TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Magnesmurf sin garasje (mr2er, corolla verso og camry)

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #395566  av magnesmurf
 
GhostRider88 skrev:
magnesmurf skrev:Takker! Skulle bare ønske det var 300hk bensinturbo, istden for diesel. Hvertfall nå når det er sommer :roll:
Hvem har vel ikke slike våte sommerdrømmer ;) Men så blir det jo langt billigere å man kan ha det lengere moro (spess vinterstid) med diesel :)
Ja. Det er jo vinterstid den bilen er morsom :D
Da holder det med 150 hk for å kjøre fra det meste annet på veien uansett, men om sommeren er det ikke helt det samme :P Det er hvertfall økonomisk da. Ikke mye annet med relativt kraftig motor og 4wd som bruker 0,5 på mila :P
Må vel hive i en turbomotor i mr2en og begynne å bruke den om sommeren isteden, så jeg har noe som faktisk går like bra som det ser ut :roll:
 #396508  av magnesmurf
 
Litt updates:
Har kvittet meg med alle dekaler som reklamerte for Prodriive, firmaet som ikke kunne levere den siste felgen og det bare var surr med.
Har satt på STI merker isteden.

Har også fått på rallyarmor skvettlapper og en frontleppe.
Vedlegg
Bilde0261.jpg
Bilde0261.jpg (215.73 kiB) Vist 3857 ganger
Bilde0273.jpg
Bilde0273.jpg (187.99 kiB) Vist 3857 ganger
 #398079  av Audun F
 
magnesmurf skrev:De merkene lar seg jo lett fjerne igjen :wink:
Men er jo de som gjør at en ellers ganske vanlig diesel vekker litt oppsikt :wink:
Stickers var faktisk ganske kult på den bilen, selv om jeg ikke er helt fan av det i utganspunktet... Så er jo ikke dette en vanlig bil heller da ;)

Lykke til med salget - dette varte jo lenge :p
 #398101  av magnesmurf
 
Hadde ikke denne bilen så lenge nei. Men er jo bare fordi jeg har sjansen til å slå kloa i en MYE grommere bruksbil :wink:
Skulle alt gå som jeg håper og jeg får en 2006 STI så blir nok den holdt ganske orginal, da de bilene ikke trenger noen ting ekstra for å se bra ut!
Da blir det kun montert litt ekstra stereo og noen små modifikasjoner, omtrent på samme måte som mr2en min er perfeksjonert 8)
 #398524  av magnesmurf
 
Prisen er satt ned 359k på finn, så billig som jeg har råd til å selge for.

Kommer til å fjerne alle dekaler hvis jeg ikke får noen seriøse henvendelser snart, og legge ut nye bilder.
 #399759  av magnesmurf
 
Sliter med å få solgt bilen.
Den ligger ute til 352k, det laveste jeg har råd til å selge for..
En som har vært og sett på bilen og grisekjørt den :P

Ellers ingen ordentlig respons.

Bilen er polert skikkelig og ser ut som ny nå..

Får jeg ikke solgt til riktig pris må jeg vel bare beholde den. Selv om jeg har veldig lyst på STI..
 #400416  av magnesmurf
 
Bilen er fortsatt til salgs.

Har fått en del respons. Men merkelig nok har ALL respons jeg har fått på finn vært useriøs.
En fyr som kom og grisekjørte bilen som solbergen selv, og gav aldri lyd fra seg etterpå.
Til og med en fyr som skulle komme og hente bilen osv, og skulle ha den holdt av.
Så finner han ut jeg er bilentusiast, og på grunn av det er bilen plutselig blitt voldtatt og ihjelkjørt, så da skal han ikke ha bilen alikevel.

Har en seriøs henvendelse fra en på impreza forumet. Håper i grunn at han kjøper den, så bil går til en seriøs fyr som er interessert i at en litt spesiell blir fortsetter å bli tatt vare på.
 #400817  av magnesmurf
 
Da er bilen å regne som solgt :D

Må si at gårsdagen var en av de bedre dagene på lenge!
Først en tur i butikken og kjøpe forza 4, for å sitte og kose seg med det.
Deretter får jeg lov til å hente nye bilen min, før jeg har betalt for den, og den gamle blir hentet en time etterpå :)

Nå begynner garasjen å nærme seg det som kan betegnes som en drømmegarasje :D
Så selv om mr2en er parkert for vinteren er det fortsatt brukendes leketøy der :wink:

Lurer på hva jeg skulle med dieseltullet, og ikke bare kjøpte en slik som dette med en gang :mrgreen:

Bilde
Bilde
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 35