Da var de første prøveturene med MR2n på bane overstått, og ny prioriteringsliste laget =)
Nye og bredere dekk, Nokian H 185 funka DÅRLIG XD kunne ikke a no nevneverdig fart i svingene før jeg snurra,
satser på litt mer banevennlige dekk neste gang =)
Men ellers funker motoren bra etter overhalingen, hadde ingen problem med noe som hels, tempraturer og tykk var perfekt=)
kjente også at det frister mye med mer effekt, så vi får se hva pengboken sier når feriepengene kommer
understellet var stift, ingen tengn til kregning i det heletatt, bare det at jeg fikk meget med overstyring når G-Kreftene tok "litt" for hardt i bilen og dro meg rund, P:G:A overnevnt problem.
(Ja jeg var nok litt for tøff i starten og trudde bilen satt uansett, man blir rimelig fartsblind ute på banen...)
så litt mer motor og bredere dekk tror jeg at jeg skal klare å kutte rundetidene mine drastisk.
(+ studere litt om riktig sporvalgXD)
Var Meget hyggelig å få møte 3erlend og DanielJ,
3erlend: Synd du ikke fikk med bilenm din
DanielJ: Synd du fikk skader på din

Nye og bredere dekk, Nokian H 185 funka DÅRLIG XD kunne ikke a no nevneverdig fart i svingene før jeg snurra,
satser på litt mer banevennlige dekk neste gang =)
Men ellers funker motoren bra etter overhalingen, hadde ingen problem med noe som hels, tempraturer og tykk var perfekt=)
kjente også at det frister mye med mer effekt, så vi får se hva pengboken sier når feriepengene kommer

understellet var stift, ingen tengn til kregning i det heletatt, bare det at jeg fikk meget med overstyring når G-Kreftene tok "litt" for hardt i bilen og dro meg rund, P:G:A overnevnt problem.
(Ja jeg var nok litt for tøff i starten og trudde bilen satt uansett, man blir rimelig fartsblind ute på banen...)
så litt mer motor og bredere dekk tror jeg at jeg skal klare å kutte rundetidene mine drastisk.
(+ studere litt om riktig sporvalgXD)
Var Meget hyggelig å få møte 3erlend og DanielJ,
3erlend: Synd du ikke fikk med bilenm din
DanielJ: Synd du fikk skader på din

1986. MR2 4A-GE 20v Blacktop (Søndagsbil) http://ts-ogn.no/index.php?option=com_j ... 61&t=39525
1990. MR2 GTI (banebil)
1990. Celica GT4 (oppussingsprosjekt)
1999. Lexus IS200 (bruksbil)
1990. MR2 GTI (banebil)
1990. Celica GT4 (oppussingsprosjekt)
1999. Lexus IS200 (bruksbil)