TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trondheim Motor Show pÃ¥ KBS-Senteret, Leangen 16. Mai

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#97505  av @lpher

_speedy skrev:
NÃ¥? Hva blir det til?
Ingenting håndfast er jeg redd :) Saken er at kjøpesentrene i bunn og grunn har fått gønt lys til å ha åpent 16. Mai....MEN...det ser ut til at ingen av dem egentlig ønsker å holde åpent om de ikke må...ett kostnadsspørsmål skulle jeg tro :) ...og de sitter derfor på gjerdet for å avvente og se hva "de andre" gjør...

..og derfor så har vi heller ikke fått noen konkret avklaring på hva som skjer :)

Men som formannen i NSK Trøndelag så...så blir det enten 16. Mai på KBS...16. Mai ett alternativ sted....eller (Søndag) 15. Mai på KBS :)

Hva det blir til...er det asbolutt ingen som kan svare på..på nåværende tidspunkt :)

#98142  av venague

møter opp med supergrevlingen jeg. skal vurdere å gjøre bilen rød igjen også, i motsetning til grå, som den er nå :?

#98254  av @lpher

venague skrev:møter opp med supergrevlingen jeg. skal vurdere å gjøre bilen rød igjen også, i motsetning til grå, som den er nå :?
LOL :D Stiller du med oss...eller holder Honda-gutta på med eget opplegg? :)

#98432  av venague

@lpher skrev:
venague skrev:møter opp med supergrevlingen jeg. skal vurdere å gjøre bilen rød igjen også, i motsetning til grå, som den er nå :?
Vet ikke enda. det er ikke så mange honda'er i trondheim som går under NSK's definisjon av sportsbil tror jeg. Er vel en RSX, noen S2000 og en eller to NSX'er.
Har laga en tråd på club-honda så får vi se hva som skjer. Går vel uansett ann å samordne

#98439  av Mx5-T683

MX5 klubben skal vell ikke ha noen samling så jeg får vell slenge meg med dere jeg da :D

#98483  av @lpher

venague skrev:
Vet ikke enda. det er ikke så mange honda'er i trondheim som går under NSK's definisjon av sportsbil tror jeg. Er vel en RSX, noen S2000 og en eller to NSX'er.
Har laga en tråd på club-honda så får vi se hva som skjer. Går vel uansett ann å samordne[/quote]

Samordning må vi da få til :)

#98484  av @lpher

Mx5-T683 skrev:MX5 klubben skal vell ikke ha noen samling så jeg får vell slenge meg med dere jeg da :D
Det må da gå ann :)
(skal oppdatere lista når jeg kommer meg hjem fra jobb i dag)

#98486  av @lpher

UPDATE:

Fikk i dag bekreftet at KBS-kjøpesenter IKKE skal ha åpent 16. Mai, og arrangementet går derfor som planlagt :)
 #98487  av ultiima

Ill be there whit my honda....muuuuuhahahahha....lol

#98563  av @lpher

ultiima skrev:Ill be there whit my honda....muuuuuhahahahha....lol
Tja...tror nesten vi må ha litt mer info her jeg gitt :)

#98770  av cameleon

Godt å vite at det ble :D

#98829  av CelicaCS

Jeg blir med.

#99402  av @lpher

CelicaCS skrev:Jeg blir med.
Bra! :D

#102836  av larspronne

ingen IS'er foreløpig?...hmmmmm...kanskje jeg kan gjøre noe med det...

når, hvor?

L.

#102839  av Master

Topic? :)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9