TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #350305  av sindrejl

Skjermene våre kjører på 1280 x 1024 :)
Fantastisk om du kunne sendt det til: sindrejll@gmail.com sånn at jeg får lagt det direkte inn på rette maskin.

Vi gleder oss stort til å få fotografert bilene når de er ferdige :D Radni får knapt sove ;)
 #350314  av Tevosupra

celicat23 skrev:Takker, begge to!
Tevosupra skrev:Denne hadde gjort seg på skjermene i butikkene :)
Du tenker på som bakgrunn på pc'ene? Si ifra hvilken oppløsning du trenger i tilfelle, så skal jeg ordne for deg (hvis dere ikke bruker noen helt umulig oppløsning da :))
Ja.. Jeg tenkte på det ja:) Ser Sindre har fikset dette nå:)
 #350316  av celicat23

Skal se på det når jeg kommer hjem, så sender jeg det på mail til Sindre. Gleder meg til å fotografere bilene når de er ferdige :wink: F**n meg gromme biler, begge to!!! :D
 #350433  av sindrejl

Herlig, da er bildene på plass i butikken, ser helt rått ut :D
 #350437  av celicat23

Så bra! Jeg skal innrømme at jeg hadde ikke fulgt med i det hele tatt, så når Jarmund kontaktet meg om jeg ville ta ett bilde av supra'n før den var ferdig så trodde jeg kanskje han hadde kjøpt den av dere :oops: Faller litt utenfor når man selv ikke har noe prosjekt på gang.. Men da er det ekstra gøy at både han og "dere" som eier bilen er fornøyd alle sammen :D
 #352344  av celicat23

Tevosupra skrev:Vilt dette:)
Har en BMW M3 her og som skal fotograferest:)
Trur jeg må fly deg opp hit en helg du har tid:)
Så lenge du vet på forhånd hvor du vil at bildene skal tas så burde det gå greit å fotografere jgtc'n og en bil til på en dag (jeg har aldri vært i trondheim). Bare å ta fly tidlig på morra'n opp og 21 eller 23 flyet nedover igjen.
 #352503  av Tevosupra

celicat23 skrev:
Tevosupra skrev:Vilt dette:)
Har en BMW M3 her og som skal fotograferest:)
Trur jeg må fly deg opp hit en helg du har tid:)
Så lenge du vet på forhånd hvor du vil at bildene skal tas så burde det gå greit å fotografere jgtc'n og en bil til på en dag (jeg har aldri vært i trondheim). Bare å ta fly tidlig på morra'n opp og 21 eller 23 flyet nedover igjen.

Hei..
Ja.. det er fult mulig:) Sender dg mail om det:)
 #353830  av celicat23

Da er treff sessongen i gang for min del. Det er første gang på MANGE år jeg har dratt på noe, og absolutt første gang jeg har prøvd meg på bane fotografering - så dette var en "prøverunde" for meg. Lærte litt om utstyret (nytt for i år) og hva jeg må handle inn til neste treff. Så forhåpentligvis blir det bare bedre treff for treff.

Har tenkt meg på de treffene hvor jeg får tilgang til hele banen denne sommeren. GATEBIL regner jeg med er i orden, så vil være der. TRACKDAY treffene utgår, for det var ingen interesse for at jeg skulle få noen tilgang der (syter ikke, just sayin' :)) Hadde tenkt meg på bmw treffet på våler, men var litt opptatt med noe som skal på trykk (og var ufattelig treig selv :)) så det utgikk. Og har notert litt ymse på kalenderen fremover som avhenger mest av vær & tilgang til banen.

Aaaanyway.....

Stor takk til Tom Ole Svendsen for at jeg fikk tilgang til hele banen på Powerdrift treffet som var nå 18 april på rudskogen. For meg så var dette ett bra treff med frisk satsning av flere. 100kr for å komme inn å se på dette var HELT klart verdt pengene. Skal det være noen flere powerdrift på østlandet så dukker jeg opp igjen (hvis jeg slipper til igjen da :)). Skal kommentere bilene etter hvert som jeg legger ut bilde av de. Eneste jeg vil kommentere med en gang var en hvit BMW E30'n med "powerdrift" i frontruta... FOR EN UTROLIG SYK MØRK & SINT LYD I DEN BILEN! *NYDELIG!!!*

Har en del materiale å gå igjennom, så TING TAR TID. Legger ut fortløpende utover uka. Har ikke bilder av alle bilene tror jeg, da jeg ikke var der så lenge + som sagt: første gangen noen sinne jeg fotograferer på noe banekjøring, og en del gikk ikke som planlagt. Bedre neste gang? Håper det!

Hvis noen vil ha ett bilde i full størrelse så send meg en PM. Tar 500kr (jaja, slutt og syt - 2 peppes pizza koster faen meg mer!! ;))

Nok mas... første bilde:

Bilde

Likte utseende på denne veldig godt - gjennomført - og det var bra satsing på kjøringen.
 #353932  av ErikG

Konge bilder! ok ikke noen av supraen til Kenneth, eller LC120 arcticen som var rescuebil?
 #353945  av celicat23

ErikG skrev:Konge bilder! ok ikke noen av supraen til Kenneth, eller LC120 arcticen som var rescuebil?
Takker! Har bilder av en hvit og en oransj supra med BS-BILDELER på seg, og en sølvfarget en uten noe reklame... og en blå en uten front. Kommer etter hvert ;) Tok noen bilder av artic truck'en, men ingen å spare på tror jeg.

Bilde

Hard kjøring av denne bilen, kjempe underholdning!
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 103