Side 6 av 10
Re: Aspen's supra mk4
Legg innLagt inn:31 jan 2017 19:22
av Philip
Sett noe på det skjema? skumleste bare men kunne ikke se noen ledninger med tverrgående striper

Re: Aspen's supra mk4
Legg innLagt inn:31 jan 2017 20:55
av aspen
Philip skrev:Sett noe på det skjema? skumleste bare men kunne ikke se noen ledninger med tverrgående striper

Har ikke sett så mye på det, skal å se på en orginal euro lhd bil på torsdag, så håper jeg får noen mer svar da =D
Re: Aspen's supra mk4
Legg innLagt inn:31 jan 2017 21:26
av aspen
Da fant jeg ut hva de er til

Re: Aspen's supra mk4
Legg innLagt inn:31 jan 2017 21:57
av Philip
Så bra!
Da var det vel s 157+ delen da:-)
Re: Aspen's supra mk4
Legg innLagt inn:01 feb 2017 14:47
av ArildM
Alltid digg å finne ut av løse ledninger som bare henger å slenger. Selv om de fleste toyotaene jeg har hatt har hatt en 3-4 ekstra plugger som bare henger og slenger

Re: Aspen's supra mk4
Legg innLagt inn:02 feb 2017 21:01
av aspen
montering, montering og mere montering. alt som blir montert er enten nytt,vasket, behandlet plast/gummi fornyer eller lakkert.
Innmaten til ventiler i bakskjerm lakkert, vasket og behandlet med gummifornyer.
Finline tape på hode på bolten så jeg ikke knekker lakken
alt av elektrisk er godt over og reparert. Bytett sikringsboks for den fra usa bilen hadde mange knekte fester og var generelt i dårlig befatning. Varmeapparat satt inn, tverrbjelke og ratt stamme.

Re: Aspen's supra mk4
Legg innLagt inn:02 feb 2017 22:15
av CelicaTurbo
Imponerende arbeid med detaljer!
Re: Aspen's supra mk4
Legg innLagt inn:02 feb 2017 23:04
av celicat23
Blir rett og slett litt glad av å se noen gå så grundig til verks med å sette i stand en bil. Det er gøy å følge med på fremgangen her.
Re: Aspen's supra mk4
Legg innLagt inn:03 feb 2017 07:06
av CelicaTurbo
Jeg blir litt mer slik "akk, det er slik jeg skulle ha gjort med min bil!"

Re: Aspen's supra mk4
Legg innLagt inn:03 feb 2017 08:34
av ArildM
For alle de gangene jeg har tenkt at biler som er "sveist om" til rattet på andre siden bare er jalla. Dette er beviset på at det kan bli som fabrikknytt, eller bedre

Bruker du disse bildene til dokumentasjon ifbm godkjenning av dette?
Re: Aspen's supra mk4
Legg innLagt inn:03 feb 2017 09:26
av aspen
ArildM skrev:For alle de gangene jeg har tenkt at biler som er "sveist om" til rattet på andre siden bare er jalla. Dette er beviset på at det kan bli som fabrikknytt, eller bedre
Bruker du disse bildene til dokumentasjon ifbm godkjenning av dette?
Skal nåkk bli tilnærmet orginalt verfall

Den er forhåndsvist, plombert og forhåndsgodkjent til biltilsynet. De har også vært å sett på bilen. Den skal inn til Toyota for kontroll og de skal dokumentere at det er brukt orginale deler. Deretter visning biltilsynet når den er ferdig.
Skal det bli noe spørsmål, så har jeg masse bilder som dokumentasjon

Re: Aspen's supra mk4
Legg innLagt inn:03 feb 2017 20:55
av aspen
Re: Aspen's supra mk4
Legg innLagt inn:05 feb 2017 13:22
av Philip
Bygge en Bar i verkstedet, så vil du ikke ha problemer med løftehjelp i helgene
Så du får tilbake et lhd jdm nett? blir nok bra med et nytt nett, de 20 år gamle er rimelig sprø, litt sånn nervøst hver gang man skal koble fra kontakter eller flytte på ledningene

Re: Aspen's supra mk4
Legg innLagt inn:06 feb 2017 08:42
av aspen
Philip skrev:Bygge en Bar i verkstedet, så vil du ikke ha problemer med løftehjelp i helgene
Så du får tilbake et lhd jdm nett? blir nok bra med et nytt nett, de 20 år gamle er rimelig sprø, litt sånn nervøst hver gang man skal koble fra kontakter eller flytte på ledningene 
Kansje ikke så dum ide'

På årsfesten for ett år siden fikk vi faktisk skjenkebevilgning, så skulle vel være en smal sak å lage en bar :p Stemmer. Tweeked performance som lager motorledningsnett. Var forholdsvis kostbart, men har ikke så mye valg.
Re: Aspen's supra mk4
Legg innLagt inn:06 feb 2017 13:12
av ArildM
Tweaked som laga mitt til AW11en også, godt utført jobb

Wiregap er vel en mulighet det også? Men jeg tror ikke det skiller mye i pris.