Var innom og kikket på karbon supra'n til Radni (tevo dekk) i dag. Det skjer ting der 

Sist redigert av celicat23 den 30 mar 2010 17:16, redigert 1 gang totalt.
celicat23 skrev:Var innom og kikket på karbon supra'n til Radini (tevo dekk) i dag. Det skjer ting derSinnsykt stilig
Scotty skrev:Kunne kanskje vært noe å selge plakater / utskrifter?Har fått flere spørsmål om dette, og det er kjempe hyggelig at folk vil henge mine bilder på veggen, men det er ett spørsmål om pris. 70x50 utskrifter er ikke noe problem, men de koster litt printet på skikkelig papir. Og så skal jeg ha litt for at det skal være verdt å gjøre dette. Men så kommer det største hinderet, det som er dyrere enn og sende noe fra hong kong til oslo: innlandsfrakt med posten i norge. Norgespakke koster 150kr + 92kr i tillegg for "pakker i rulleform". Så en plakat ferdig på døra kommer på ca 442kr (betaler ca 200 for selve utskriften inkl. post fra england til norge)Hadde nok selv kjøpt.. mye bra bilder å kunne henge på veggen!
celicat23 skrev:Og kall meg lat, men for noe mindre enn 500kr så kan jeg være så ærlig å si at jeg gidder rett og slett ikke bry megFor litt sammenligning så koster det ca 600 å få printa det på fotopapir (70x100) hos allkopi, så jeg vil vel ikke si at 950,- for et skikkelig tøft bilde fra en proff fotograf er så illeSå en plakat kommer på ca 950kr. Det er litt mye.
celicat23 skrev:Og kall meg lat, men for noe mindre enn 500kr så kan jeg være så ærlig å si at jeg gidder rett og slett ikke bry megJeg gidder ikke kalle deg latSå en plakat kommer på ca 950kr. Det er litt mye.
Tevosupra skrev:Denne hadde gjort seg på skjermene i butikkeneDu tenker på som bakgrunn på pc'ene? Si ifra hvilken oppløsning du trenger i tilfelle, så skal jeg ordne for deg (hvis dere ikke bruker noen helt umulig oppløsning da