Re: Toyota Soarer 1JZ-GTE driftebil
Legg innLagt inn:24 des 2009 04:56
god jul, tøfft og lese om deg og prosjektet, morsomt og se at det meste er mulig om man har klare målsettinger.
Toyota Sportscar - Owners Group Norway
http://www.ts-ogn.no/phpBB3/
mr292 skrev:god jul, tøfft og lese om deg og prosjektet, morsomt og se at det meste er mulig om man har klare målsettinger.Tusen takk
inzane2012 skrev:F.Øksnevad skrev: Er flere som har byttet til lexan frontruter i driftemiljøet og samtlige har sagt at de ikke vil anbefale det fordi det blir fort riper når du bruker vindusviskere, selv om du kjøper denne "ripefrie" utgaven... Det er værtfall det jeg har hørt så jeg kommer ikke til å bytte den med det første...ja, dette vet du nok sikkert bedre enn megmen frontruta veier vertfall en god del kg
men i rein drifting så er kanskje 4-5kg ekstra like utslagsgivende som i time-attack og sånt
F.Øksnevad skrev: Uansett så har jeg forstått iløpet av sesongen at hvis du har trua på deg selv og brenner nok for det du driver med så er det garantert at du til slutt vil lykkes!!!! Det spørs bare om hvor tidligså sant så sant
turbokjell skrev:håper ikke den er lavere enn curbsen da misterNei det var det da
Daniel HS skrev:Ser det har skjedd mye her inne siden sist jeg leste denne trådenJa det er jeg klarte å dytte "litt" borti sagedal sin bmw.. Jeg var heldig som bare fikk Ronny Hanseth i døra og dermed så var det en relativt easy fiksSå det var du som laget "skjønnhetsmerkene" på Erik sin bil altså?
Men mye fete biler og fet video! Ser ut som dette går riktige veien for deg, håper jeg får sett deg kjøre litt live i sommer også..
Morten skrev:Stemmer det som det ser ut på dette bildet at IC ligger inntil radiatoren?Ja på det bilde så ligger IC inntil radiatoren, med det er fordi jeg ikke har laget noen brakketter som skal skurs fast på toppen for å holde den litt unna.. Jeg hadde bilen igang drøyt en halv time her forleden dag og det var ikke noe spesielt mye varme som ble smittet over på IC'n fra radiatoren selv om den lå inntil og bilen sto stille så tror ikke det kommer til å bli det største problemet.. det eneste jeg er litt urolig for er at IC'n stenger for at det skal gå nok luft igjennom radiatoren, men det vil tempmåleren vise til sesongen starter
http://i46.photobucket.com/albums/f138/ ... C00854.jpg
I såfall er det vel enn viss fare for at varme fra radiatoren smitter over til intercooleren og senker effektiviteten dens også?