TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kjærlighetslivet, pÃ¥ godt og vondt (OBS OBS, NSFW)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #401790  av Offern

Hvordan er det med rust og hvilke årsmodell er det snakk om her? er vel også vanlig å legge ut bilde i annonsen for flere treff? :P hehe
 #401904  av jacquelin

inzane2012 skrev:se der ja, ser ut som ts-ogn er på vei til å bli ei dateing side og nå :)
Vi snakker jo om kjøring, og det er vel heller vanlig å snakke om på et bilforum? :D
 #401929  av inzane2012

jacquelin skrev:
inzane2012 skrev:se der ja, ser ut som ts-ogn er på vei til å bli ei dateing side og nå :)
Vi snakker jo om kjøring, og det er vel heller vanlig å snakke om på et bilforum? :D
åja, det var det dere snakket om ja, bare jeg som var helt på viddene da alstå ;)
 #401943  av ke25-toyoglide

:( hmmm, eg som trodde du venta på meg jaq..... :wink:
Har ikkje vore innpå på en stund, men den latteren eg fikk av de siste sidene her har berga denne mnd..... :lol:
 #401993  av jacquelin

Stemmer det, jeg visste jeg hadde glemt noe. :lol: Ble bare så satt ut av kjøreegenskapene til Zepticon. :P
 #402019  av Drafter

ke25-toyoglide skrev::( hmmm, eg som trodde du venta på meg jaq..... :wink:
Har ikkje vore innpå på en stund, men den latteren eg fikk av de siste sidene her har berga denne mnd..... :lol:
du er gift du :P
 #402024  av ke25-toyoglide

jaja forelska, forlova, forgifta, forderva....
er vel en plass mellom frogifta og forderva...... :roll:
Greit nok eg er gift, men eg er nå ikkje fanatisk :lol:
Og min 1. kjærlighet tok eg med inn i ekteskapet, og då må det være litt rom for merr kjærlighet.....
Og det har det blitt. : 2 gutter, ei jente, og rollaen min (1. kjærlighet) har fått selskap av en mazda 929 1987 modell, 3 liter med bare 130tusen km.
Men eg pleie å få fri en helg i året som eg får gjøre som eg vil...... 8)
Og det er sant det de sier : De beste mennene er allerede tatt 8)
Når det gjelder utseende så er det et ordtak som sier : Ein skikkelig hane blir aldri feit :twisted:
 #402085  av jacquelin

Nå er jeg nysgjerrig på hva du pleier å gjøre den frihelgen. :P Er de beste mennene tatt? :( Hva gjør jeg da? :P Haha du blir ikke feit fordi.....?...du har versting-kjøreegenskaper? :D
 #402093  av ke25-toyoglide

Den frihelgen.... what happens in ..... stays in .....
De beste er tatt, du må enten ta til takke med second best, eller satse høgt.... på en som allerede er tatt....
Men eg må advare deg : du taper nok statistisk sett i 9 av 10 tilfeller.....
Eg får fortelle en historie fra USA. :
Det var presidentparet som var på besøk på en hønsefarm.
Bonden fortelte ivrig 1.frua om gården, hvor mange høner han hadde og viste stolt frem hanen.
Frua spurte litt sjenert om den hadde seg ofte......
Jada svarte bonden, sikkert 100 ganger til dagen.
Fortell det til prsidenten svarte frua da.
Bonden var ikkje verre på det enn at han gikk bort til presidenten og sa at 1.frua hadde bedt han fortelledet.
jøss, svarte presidenten, med samme høna hver gang :?:
Nei, svarte bonden, forskjellige høner hver gang.
presidenten lo og ba bonden fortelle det til presidentfrua.....
Derfor blir ikkje en god hane feit.
 #402098  av inzane2012

Julebrus skrev:Jeg drømmer om å være støvsuger?? For da blir man tatt på slangen, får ristet posen og det hender man blir lånt bort til nabofrua....;-))
og resten av tia står du stua vekk i ett borgjømt i ett skap eller en bod :P
 #402107  av Zepticon

ke25-toyoglide skrev:Den frihelgen.... what happens in ..... stays in .....
De beste er tatt, du må enten ta til takke med second best, eller satse høgt.... på en som allerede er tatt....
Men eg må advare deg : du taper nok statistisk sett i 9 av 10 tilfeller.....
Eg får fortelle en historie fra USA. :
Det var presidentparet som var på besøk på en hønsefarm.
Bonden fortelte ivrig 1.frua om gården, hvor mange høner han hadde og viste stolt frem hanen.
Frua spurte litt sjenert om den hadde seg ofte......
Jada svarte bonden, sikkert 100 ganger til dagen.
Fortell det til prsidenten svarte frua da.
Bonden var ikkje verre på det enn at han gikk bort til presidenten og sa at 1.frua hadde bedt han fortelledet.
jøss, svarte presidenten, med samme høna hver gang :?:
Nei, svarte bonden, forskjellige høner hver gang.
presidenten lo og ba bonden fortelle det til presidentfrua.....
Derfor blir ikkje en god hane feit.
Den historien er faktisk blitt til en "lov" innenfor biologien, og oppkallt etter presidenten.
Om man slipper en hane i en hønsegård vil han parre seg med alle, og når han er ferdig vil han bli lat og ikke så aktiv. Slipp så inn ei ny høne så er han rett på plass igjen og klar til action. Det gjelder for alle kjønnsdelte arter, men ikke for hemafroditter.
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 77