Har fått satt i ny komplett clutch og svinghjulet idag (eller rettere sagt Toyota har gjort det

). Utrolig digg med ny clutch som tar med en gang og ikke slurer! Endelig lynkjappe girskift igjen. Men, jeg kan seriøst anbefale JUN svinghjulet. Jeg som syntes responsen i -GE motoren var meget bra fra før, med de modifikasjonene jeg har gjort (strakt luftinnsug, effektanlegg uten kat, og tenningsjustering). Men, nå er den bare helt værst

Reagerer umiddelbart ved minste berøring og er vanvittig kjapp opp til rødmerkinga nå. Bommet t.o.m. et par ganger på mellomgassinga ved nedgiring pga at den kom så fort
Lyden også er meeget heftig nå, sammen med Blitz filteret og mongoosen ved pådrag.
Prøvde opp et par bakker i 120 i 5.gir, og merket ikke at den gikk noe dårligere enn med det originale svinghjulet. Vet ikke om det er det samme i 200, men før jeg finner ut det skal clutchen bli skikkelig innkjørt først.
Egentlig burde jo et slikt svinghjul vært originalt på den motoren, det føles ut som det er en 10-15hk. ekstra under aks. Men, eneste er jo at turtallet faller betraktelig kjappere når du trår inn clutchen, men for oss som mellomgasser/dobbeltclutcher har jo ikke det noe å si. Kanskje derfor Toyota valgte den svintunge greia originalt, og så er det litt lettere å kvele den.