Hint hint?
"problemet" med et slikt bodykit er 100++ timer tilpassing av glassfiber, som sprekker en gang i tiden uansett. Jeg gidder ikke, og å betale noen andre for det? Da snakker du bra pris på jobben. Og ja, det blir utrolig pent, men da MÅ du nesten swappe over til en motor som tilsvarer bilen (2GR er vel eneste rette valg for noe slikt imho?). Såe, tja, 3-400k for en unik bil?
På toppen av dette kommer jobben med godkjenning, nå finnes det vel Rauh Welt Porscher som er godkjente? Men jeg ser for meg en lang prosess. For ikke å nevne motorombygging, som jeg tviler på at du klarer å få godkjent. W30 ble aldri levert med noe annet enn 1zz, kanskje med unntak av TTE turbobilene, men da snakket man 180hk ish? Og i motsetning til SW20 blir også vekten en del høyere siden 1zz er alublokk osv osv osv.
Neesten oppe å nikker på Lotus Evora priser også.
Men at W30 egner seg godt til å bygges om? Uten tvil
Ligger noen originale widebody kits på Yahoo Auksjon i Japan innimellom, må si det frister ørlittegrann.
Men så kikker jeg på hvor mange Mk3 som allerede er herpa og modda ihjel, og tenker at jeg beholder min original