TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvem er med på Cruising fra trondheim og til ACR.sommertreff

• For planlegging av treff eller små møter
For planlegging av treff eller små møter

#108759  av KK-ma70

supratt skrev:Spørs om jeg klarer å henge på dere sportsbilgutter i min "treige"
personbil da? :wink: :twisted:

Men, kanskje jeg klarer det og. :wink:
Har jo Supramotor og bakhjulstrekk i den da :wink: :twisted: :D
Skal stoppe åog vente på deg vi :wink: Eller ble det omvendt....

#109044  av nlight

chris skrev: -edit-
Jeg har en stopp jeg må gjøre i Trofors (ca 35 mil nord for Trondheim). Mener å huske at det er en bensinstasjon langs E6 der, der vi kan stoppe.. (kan noen bekrefte dette?)
Stemmer det.. Er vel en Hydro-stasjon som synes lett fra E6`en..

#109165  av Kjelliken

:D slik det ser ut i dag blir vi seks stykker som kjører samlet fra begren's området.

Kennethx (CS), Wilmann (Corolla Kompressor), Rayner (SW 11 Turbo), Jan Rune (SW 11 Turbo), Snurre(SW 11 3S-GTE) og meg(CS). Flere er velkommen om det skulle passe slik.

Regner med å komme oss avgårde i seks tiden om morningen så slipper vi noe serlig med trafikk.. dette er torsdag 9 juni for de som lurer.. :D

#109404  av chris

nlight skrev:
chris skrev: -edit-
Jeg har en stopp jeg må gjøre i Trofors (ca 35 mil nord for Trondheim). Mener å huske at det er en bensinstasjon langs E6 der, der vi kan stoppe.. (kan noen bekrefte dette?)
Stemmer det.. Er vel en Hydro-stasjon som synes lett fra E6`en..
Det jeg mente ja. Takk for infoen. Da blir det pause der. ;)

#109406  av chris

Kjelliken skrev::D slik det ser ut i dag blir vi seks stykker som kjører samlet fra begren's området.

Kennethx (CS), Wilmann (Corolla Kompressor), Rayner (SW 11 Turbo), Jan Rune (SW 11 Turbo), Snurre(SW 11 3S-GTE) og meg(CS). Flere er velkommen om det skulle passe slik.

Regner med å komme oss avgårde i seks tiden om morningen så slipper vi noe serlig med trafikk.. dette er torsdag 9 juni for de som lurer.. :D
Om flere hadde kunnet kommet med bekreftelse på hvem som skal oppover (som skal være med å samles i Trondheim og kjøre samlet), så hadde det vært fint. Så kunne jeg prøvd å lage en liten liste.

Fra Bergen: Kennethx (CS), Wilmann (Corolla Kompressor), Rayner (SW 11 Turbo), Jan Rune (SW 11 Turbo), Snurre(SW 11 3S-GTE) og kjelliken(CS)

Fra Sandnes: Markus og Morten, og om jeg ikke husker feil skulle de ha med seg 2 stk til også.

Fra Trondheim: meg, supratt, kk-ma70 og sindrejl (@lpher fikk ikke fri og kjører alene nordover fredag kveld).

Fra Østlandet: Speeder og en til, Neemi, GT4CS, CS, Magne, jan-erik

Foreløpig telling fra IKEA Trondheim: 21
Sist redigert av chris den 07 jun 2005 19:21, redigert 2 ganger totalt.

#109575  av Kjelliken

:D kanon liste dette chris keep up the good work.. :wink:

#109582  av Mr2Nyter'n;p

Kanke jeg og være med opp til Acr daa? Fruen vil ikke... Men man vil jo oppover.. Vel.. Kjører jeg oppover blir det vel alene i bil og på vei. Ts-ognmessig mener jeg.. :)

#109601  av ST205RR

bare en liten info fra http://www.sommertreff.no sin hjemmeside......

Kjøring til og fra ACR
Noe av formålet bak sommertreff er å få fortkjøring bort fra offentlig vei og inn i kontrollerte former. Derfor vil vi ikke tolerere "villmannskjøring" til og fra treffet. Gjør du det vil vi finne ut av det og du vil bli nektet adgang til hele arrangementet, uansett hvor mye du har betalt på forhånd og hvor tidlig du betalte. Det ferdes faktisk vanlig dødelige ute på veiene også, kjør forsiktig og hold deg til trafikkreglene (les: fartsgrensen). Onkel blå har i år som i fjor varslet hyppige kontroller (og alle som var i området rundt ACR i fjor på denne tiden vet at dette faktisk ikke var bare tomme trusler).

Spørsmål? Ta kontakt med oss på post@sommertreff.no - vi ser frem til å treffe deg på banen 10. juni!

#109627  av chris

ST205RR skrev:bare en liten info fra http://www.sommertreff.no sin hjemmeside......

Kjøring til og fra ACR
Noe av formålet bak sommertreff er å få fortkjøring bort fra offentlig vei og inn i kontrollerte former. Derfor vil vi ikke tolerere "villmannskjøring" til og fra treffet. Gjør du det vil vi finne ut av det og du vil bli nektet adgang til hele arrangementet, uansett hvor mye du har betalt på forhånd og hvor tidlig du betalte. Det ferdes faktisk vanlig dødelige ute på veiene også, kjør forsiktig og hold deg til trafikkreglene (les: fartsgrensen). Onkel blå har i år som i fjor varslet hyppige kontroller (og alle som var i området rundt ACR i fjor på denne tiden vet at dette faktisk ikke var bare tomme trusler).

Spørsmål? Ta kontakt med oss på post@sommertreff.no - vi ser frem til å treffe deg på banen 10. juni!
Bra!! Var noe av det samme jeg mente med min tidligere post også. Det blir lagt opp til CRUISING oppover ;) Vi kommer til å bli lagt veldig merke til på vår ferd oppover, både av de med saftblandere på taket og vanlige folk.

#109628  av chris

Mr2Nyter'n;p skrev:Kanke jeg og være med opp til Acr daa? Fruen vil ikke... Men man vil jo oppover.. Vel.. Kjører jeg oppover blir det vel alene i bil og på vei. Ts-ognmessig mener jeg.. :)
Såklart du kan slå følge oppover. Er jo liksom opp til deg det da ;) Om du vil kjøre med resten av gjengen, så er det oppmøte på IKEA fredag morgen kl 0700 ;)

Begynner vel egentlig å bil på tide å bestemme seg nå, eller hva? :P

#109650  av Mr2Nyter'n;p

Ahh.. Tenkte det kom til å bli griskjøring oppover jeg.. Men så lenge det er cruising er jeg med i aller høyeste grad :wink: Lå midt i ei klynge biler som kom fra Gatebil her og ble litt skremt.. Folk er gale..
Godt Ts-ogn folka er mer fornuftige ang kjøring til/fra treff... :)

#109660  av @lpher

chris skrev:Fra Trondheim: meg, supratt, kk-ma70 og sindrejl (@lpher fikk ikke fri og kjører alene nordover fredag kveld).
Alle kan ikke være uunværlig vettu :D

Men...er det noen andre som skal kjøre senere på fredagen da? :)

#109762  av chris

Mr2Nyter'n;p skrev:Ahh.. Tenkte det kom til å bli griskjøring oppover jeg.. Men så lenge det er cruising er jeg med i aller høyeste grad :wink: Lå midt i ei klynge biler som kom fra Gatebil her og ble litt skremt.. Folk er gale..
Godt Ts-ogn folka er mer fornuftige ang kjøring til/fra treff... :)
Betyr det at du blir med til ACR da? ;)

#109939  av Kjelliken

:D helt enig med dere her det er cruising vi skal på ikke kapp kjøring. Vi må jo spare maskiene våre til banen og ikke ødelegge noe før treffet.

Og håpe på at bilene holder til returen som også blir rolig cruising hjemm igjen.

Jeg skal forresten videre nord over på ferie etter treffet så bilen må holde.. :wink:

#111095  av chris

Var det ikke flere som skulle slå følge oppover fra Trondheim da? :?:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8