TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #343408  av Mr_Storbrua

Haugrud skrev:Ikke så gode til å skyte med bil og bue i Russland :roll:
Faen.. drepte han mannen eller?
 #343410  av Mr_Storbrua

såpass ja.. var de drita da eller? Kan jo umulig være så dum å gjøre noe sånn om man er edru..
 #343457  av Lørnings

Står i infoen på youtube at han overlevde, men jeg vetafaen jeg.. :P så ikke så digg ut ihvertfall!! :shock:
 #343568  av ErikG

Tilbake fra Essen...... FETT! Men bare 3 toyotaer og en Scion på hele messa og ingen lex! Litt skuff....
 #343569  av hmsilset

ErikG skrev:Tilbake fra Essen...... FETT! Men bare 3 toyotaer og en Scion på hele messa og ingen lex! Litt skuff....
Vil ha egen tråd med bilder fordi :D
 #343595  av celicat23

Aaah, politiet beviser hvor smarte de er: Ulykke i ytterste felt på motorveien. Hva gjør politiet? Selvfølgelig, de sperrer innerste felt med bilen sin med blålys på, og så står de i ytterste felt sammen med sjåførene av bilene som har kræsjet, helt ubeskytta. Mens snutbilen sperrer innerste felt og passer på så det bare er igjen 2 felt, så 4 felt må flettes sammen til de 2 midterste.

Smart. Veeeldig smart. Bekrefter bare den graden av tiltro jeg har til politiets evner.
 #343597  av ArildM

I nybutikken jeg jobber i kom det plutselig stormende inn en dritforbanna politimann! Midt i åpningstiden til en liten nystartet butikk...

Fikk streng beskjed om at vi måtte flytte firmabilen som står parkert foran butikken vår, som vi tidligere har fått tilatelse fra politiet til å la stå på angitte sted.

Den maktsyke mannen ga oss beskjed om at hvis bilen enda sto parkert foran butikken når han kom tilbake vanket det parkeringsbot for oss.

Sjefen min ble forbanna og ringte til politikontoret som er 500meter unna oss, og da BEKLAGET politiet seg, og gav oss beskjed om at politimannen som var innom oss hadde oppført seg svært upassende og ville bli gitt kjeft for sin unødvendige oppførsel i offentlig rom.

Smilte begge to vi :mrgreen:
 #343631  av ke25-toyoglide

celicat23 skrev:Aaah, politiet beviser hvor smarte de er: Ulykke i ytterste felt på motorveien. Hva gjør politiet? Selvfølgelig, de sperrer innerste felt med bilen sin med blålys på, og så står de i ytterste felt sammen med sjåførene av bilene som har kræsjet, helt ubeskytta. Mens snutbilen sperrer innerste felt og passer på så det bare er igjen 2 felt, så 4 felt må flettes sammen til de 2 midterste.

Smart. Veeeldig smart. Bekrefter bare den graden av tiltro jeg har til politiets evner.
Kan jo være det var med vilje de hadde sperret det feltet, pga glass eller bevis som skulle sikres. Var ikkje der og såg det eg, men vett av erfaring når eg har vært med og sperra veg, så er det mange som har komentert ting eller skjellt oss ut, men når me forklarer hvorfor så bare går de, noen har vett nok til å unskylde seg.
Ene gangen var det et knust kumlokk, men sperret av og sendte en mann for å hente nytt. Så kommer det en mann og skjeller oss ut for at me hadde sperret av vegen når me bare stod der og hang, når me pekte på hullet i vegen 3 meter foran han, blei han blodrød, snudde seg og gikk. :roll:
 #343636  av celicat23

ke25-toyoglide skrev:Kan jo være det var med vilje de hadde sperret det feltet, pga glass eller bevis som skulle sikres.
Var ingenting i det feltet. Nada. Nix. Alt hadde skjedd i ytterste felt. Og der stod politiet og sivile i ytterste felt, ubeskyttet, mens politibilen stod med blålys i innerste felt og tiltrakk seg oppmerksomhet. Hadde vært for jævelig hvis en i ytterste felt hadde vært litt for interessert i politibilen og kjørt rett over snuten.
 #343658  av celicat23

Jøssenavn... Ulykke på nøyaktig samme sted, akkurat samme felt, men denne gangen hadde snuten parkert i samme felt som ulykken hadde skjedd med saftblander'n på. Grattis!!!

Da mangler vi bare noen skarpskytere fra militæret som tar seg av alle idiotene som skal sakke ned på farta og lage ekstra kø fordi de er så forbanna nyskjerrige. I mitt norge så ville det vært påkrevd ved ett hvert trafikk uhell: politiet, ambulanse og militæret.

Og nå tenker sikkert noen "hvorfor ikke gi politiet våpen, så slipper vi bruke ekstra penger på militæret?" For alle som har kjørt stylet bil så vet de akkurat hvorfor: hadde politiet hatt våpen og rett til å drepe, så ville de skutt hver eneste person med litt stylet bil, for de er samfunnsfiende nr.1. Felger 1mm utenfor skjermbuen? Senket 4cm? Forbedret utseende? DERE MÅ DØØØØØØØ!!!
  • 1
  • 511
  • 512
  • 513
  • 514
  • 515
  • 1172