celicat23 skrev:Aaah, politiet beviser hvor smarte de er: Ulykke i ytterste felt på motorveien. Hva gjør politiet? Selvfølgelig, de sperrer innerste felt med bilen sin med blålys på, og så står de i ytterste felt sammen med sjåførene av bilene som har kræsjet, helt ubeskytta. Mens snutbilen sperrer innerste felt og passer på så det bare er igjen 2 felt, så 4 felt må flettes sammen til de 2 midterste.
Smart. Veeeldig smart. Bekrefter bare den graden av tiltro jeg har til politiets evner.
Kan jo være det var med vilje de hadde sperret det feltet, pga glass eller bevis som skulle sikres. Var ikkje der og såg det eg, men vett av erfaring når eg har vært med og sperra veg, så er det mange som har komentert ting eller skjellt oss ut, men når me forklarer hvorfor så bare går de, noen har vett nok til å unskylde seg.
Ene gangen var det et knust kumlokk, men sperret av og sendte en mann for å hente nytt. Så kommer det en mann og skjeller oss ut for at me hadde sperret av vegen når me bare stod der og hang, når me pekte på hullet i vegen 3 meter foran han, blei han blodrød, snudde seg og gikk.