle fall på at du ikke får slike "myke" felger. Dem kan lett bli oval dersom du treffer en hump eller lignende.. Tåler lite..
Bl.a. dette som skiller billige felger og dyrere felger, men felgforhandleren vil som regel si at felgen er bra uansett..problem.

Tror nok du bør gå for 18" felger dersom du ikke ønsker en del ekstraarbeid.
19 - 20 " krever valsing av skjermer, riktig senking, fjerning av plastinnerskjermer fremme, riktig type innpress på felger for å få hjulene til å passe med tanke på bremsekalippere og skjermbuer + riktig dekk bredde og profil.
Du må også passe på at du ikke kommer i konflikt med biltilsynet med tanke på innpress på felgene og rulleomkretsen. Innpress på felgene kan gå ned til ET42. Orginal er det ET50.
Sats på 18" du.. :wink: Bedre brukervennlighet i tillegg.
 #285612  av Lørnings

Jeg har egentlig god erfaring med Aabenraa, sålenge bilen din står i katalogen. Når den ikke gjør det, så blir det helvette, da skjønner de ingenting :P Men det er samme opplegget her, at felgene er "myke" ihvertfall AFL felgene som de leverer selv. Jeg har hatt de på carina'en, og har ikke hatt noe problemer med de egentlig, men jeg har hørt at de kan være litt myke.. men jeg har dem på 60 profil liksom, så det skal litt til å slå skjeiv felgene :P Ellers god service og rask levering, men det har vært gjennom jobben da, vet ikke åssen det er privat..
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 16