TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• FT86's MK2 Mr2 GTI

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #406230  av DanielJ

MR2 SW20 er kul førstebil! Jeg hadde en Honda prelude som første bil, morsom bil var det men den føltes som en båt i forhold til MR2en jeg har nå.
Redigerte kjapt de felgene, men ble lagt fra bra. gadd ikke brukee så mye tid på å få fargene å lyset rett, og så var bildet jeg tok felgene fra ikke helt det beste :roll: Personlig ville jeg byttet de du her til BBS felgene!

Jaja her er det.
Bilde
 #406252  av FT86

DanielJ skrev:MR2 SW20 er kul førstebil! Jeg hadde en Honda prelude som første bil, morsom bil var det men den føltes som en båt i forhold til MR2en jeg har nå.
Redigerte kjapt de felgene, men ble lagt fra bra. gadd ikke brukee så mye tid på å få fargene å lyset rett, og så var bildet jeg tok felgene fra ikke helt det beste :roll: Personlig ville jeg byttet de du her til BBS felgene!

Jaja her er det.
Bilde
strøkent ! tusen takk.

blir bbs ja
 #406254  av ArildM

Så bra ut :) BBS er jo top of the line når det gjelder felger også da 8)
 #406258  av Andrepedersen

Trekk tilbake alt jeg sa jeg :D Ingen tvil, men spørsmålet er om di er like store som dem på bildet ?
 #406260  av DanielJ

Andrepedersen skrev:Trekk tilbake alt jeg sa jeg :D Ingen tvil, men spørsmålet er om di er like store som dem på bildet ?
La de på slik at de er akkurat like store som de han har nå :)
 #406505  av FT86

Venter nå både på at han med BBS felgene skal på hånda ut av rassa og på frontfangeren som ALDRI kommer.

jeg har også kjøpt nye skiver og klosser bak fra Toyota. De skal monteres på toyota på torsdag :)

Har også funnet ut at jeg har senkefjører bak :) De er røde og jeg vet ikke hvilket merke de er, noen som kan gjette?

Ellers så er det ikke så mye som skjer, jeg kjører bilen daglig nå og den er en drøm å kjøre. Motoren er frisk og den ligger godt på veien(!)

Gleder meg til å ta av targaen og råne litt! :)
 #406524  av DanielJ

Audun F skrev:
FT86 skrev:Har også funnet ut at jeg har senkefjører bak :) De er røde og jeg vet ikke hvilket merke de er, noen som kan gjette?
Originale TRD ? :)
TRD har svarte fjærer til SW20. Kan være Eibach eller Tanabe fjærer :wink:
 #406535  av FT86

DanielJ skrev:
Audun F skrev:
FT86 skrev:Har også funnet ut at jeg har senkefjører bak :) De er røde og jeg vet ikke hvilket merke de er, noen som kan gjette?
Originale TRD ? :)
TRD har svarte fjærer til SW20. Kan være Eibach eller Tanabe fjærer :wink:
Eibach hadde jeg vært veldig happy med :)

skal se nærmere på det i morgen :D
 #406543  av Rafinus

Likte de BBS felgene=)
Kjørte med Eibach progresive fjærer på en celica jeg hadde og blir nok å montere det på Mr2n=)
Gratulerer med lappen og en Nydelig bil :D
 #406607  av mr292

Grattis med lapp og utrolig fin førstegangsbil :)
kjør på med bbs felger tror de blir penere, selv om jeg tror (som du har vist tidligere) at svart blanke felger med polert eller rød kant blir penest(helst med eiker som "splittes" slik som bbs felgene, og magnesmurf's felger.
men det blir da en smakssak.
jeg tror også at slike bbs felger blir lettere og selge om det skulle skje =)

kommer til å følge tråden fremover,ser du har fine planer.
ps: jeg synes bilen min minner litt om drømmebilen din, i hvertfall nå jeg har fått tak i sideskjørter :)
 #406609  av FT86

mr292 skrev:Grattis med lapp og utrolig fin førstegangsbil :)
kjør på med bbs felger tror de blir penere, selv om jeg tror (som du har vist tidligere) at svart blanke felger med polert eller rød kant blir penest(helst med eiker som "splittes" slik som bbs felgene, og magnesmurf's felger.
men det blir da en smakssak.
jeg tror også at slike bbs felger blir lettere og selge om det skulle skje =)

kommer til å følge tråden fremover,ser du har fine planer.
ps: jeg synes bilen min minner litt om drømmebilen din, i hvertfall nå jeg har fått tak i sideskjørter :)
Takktakk :) jeg ville kjøpt mr2 igjen hvis jeg skulle ha kjøpt førstegangsbil nå :)
jeg har jo mest lyst på slike felger som du beskriver. svarte med delte eiker og polert kant. men jeg får se hvordan BBS felgene ser ut :)

Bilen din er fet den, liker ikke heelt plasseringen av skiltet ditt men det er jo også en smaksak ;)

Jeg fikk ofc en bremseskive for lite av Toyota så delene blir montert neste torsdag.

Rafinus Tusen takk :) jeg har jobbet hardt for den, det har også tatt lang tid og kostet myyyye!
 #406616  av lasse

H&R fjærer er også røde, skal uansett merke stå på dem hva slags fabrikat det er :wink: se etter hvite bokstaver med merkenavn og typenummer.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12