ArildM skrev:Helt rått med de skjermene, har aldri sett liknende 
Bør være grei betaling for en som er litt kompetent på ledningsnett det ja, håper bare ikke jeg blir stående i samme uføret 
Satser jo på et originalt preg på bilen og har ikke sett denne typen bredding andre steder, så er jo spent

Går sikkert greiere med ledningsnettet for din del, jeg dreit meg ut med å ha dårlig tid i starten og ikke merket ting skikkelig og ingen av oss som har holdt på med bilen har full kontroll på el. arbeid på biler, så har lært en liten lekse der: Undersøk på forhånd ang. koblingsskjemaer o.l., gjør GRUNDIG forarbeid

, ha god tid og få hjelp av noen som vet hva de driver med hvis du står fast
mr2pondus skrev:Nå topper du de fleste Tettwatt! Med tanke på hva som sitter i motorrommet ditt,blir dette bare gøyere!
Stå på og hold oss innspirert!
Skal du beholde den rød,eller har du flere sprø idèer?
Takker og bukker, blir nesten litt flau her jeg sitter

Blir å være ekstremt forsiktig og oppmerksom på alle andre i hvert fall, og helst parkere i det hjørnet lengst unna alle andre biler ved butikken og sånn

er jo "litt" spent på vhordan den blir, er gått ganske lei av corollaen med vinterdekk på kan du si
I forhold til farge har jeg absolutt ikke bestemt meg, men har lurt på å lakkere den typ kongeblå eller lilla (deep purple crazy plum, herlig mopar farge), svart eller kanskje beholde den rød. Knall gul, oransje eller grønn er også til vurdering, men blir jo fort gjenkjent av onkel blå da... Bare å komme med innspill hvis noen har en ideer. Foreløpig heller jeg mot å lakkere den two tone, mørkest på skrå nede og lysere oppe.
I tillegg har vi noen flere ideer i forhold til karroseriet, siden fronten kanskje blir litt pinglete i forhold til rumpa nå, men vi får se hva som skjer. Skal også fjerne profilene i dørene, samt massere de litt for å passe til skjermene
Lørnings skrev:Det må jo være mulig å få liv i bilen..jeg har tatt sommerferie nå, kanskje jeg skal stikke oppom en dag til uka 
Hvis du hadde hatt muligheten til å komme ut en tur hadde det vært strålende, gi meg et tidspunkt så skal jeg stille opp i hvert fall

Kan uansett ikke bli verre enn det det er nå

Bilen står i slemmestad nå forresten
Rød Mr2 - 87, Rust og maaange km

Suzuki Zr50Sl -8?, 0,05l, 2,6hk

Cortina mkII -70, 2.0l, 129hk *solgt*
Kadett C -79, 1.2l, 40hk! *solgt*
Mr2Mk1 - 86, 1.6l, 124hk *motorbrann, totalvrak*

Passat MKII -82, 1.6, 75hk *solgt*