TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÅDEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#106477  av GT_rider

Du får høre med våre danske venner her inne. Er vel ett par stykker som jeg ikke husker navnet på i farten.

#106501  av FalcoN

celicat23 skrev:Den celica'n er, etter min mening, en av de absolutt fineste som er "bygd" av noen. Og vingen passer bra på den. En ekstra faktor som gjør at vingen passer bra til bilen, er at den vingen er laget av APR for celica'n. Er ikke noe universalt søppel som bare er skrudd på.

Nydelig bil. Bare så synd den ble total vrak i en ulykke.
Har du noen bilder av den.. ? :D

#106533  av celicat23

FalcoN skrev:
celicat23 skrev:Den celica'n er, etter min mening, en av de absolutt fineste som er "bygd" av noen. Og vingen passer bra på den. En ekstra faktor som gjør at vingen passer bra til bilen, er at den vingen er laget av APR for celica'n. Er ikke noe universalt søppel som bare er skrudd på.

Nydelig bil. Bare så synd den ble total vrak i en ulykke.
Har du noen bilder av den.. ? :D
Ett eller annet sted, bare ikke sikker hvor :) Er ikke bare positivt å ha 3x200 gig harddisk plass :) Men jeg vet helt sikkert at jeg ikke sparte på noen av bildene hvor den var vrak, for det var bare trist å se. Skal se om jeg kan klare å huske lete når jeg kommer hjem fra jobb (hvor jeg er nå)

#107459  av perchr

da var reverse el-glow speedoskiver kjøpt fra ebay :D gleder meg til jeg får de, kanskje på min bursdag neste lørdag? 8)

#107473  av celicat23

Holde ut i 7 timer til på jobb så er det lang helg. 6 timer 59 minutter og 59 sekunder... 6 timer 59 minutter og 55 sekunder... 6 timer 59 minutter og 49 sekunder..

#107474  av Neemi

FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG!!!!!!

Og det beste av alt????

Lønninga har kommet inn og det er langhelg :twisted: :twisted: :twisted:

#107513  av celicat23

2 timer 53 minutter 10 sekunder.. 2 timer 53 minutter 4 sekunder..

#107527  av FireWalk

heeeelg!!! ;) bare synd det høljer ned utenfor... hehe... hvor blir det av vår været?!

#107528  av Dalan

FireWalk skrev:hvor blir det av vår været?!
Det har vi knabba :mrgreen:

#107530  av FireWalk

Dalan skrev:
FireWalk skrev:hvor blir det av vår været?!
Det har vi knabba :mrgreen:
damn you people!!! :shock:

#107534  av Goose

har 1 time igjen og så er det lang helg. Tar helga 1 time tideligere i dag.
Får heller jobbe den timen inn senere:)

Blir fin kus på 17. mai med sirkelag og hammer ;)

#107535  av grimfer

Jeg er fri som kråka om kun 15 minutter, og jeg er opprømt nok til å skrive det her!

Utepiiiiils, her kommer jeg!

#107538  av celicat23

Har jeg flexi tid? Ja, det har jeg. Går jeg hjem nå da? Ja, det gjør jeg.

#107539  av Neemi

Er noen som har det ja, mens jeg må sitte her til 1600 :(

Men, men....skjer det ingenting inne er det fullt mulig å sette seg utenfor og kose seg til dagen er over ;)

Fredagshumøret er på plass ja Lillegud og jeg har tenkt meg på versktedet etterpå, så se opp :twisted:
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 1168