TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 3rlends Mr2 Turbo! Promqueen!

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #420132  av 3rlend

Alt for fyllesjuk :p imorgen:)
Ser jeg har lagt ut feil bilde, det er jo fra før høsten kom:p
 #420305  av 3rlend

Lite som skjer :P
kan oppdatere med at denne kom idag.
Takk til motorsporthuset for handelen :)

Bilde

Bilde

Bilde

Her kommer det 2x 12" spal vifter med slikt alu-deksel :)
 #420330  av Mr2mr2

blir bra med motoroverhaling :D
 #420336  av DanielJ

Andrepedersen skrev:Tøft :) håper du tar vare på bilen, har ikke hørt noe fra daniel ang startern :(
Har ikke hørt så mye selv..
 #420339  av Scoop

AAARGGH, det var DU som tok det motorlokket før jeg rakk å by!! Velvel, du har jo tross alt turbo, det blir megabra med dobble vifter og deksel! :D
 #420361  av 3rlend

DanielJ skrev:
Andrepedersen skrev:Tøft :) håper du tar vare på bilen, har ikke hørt noe fra daniel ang startern :(
Har ikke hørt så mye selv..
jeg spurte om du kunne sende startmotoren for meg? :)
jaja, kommer til bodø imorgen så får vi en ordning på det :P
 #420362  av 3rlend

Scoop skrev:AAARGGH, det var DU som tok det motorlokket før jeg rakk å by!! Velvel, du har jo tross alt turbo, det blir megabra med dobble vifter og deksel! :D

haha, det var så billig at jeg måtte bare si at han skulle sende den med EN gang :P
ja, men blir ikke å stresse med den, må først få ut motor å finne ut hva som feiler der :P
 #420363  av 3rlend

Mr2mr2 skrev:blir bra med motoroverhaling :D
nei jeg er rimelig lei av å ta ut motoren nå :P
 #422972  av 3rlend

sliiik.....
da er jeg kommet hjem fra Bodø.
Daniel sender masse emo meldinger at han savner meg. (veldig forståelig, jeg er en hærlig kar <3 )
men nok om det.

Var å tittet på mr2 her om dagen, etter en uke i 13 - var han ikke glad i livet. (batteriet er helt ødelagt uansett, skal kjøpe nytt til våren :) )

heiv batteriet på lading og ventet til neste dag.
det sa klikk i startmotoren, men det virket så hele motoren var froset fast :P
Volt meteret viste mye strøm, altså nok til å ska turne motoren. så bære klikke et ar ganger på nøkkelen, så hører man at det saaaakte skjer ting der?
jaja, bilen blir satt til tining idag, og regner med jeg begynner å ta ut motoren imorgen :)
 #422978  av ST205RR

kan jo være verd å prøve å bytte kontaktene i starter,fåes i et "sett" hos toyota ;)
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 64