TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kjærlighetslivet, pÃ¥ godt og vondt (OBS OBS, NSFW)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #401698  av Zepticon

jacquelin skrev:Søknad leveres i denne tråden seff. :) Om du kan skru når du vil? Jada, jeg må ut å trene på riding uansett. Bare jeg slipper å legge meg alene. :)
Bra. Hvordan er vedlikeholdet av grønntarealene da? Er det liten bygningsmasse med lave energikostnader? Er loftsarealet isolert eller er det gjennomtrekk? Hvordan er kvaliteten på avsuget på kjøkkenet?
 #401706  av jacquelin

C-man: Åååhh! Er det deg jeg søker de nettene når fingrene mine ikke helt gjør nytten?

Z-man: Plenen blir klippet regelmessig. Bygget er billig å drifte, og holder grei stand. Noe av det kjipeste et bygg kan ha er trekk i loftet så det er godt isolert ja. Avsuget holder ypperste kvalitet. :)

Men jeg ser ikke noe søknad. Hva gjør deg til riktig kjøper av denne nydelige eiendommen?

( Garasjen følger huset forøvrig. )
(( Nei vent. Er garasje en metafor det også? :P ))
 #401707  av Zepticon

jacquelin skrev: Z-man: Plenen blir klippet regelmessig. Bygget er billig å drifte, og holder grei stand. Noe av det kjipeste et bygg kan ha er trekk i loftet så det er godt isolert ja. Avsuget holder ypperste kvalitet. :)

Men jeg ser ikke noe søknad. Hva gjør deg til riktig kjøper av denne nydelige eiendommen?
Er det akseptabelt støynivå?
Søknad leveres herved og avtaeingåelse vil følge etter inspeksjon og påfølgende prøvetid om mulig.
Kjøretøyet er driftsikkert, men krever hyppige oljeskift. Kommer med sekvensiell injektorstyring som gir høy ytelse med mye skyv i mellomregisteret. Toppen er nettopp overhalt over en femårsperiode og kommer med kvalitetsbevis. Kan kjøre på E85, men dette medfører noe nedsatt ytelse grunnet dårlig map.
Kjøretøyet er godkjennt trimmet. Bilen er ikke importert, og ble levert ny i norge. Siden kjøretøyet er 25 år vil ytterligere trimming ikke utløse krav om avgift.
Bilen er rustfri, pen i lakken, og fri for bulker til tross for at den bare er damekjørt.
Sist redigert av Zepticon den 05 nov 2011 00:44, redigert 1 gang totalt.
 #401712  av jacquelin

Litt støy må påregnes, og prøvetid er ønsket ja. Men dette høres jo meget bra ut. Får kanskje unngå E85 før de største løpene da, så er jeg sikker på at tenning og innsprøyting skjer når det skal. Liker godt at jeg slipper avgift ved trimming forøvrig, for det blir det en del av. Og det er godt å høre at den bare er damekjørt, slakk i eksosen er det verste jeg vet.
 #401716  av Zepticon

jacquelin skrev:Litt støy må påregnes, og prøvetid er ønsket ja. Men dette høres jo meget bra ut. Får kanskje unngå E85 før de største løpene da, så er jeg sikker på at tenning og innsprøyting skjer når det skal. Liker godt at jeg slipper avgift ved trimming forøvrig, for det blir det en del av. Og det er godt å høre at den bare er damekjørt, slakk i eksosen er det verste jeg vet.
Bilen står da i Trondheim og er i daglig drift. Avtale om henting og prøvekjøring kan tas på PM.
 #401718  av jacquelin

Kan den leveres? Er så bortkastet reise hvis den er dårlig å kjøre... Syns det er så mange biler som ikke tåler å kjøres mye.
 #401719  av Zepticon

jacquelin skrev:Kan den leveres? Er så bortkastet reise hvis den er dårlig å kjøre... Syns det er så mange biler som ikke tåler å kjøres mye.
Kan desverre ikke leveres. Den er stiv og fin, og sitter som klistret på veien. Har 6-trins manuell girkasse så den trives godt ved både hard og rolig kjøring. Har oppgradert kjøleanlegg og så den tåler å kjøres hardt og mye uten å overopphetes.
 #401720  av jacquelin

En vesentlig ting jeg har glemt å spørre om er hvilket karosseri det er? Må hvertfall ha stasjonsvogn, men helst SUV. Ellers høres det jo ut som en drømmebil. Tror nesten jeg kan kjøpe denne usett. :)
 #401723  av Zepticon

Toseters pickup. Ganske handy og praktisk anlagt egentlig. Har 4x4, lavserie og diffspærre så den kan kjøres offroad også:)
 #401741  av jacquelin

Kan egentlig en bil være så perfekt? :) Blir kanskje lettere å tro på utover kvelden. :P
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 77