TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2mk1 med 4agze++ (Nye bilder 26 mai)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #327537  av Supramk3turbo

Oj, dette gleder jeg meg å se ferdig. Første gangen jeg har sett noen kappet opp noen fat for å lage skjermbreddere :D Rått :D
 #327545  av ArildM

Ser andre som har satt i 20v også har måttet ordne ny tank. Var som fankern med de bredderene da, kanskje de passer KE25en da :?: :mrgreen: Jaja, den er 2.pri uansett så det haster ikke.

Og det er forresten flere som har folk som himler med øya når jeg spør når vi er ferdig :mrgreen:
 #327688  av tettwatt

tojo skrev:Spennende prosjekt,denne kommer til å bli rå. Det er jeg helt sikker på. :D
Takk for det, det håper jeg også :D Blir i hvert fall lagt ned noen timer i bilen, så blir spennende å se til slutt (som er leeeenge til virker det som)
Supramk3turbo skrev:Oj, dette gleder jeg meg å se ferdig. Første gangen jeg har sett noen kappet opp noen fat for å lage skjermbreddere :D Rått :D
Da er vi to, for ikke å snakke om å prøve den når den er ferdig :twisted: Og når man holder på så tar man hva man har, og fatet passet jo perfekt. Hadde til og med riller som sørger for ekstra stiving i hjulbrønnen ergo mindre arbeid rundt 8)
ArildM skrev:Ser andre som har satt i 20v også har måttet ordne ny tank. Var som fankern med de bredderene da, kanskje de passer KE25en da :?: :mrgreen: Jaja, den er 2.pri uansett så det haster ikke.

Og det er forresten flere som har folk som himler med øya når jeg spør når vi er ferdig :mrgreen:
Innsugsbiten er vel en del større på den også ja, så da blir det trangt der nede som om det ikke var trangt nok fra før :D Og bredderne passer sikkert til ke25en, det meste passer på de fleste hvis man bare modifiserer "litt" vettu :mrgreen:

Fikk også lurt meg til en snarvisitt i garasjen i dag også siden jeg hadde vært og handlet litt snop som holdes hemmelig foreløpig i tilfelle det blir bare søppel i steden :wink: Når jeg først var der måtte jeg jo pusse litt mer tectyl og rust og også prøvemontere litt :D

Litt lettere å se formene nå

Bilde

Bilde

Ellers har jeg også en stående belønning til den som klarer å få motoren til å gå som består av min dype takknemlighet og 8000 kr. Kjenner ingen dyktige bilelektrikere, ikke skjønner jeg noe særlig selv, og det å sette det bort vil bli enda dyrere. Motoren står i med originalt ledningsnett og ecu, men hvis ingen klarer det (jeg har gitt opp), blir det å få installert autronic'en jeg har liggende hos noen som kan det
 #327725  av ArildM

Helt rått med de skjermene, har aldri sett liknende :)
Bør være grei betaling for en som er litt kompetent på ledningsnett det ja, håper bare ikke jeg blir stående i samme uføret :|
 #327728  av mr2pondus

Nå topper du de fleste Tettwatt! Med tanke på hva som sitter i motorrommet ditt,blir dette bare gøyere! :D
Stå på og hold oss innspirert! :D
Skal du beholde den rød,eller har du flere sprø idèer?
 #327731  av Lørnings

Det må jo være mulig å få liv i bilen..jeg har tatt sommerferie nå, kanskje jeg skal stikke oppom en dag til uka :wink:
 #327757  av tettwatt

ArildM skrev:Helt rått med de skjermene, har aldri sett liknende :)
Bør være grei betaling for en som er litt kompetent på ledningsnett det ja, håper bare ikke jeg blir stående i samme uføret :|
Satser jo på et originalt preg på bilen og har ikke sett denne typen bredding andre steder, så er jo spent :D Går sikkert greiere med ledningsnettet for din del, jeg dreit meg ut med å ha dårlig tid i starten og ikke merket ting skikkelig og ingen av oss som har holdt på med bilen har full kontroll på el. arbeid på biler, så har lært en liten lekse der: Undersøk på forhånd ang. koblingsskjemaer o.l., gjør GRUNDIG forarbeid :oops: , ha god tid og få hjelp av noen som vet hva de driver med hvis du står fast :D
mr2pondus skrev:Nå topper du de fleste Tettwatt! Med tanke på hva som sitter i motorrommet ditt,blir dette bare gøyere! :D
Stå på og hold oss innspirert! :D
Skal du beholde den rød,eller har du flere sprø idèer?
Takker og bukker, blir nesten litt flau her jeg sitter :oops: Blir å være ekstremt forsiktig og oppmerksom på alle andre i hvert fall, og helst parkere i det hjørnet lengst unna alle andre biler ved butikken og sånn :D er jo "litt" spent på vhordan den blir, er gått ganske lei av corollaen med vinterdekk på kan du si :lol:

I forhold til farge har jeg absolutt ikke bestemt meg, men har lurt på å lakkere den typ kongeblå eller lilla (deep purple crazy plum, herlig mopar farge), svart eller kanskje beholde den rød. Knall gul, oransje eller grønn er også til vurdering, men blir jo fort gjenkjent av onkel blå da... Bare å komme med innspill hvis noen har en ideer. Foreløpig heller jeg mot å lakkere den two tone, mørkest på skrå nede og lysere oppe.

I tillegg har vi noen flere ideer i forhold til karroseriet, siden fronten kanskje blir litt pinglete i forhold til rumpa nå, men vi får se hva som skjer. Skal også fjerne profilene i dørene, samt massere de litt for å passe til skjermene
Lørnings skrev:Det må jo være mulig å få liv i bilen..jeg har tatt sommerferie nå, kanskje jeg skal stikke oppom en dag til uka :wink:
Hvis du hadde hatt muligheten til å komme ut en tur hadde det vært strålende, gi meg et tidspunkt så skal jeg stille opp i hvert fall :D :D Kan uansett ikke bli verre enn det det er nå :lol: Bilen står i slemmestad nå forresten
 #328492  av junkern

det blir spennede i kveld om dere får det til å funke eller ikke. heheh. gleder meg til "lille rød" kommer på veien igjen,var jo morro med gamle motoren og coiloverne også,men dette blir jo en litt annen følelse.
 #336743  av tettwatt

Da var det en sorgens dag her til gards :cry: . Grunnet kjipe omstendigheter er jeg nødt til å selge prosjektet halvveis, for mer informasjon se link: viewtopic.php?f=68&t=33327