kommer fra valdresflya eller skal over de da.skummelt
Er bra høyt og kaldt det.

Ferrari er den rike manns MR2.
Sjå, gul tekst
Sjå, gul tekst

Supramk3turbo skrev:Ingen flere som vil møte oss på liertoppen?? Qurtis, jaquelin og meg så langtKan hende du kan ekskludere meg... Har litt problemer....
jacquelin skrev:Supramk3turbo skrev:Ingen flere som vil møte oss på liertoppen?? Qurtis, jaquelin og meg så langtKan hende du kan ekskludere meg... Har litt problemer....
jacquelin skrev:Nope... Lurte litt på å kjøre opp for å kjøre ned igjen men tror det blir litt mye... Hehe.... Nei altså... Tar i mot alle råd...Hva er problemet? Sjekket http://www.cygnusx1.net/Supra/Library/T ... x?S=CL&P=1
Supramk3turbo skrev:Hvor mye er det som står igjen da?? Om det ikke er så mye, så kan det jo være mulighet for at jeg kommer å fikser det i morgen tidlig, før vi reiser oppover.det er ikke så mye. skru trykkplata fast i svinghjulet, montere starter, mellomaksel og eksos, montere støtte brakettene til girkassa, koble det elektriske, montere clutch master og pedal, koble sammen speedo wire, montere girspak og montere interiør dekseler igjen, legge opp røret mellom master og slave. fylle olje på kasse og motor pluss oljefilter (ta med oljefilter tang) bytte dynamo og montere batteri.
Supramk3turbo skrev:Okei,, såpass ja. det skal nok godt gjøres at jeg rekker på morgenen. Beklager.jeg begynte å demontere på lørdag. fikk clutchen i går. og da fant vi ut at vi ikke hadde bolter..
tojo skrev:Gremlins nr1 er fanget inn og bundet med ny kabel.... gremlins nr2 må ses litt på i morgen.Får håpe det bare er en "baby" gremlins. Fått noen flere oppdateringer?
Andreazz skrev:Har en liten rapport fra Vestlandsgutane! De er på Beitostøken nå, Morten har en liten Gremlin som må jages ut av bilen¨De kommer til Trondheim iløpet av kvelden/natten en gang. De ligger over hos meg, men tid for avreise imorra er vell ikke satt enda