TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• SamletrÃ¥d for motorrelaterte smÃ¥klipp fra f.eks YouTube

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #466940  av ArildM

Tnx, har sluttet å abbonere på 1320, men den videoen er en årlig høydare :D
Må være ganske så tøft å oppleve i virkeligheten 8)
 #466956  av celicat23

Ser nesten aldri på videoene deres selv.. Det er jo stort sett bare drag racing med folk du ikke kjenner, eller street racing som blir ekstremt fort kjedelig. Men det opplegget med å sende biler utfor stupet er *chefs kiss* :D Litt "spennende" at noen biler rekker å komme helt ned til vannet :shock:

...også VELDIG 'mmmmurica at når de sender en bil ut så ser du hercules'en gjør en fly-by i bakgrunnen da 8)
 #466957  av ArildM

Enig. Ser skummelt ut å være publikum der, om ikke fare for at bilene treffer folk, så så jeg et par dekk som fikk veeldig god fart mot vannet. Hadde det truffet litt annet så hadde det hatt goood fart inn mot publikum... Nå så det ut som elva var i god ferd med å spise opp området uansett, så kan jo hende "klimaforandringer" gjør en slutt på eventen uansett :lol:

Forøvrig er det er veeeldig mange "nye" YouTube kanaler for tiden, kjente fjes som har droppet ut av gamle kanaler. Men jeg må si jeg gidder ikke å følge alle. Så det blir mest Grind Hard, Garage54, MightyCarmods, RegularCarReviews, Hagerty, AutoAlex (inkl. tilhørende) og Skid Factory. Skid Factory vurderer jeg nesten å kutte ut også, ble ikke det samme uten Turbo Yoda. Så vi får se :) Bra folk står opp for seg selv og kjører sine egne greier, men er veldig mange som skal ha vår skjermtid nå :wink:
 #466958  av ArildM

Oi, ser i loggen min, blir jo Rob Dahm, Peter Bjork, Whistlin Diesel, Engineering Explained, JerryrigEverything, og en dasj Built Official (blir aldri lei av å se han duden feile :roll: ). Må vel bety at jeg bruker MYE tid på YouTube da :lol: Jaja, er i det minste reklamefritt.
 #466994  av ArildM

Hint hint? :lol: :mrgreen:

"problemet" med et slikt bodykit er 100++ timer tilpassing av glassfiber, som sprekker en gang i tiden uansett. Jeg gidder ikke, og å betale noen andre for det? Da snakker du bra pris på jobben. Og ja, det blir utrolig pent, men da MÅ du nesten swappe over til en motor som tilsvarer bilen (2GR er vel eneste rette valg for noe slikt imho?). Såe, tja, 3-400k for en unik bil?
På toppen av dette kommer jobben med godkjenning, nå finnes det vel Rauh Welt Porscher som er godkjente? Men jeg ser for meg en lang prosess. For ikke å nevne motorombygging, som jeg tviler på at du klarer å få godkjent. W30 ble aldri levert med noe annet enn 1zz, kanskje med unntak av TTE turbobilene, men da snakket man 180hk ish? Og i motsetning til SW20 blir også vekten en del høyere siden 1zz er alublokk osv osv osv.

Neesten oppe å nikker på Lotus Evora priser også.

Men at W30 egner seg godt til å bygges om? Uten tvil :wink:
Ligger noen originale widebody kits på Yahoo Auksjon i Japan innimellom, må si det frister ørlittegrann.
Men så kikker jeg på hvor mange Mk3 som allerede er herpa og modda ihjel, og tenker at jeg beholder min original :)
 #466996  av celicat23

Nei, nei, bare kom opp som en random anbefaling på youtube :D Gøy å se folk "bygge" sånt. Jeg hadde heller aldri gått på noe sånt prosjekt, hvis ikke eurojackpot'en gikk inn først, sånn at 250-300.000kr ikke betyr noe lengre. Har det vært noen widebody mk3'er i Norge, bortsett fra den røde med APR widebody kit'et?
 #466999  av ArildM

Bare morsomt å se synes jeg selv også :D

Er vel noen få som fikk TTE turbo, kanskje et par turboprosjekter, og om man blar litt finner man noen gamle prosjekt-tråder på TSogn også, men noen særlig mange med widebody er det vel ikke :)
 #467085  av ArildM

Huff ja du kan så si. Den siste filmen har jeg ikke sett, og kommer neppe til å se den heller.
Remake av Olsenbanden? Nop nop nop :roll:

Er utrolig mye bra innhold på YouTube, og selv om Clarkson trioen er legendarisk er det innimellom veldig tydelig at de kun gjør det for pengenes skyld, og at de kanskje ikke akkurat har så veeeldig lyst til dette.
Så vi får håpe på en siste hurra, med en skikkelig ektefølt avslutning.
Så får de holde på i hver sin kanal videre :wink:
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 57