TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 Mk3 - JDM stuk

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #350775  av JonEivind

predator skrev:Sykt stili mk3 du har. Håper den er til salgs når jeg skal ha nyere engang.. :D
OT:
Har ikke du eid en Mx5 tidligere?
Synes og huske deg innpå mx5-miata.no
Kan hende jeg tar feil.
Jo hadde en NB mx5 i fjor som jeg hadde importert fra usa, men solgt den pga den ble registrert på unntaksregelen, altså at den måtte forbli org. Men er fortsatt litt på mx5-miata.no ja.
 #350778  av JonEivind

Innstallerte girfestene idag.

Bilde

Bilde

Byttet gummipakningene som satt under her, med aluminium.

Bilde

Bilde av girwire-bushingen og foringen jeg sliter med å få av, må også få tak i to låsesplinter ettersom det ikke var noen der fra før(!).

Bilde
 #351093  av JonEivind

Fikk også kjøpt intrumenter idag for å fylle opp gaugepoden som jeg venter på, oljetemp og trykk, får voltmåler på torsdag.
Demovideo fra en WRX: http://www.youtube.com/watch?v=_-75K8jKTQo

Bilde

Tar også med et ekstra bilde av gaugepoden :) Gleder meg :)
Bilde
 #353015  av ArildM

Nydelig Mk3 dette :D
 #353017  av 2fast4u

Gjennomført pent, likte denne stilen du har valgt til bilen. :D

:wink:
 #353390  av lexusmann

:shock:
Utrolig flott Mr2 dette...syns personlig det blir litt mørkt med svarte felger på svart bil, men denne er flott...
 #355903  av JonEivind

Var på eukontroll denne uka, de fant litt rust på bremseskiva foran, så da blei det unnskyldning for å bytte ut bremsene med noe litt mer snasent. Stop-Tech slissa skiver + Stop-Tech klosser fra statene.

BildeBilde
 #356788  av JonEivind

Monterte også et JDM-bryterpanel i limited-titanium finish her om dagen :) Skivene satt selvfølgelig motsatt av det de skulle, så måtte løsne kromringene og bytte om på skivene før jeg kunne montere.

Bilde

Bedre bilde av vinga:
Bilde

Imorgen blir det montering av grenrøret :)
 #357062  av Brasse

Finaste MR2en på heile ts-ogn!
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 17