TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #350114  av lexusmann

Kult bilde!! :D
 #350120  av Mr_Storbrua

celicat23 skrev:Var innom og kikket på karbon supra'n til Radini (tevo dekk) i dag. Det skjer ting der :)

Bilde
Sinnsykt stilig :)

Snakka med deg tidligere om eventuelt å kjøpe ett bilde av deg.. Går det an å bare få en fil.. Å ordne resten selv? Så bare betale for fila på en måte..
 #350168  av celicat23

Takker for tilbakemeldinger!

Daniel_hoy: Motoren som sitter i der skal ikke brukes :wink:

Mr_Storbrua: Vil ikke ha filer på avveie. Kommer den på nett så er det ingen vei tilbake :wink:
 #350182  av celicat23

Scotty skrev:Kunne kanskje vært noe å selge plakater / utskrifter? :) Hadde nok selv kjøpt.. mye bra bilder å kunne henge på veggen!
Har fått flere spørsmål om dette, og det er kjempe hyggelig at folk vil henge mine bilder på veggen, men det er ett spørsmål om pris. 70x50 utskrifter er ikke noe problem, men de koster litt printet på skikkelig papir. Og så skal jeg ha litt for at det skal være verdt å gjøre dette. Men så kommer det største hinderet, det som er dyrere enn og sende noe fra hong kong til oslo: innlandsfrakt med posten i norge. Norgespakke koster 150kr + 92kr i tillegg for "pakker i rulleform". Så en plakat ferdig på døra kommer på ca 442kr (betaler ca 200 for selve utskriften inkl. post fra england til norge)

Og kall meg lat, men for noe mindre enn 500kr så kan jeg være så ærlig å si at jeg gidder rett og slett ikke bry meg :lol: Så en plakat kommer på ca 950kr. Det er litt mye.

På en annen side så kan jeg gidde og nummerere & signere plakatene, og gi ut kun 3 eksemplarer av hver og ta 10.000kr stk siden det er så inne i gamp-ræva begrensa opplag & spesielt & fint & bla bla bla bla :lol:
 #350186  av Scotty

Det med frakt innenfor norge er selvsagt noe du ikke trenger å se på som en hindring da.. selv om det ikke var direkte billig.

Man får forøvrig 50x70 til 119,- hos fotoknudsen, regner med at kvaliteten er ganske god? Og der er det kun 35kr i porto. Så du kunne f.eks tatt 250-300kr for et bilde. Kunne kanskje vært noe å vurdere? :)
 #350187  av Audun F

celicat23 skrev:Og kall meg lat, men for noe mindre enn 500kr så kan jeg være så ærlig å si at jeg gidder rett og slett ikke bry meg :lol: Så en plakat kommer på ca 950kr. Det er litt mye.
For litt sammenligning så koster det ca 600 å få printa det på fotopapir (70x100) hos allkopi, så jeg vil vel ikke si at 950,- for et skikkelig tøft bilde fra en proff fotograf er så ille ;)

EDIT: Ser at det er betydelig billigere andre steder i mindre formater ja - ikke verst...
 #350204  av Mr_Storbrua

celicat23 skrev:Og kall meg lat, men for noe mindre enn 500kr så kan jeg være så ærlig å si at jeg gidder rett og slett ikke bry meg :lol: Så en plakat kommer på ca 950kr. Det er litt mye.
Jeg gidder ikke kalle deg lat :P

Skjønner godt at du ikke gidder styre med dette uten å få betalt for det..

Skjønner også det med den fila.. Kunne bare veldig gjerne tenkt meg ett par av de bildene du har tatt..
 #350241  av Mr_Storbrua

Sinnsykt stilig bil.. og dyktig fotograf/photoshopper :)

Enda ett bilde jeg kunne tenkt meg på veggen.. Om du begynner å selge tror jeg at jeg må bygge på huset :) Har ikke nok veggplass :lol:
 #350270  av celicat23

Takker, begge to!
Tevosupra skrev:Denne hadde gjort seg på skjermene i butikkene :)
Du tenker på som bakgrunn på pc'ene? Si ifra hvilken oppløsning du trenger i tilfelle, så skal jeg ordne for deg (hvis dere ikke bruker noen helt umulig oppløsning da :))
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 103