TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• flemming's border mr2

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #360561  av john_e

Hadde vært tøft med Rota p45r da. Spesielt med litt tøffe specs som f.eks. 17" foran og 18" bak med nesten usynlig dekkstrekk :)
 #360562  av Brasse

Volk TE37?

Bilde
 #360602  av trd2000gt

Dere må slutte å friste meg! :p
Jeg har lyst på volk, advan, rota felger, men de koster for mye :(
Ultralite felgene ligger på halve prisen og akkuratt innenfor det jeg har råd til :)
 #360620  av trd2000gt

inzane2012 skrev:ultralite felgene er jo fete som fy di :)
Hehe, syns det selv, er bare litt skeptisk på hvordan de vil se ut forran. Liker ikke når man har dype felger bak og de ser fete ut og så er felgene forran for smale og lite innpress ser det bare dumt ut.

men vi får se, syns de 17" jeg har nå ikke fyller ut hjulkassene nok og senk er ikke et alternativ da jeg ikke vil kunne komme ut og in av gården.
 #360621  av trd2000gt

forresten inzane, du har ikke en egen prosjekttråd? kunne tenkt meg å sett litt bilder av bilen din :D
 #360626  av inzane2012

trd2000gt skrev:forresten inzane, du har ikke en egen prosjekttråd? kunne tenkt meg å sett litt bilder av bilen din :D
viewtopic.php?f=61&t=19753 her er prosjekt tråden min, men har ikke blitt oppdatert på veldig lang tid, har liksom ikke gadda å oppdatert hvert eneste oljeskift og bytte av bremseklosser... har stortsett bare hatt vedlikehold av den...

litt artig å se alle planene jeg hadde for den når jeg kjøpte den ;)
 #360631  av Brasse

Sorry, Flemming, men …

RAYS for TRD - TRD Limited.

Bilde

Det er ganske hardcore. Pris ukjent, ute av produksjon.
 #360637  av trd2000gt

inzane2012 skrev:
trd2000gt skrev:forresten inzane, du har ikke en egen prosjekttråd? kunne tenkt meg å sett litt bilder av bilen din :D
viewtopic.php?f=61&t=19753 her er prosjekt tråden min, men har ikke blitt oppdatert på veldig lang tid, har liksom ikke gadda å oppdatert hvert eneste oljeskift og bytte av bremseklosser... har stortsett bare hatt vedlikehold av den...

litt artig å se alle planene jeg hadde for den når jeg kjøpte den ;)
Så ikke så værst ut den :)
Hehe, det er ikke for seint å gjennopta gamle planer enda vettu :wink:

Brasse: De trd felgene var til og spise opp! men kan vel tenkte meg at de ville kostet en formue :shock:
 #360640  av Brasse

Etter kva eg fant på nettet kosta dei 1000$ pr stk når dei var i produksjon.
 #360654  av inzane2012

nei, jeg satser på nye sete trekk når skattepengene kommer :) blir ikke helt sånn som di på bildet i tråden min, blir ikke gult i nakkestøttene, og vil ha mr2 ørna i seteryggen, samt at jeg vil ha sånn gul pipe'ing isteden for dobbel søm ;)
samt ett nytt frontsett, så får vi se hva mer jeg tar meg råd til ;)
 #360684  av trd2000gt

Brasse skrev:Etter kva eg fant på nettet kosta dei 1000$ pr stk når dei var i produksjon.
det var jo "billig" :)
inzane2012 skrev:nei, jeg satser på nye sete trekk når skattepengene kommer :) blir ikke helt sånn som di på bildet i tråden min, blir ikke gult i nakkestøttene, og vil ha mr2 ørna i seteryggen, samt at jeg vil ha sånn gul pipe'ing isteden for dobbel søm ;)
samt ett nytt frontsett, så får vi se hva mer jeg tar meg råd til ;)
Ja bare ta ting som det kommer, du har vel god tid antar jeg? har vel ikke planer om å selge den enda? :)
 #360686  av inzane2012

nei, ingen planer om å selge den nå lenger, ferdig med lånet denne månen, så vist det skulle bli veldig knapt med penger, så er det bare å avskilte bilen og si opp forsikringen, så kan jeg parkere den i garasjen til bestefaren min til jeg får råd til å ta den ibruk igjen ;)
 #360695  av trd2000gt

inzane2012 skrev:nei, ingen planer om å selge den nå lenger, ferdig med lånet denne månen, så vist det skulle bli veldig knapt med penger, så er det bare å avskilte bilen og si opp forsikringen, så kan jeg parkere den i garasjen til bestefaren min til jeg får råd til å ta den ibruk igjen ;)
Hehe, fin tankegang :D
 #360702  av trd2000gt

er det noen som har peiling på fjerning av lister på mr2? har fått litt lyst til det, da listene spriker litt ved frontfangeren + at det ser mye cleanere ut :)
er det mye jobb? Hvordan bør det gjøres? :)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 16