TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #340995  av Daniel HS

Kanskje en som lever i håpet om at alle gamle Toyotaer er like billige som corolla/carina osv.. :P
 #341047  av inzane2012

trur eg har funne den endelige synderen som gjør at bilen min gynga som en båt fra side til side når jeg kjører...
er 2 små stag som er festet under motoren forran kalipperene, disse er skrudd rett til karossen...
og begge to var gjennomrusta... det ene brakk tvert av når jeg tok litt i det...
skal legge ut bilder etterpå...
 #341506  av ina

bare for å være litt ekkel... Fy faen å digg det er å være i Thailand nå.. nettopp kommet opp fra frokost og en dukkert i bassenget... sola skinner så er ganske varmt, men heldigvis så blåser det litt...
 #341511  av ArildM

Sliter med at både parklys og blinklys kommer på samtidig.
Nødblinken blinker (både i blink og parklys), mens ved vanlig blinklys så står både parklys og blinklys på samtidig hele tiden på begge sider.

Er dette normalt på KE25? Fikk mangel på dette på EU kontrollen...
 #341569  av lasse

ArildM skrev:Sliter med at både parklys og blinklys kommer på samtidig.
Nødblinken blinker (både i blink og parklys), mens ved vanlig blinklys så står både parklys og blinklys på samtidig hele tiden på begge sider.

Er dette normalt på KE25? Fikk mangel på dette på EU kontrollen...

For meg så høres det ut som en overledning et sted, jeg vill prøvd å skifte pæreholdere, har fungert for meg før...
  • 1
  • 502
  • 503
  • 504
  • 505
  • 506
  • 1171