TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• min 1992 celica cs nr 2318 vurderer salg

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #418769  av mats_24

kjøpte turbokit igjennom en her på forumet, men det passet jo ikke.. så måtte lage grenrør selv... noe som ikke var så lett gitt.. men fikk det da til.. blir ikke det peneste, men funker greit.. skal bandasje på det også.. bilder kommer..
 #419150  av mats_24

Det skjer ting hele tiden.. er ikke så flink på å ta bilder underveis, da jeg mildt sagt blir over engasjert..
har nå handlet en del stasj siden sist.. ny alu radiator, alu rør, silikonslanger,klemmer,komplett kit til veievsensor fra elevtromotive osv osv osv.. PENGESLUKER detta her! lagde grenrøret mitt selv, det var en utrolig lærerrik jobb!
legger også med et bilde av motorrommet.. begynner å ligne noe hvertfall!!
noen som vet hvor jeg får tak i rør til wastegaten? eksosrør som er litt fleksibel.. jeg gidder ikke å kjøre med eksos rett ut fra wastegate, så tar den inn i downpipen igjen..

Bilde
Bilde
 #419430  av mats_24

eksos snart ferig. satser på at den er klar til å montere sprut innen 14 dager... da blir det show!! gleder meg som en unge..
 #419434  av ArildM

Ser bra ut dette :) Blir spennende med oppstart :wink:
 #422753  av mats_24

lenge siden jeg har skrevet her ser jeg.
vært veldig opptatt i det siste.

bilen ble klar for levering hos sleeper på torsdag for sprut bygging.
var også å fikk byttet olje på differ og kasse før jeg leverte den, så nå er det vel bare å vente i en par uker så får jeg bilen tilbake igjen! skal bli sinnsykt deilig å få den hjem igjen. og ikke minst kjørbar!

planen er å lakkere den med en gang den kommer tilbake, fargen blir da hvit.

oppdateringer kommer
 #422855  av mats_24

ja gleder meg som en unge til å få den igjen, er hardt og holde igjen å ikke ringe å spørre åssen det går.... lyst til å ringe hver dag! hehe

Grenrøret lagde jeg selv.
 #423086  av sykoturbo

Hei hvordan går det med framgangen her? Ser du har mye av de samme tinga som jeg har på min celica. Hvordan jor du med innsug bruker du gen 2 spjel?
 #423097  av mats_24

Hei!

snakket med sleeper i dag han mente han kanskje var ferdig i morgen, men vi får se..
har manglet noe småtteri, men fikk deler i dag og sendt det til han, så håper det går i orden.. eller så bruker jeg spjeld fra den motoren som stod i bilen når jeg kjøpte den... altså et org 3sgte spjeld..
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12