TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #368407  av lasse

celicat23 skrev:Det er like pent som mercedes 190e cab:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=19493492

Stakkars bil. Og den ser ut som den er på vei til å dette fra hverandre på alle mulige kanter, er fra 1986 og de prøver å få nitti tusen for den :lol:

Huff ja, så ikke videre pen ut den der nei...
Sjelden bil, kun 3 stk laget, er sikkert morsomme delepriser på den der ja :wink:
Regner med at den kalesjen som trenger litt stell er hyllevare hos de fleste bilxtra/mekonomen osv
 #368408  av celicat23

lasse skrev:Huff ja, så ikke videre pen ut den der nei...
Sjelden bil, kun 3 stk laget, er sikkert morsomme delepriser på den der ja :wink:
Regner med at den kalesjen som trenger litt stell er hyllevare hos de fleste bilxtra/mekonomen osv
Er ikke sikker den er så dyr, for bilen ser så "bra" bygd ut at det ser litt ut som noen kappa taket av den for å bruke den som jordebil og så kom en nisse løpende "NEEEI! Jeg har taket av en gammel peugeot cabriolet liggende - jeg vedder på vi kan få den til å passe sånn halvveis og lage mercedes cab!!"

På en annen side... Kan bare være at bilen har vært eid av noen tullinger som aldri har gitt bilen noe stell på 20år.
 #368430  av marlboro1310

en som finner en 190E pen og som blør for Mercedes, vil kjøpe den der hands-down any day for 89 000,- :wink: smaken er som baken.

Personlig synes jeg det der var helt jævlig. Like jævlig som den Supraen som var bygget custom til Cab, fy....
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 287