TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Re: Litt stort Supra mk3 prosjekt (SELGES)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #361082  av Supramk3turbo

He he. Ble faktisk litt overasket over at det gikk så fort... :D Men ikke noe er bedre en det :)
 #361534  av Supramk3turbo

Jepp :) Da var ST staget bak også montert :D Kjenner faktisk ganske stor forskjell, å det er jo gøy. Vil anbafale disse ST stagene til mk3 eiere ihvertfall :D
 #361592  av tojo

:-) Liksom godt å bare bli mer og mer fornøyd med gobilen sin :P Husk å ta masse bilder på Gatebil :D
 #361599  av Supramk3turbo

Ikke sant :D Skal ta med kamera jeg :D
 #361843  av Supramk3turbo

Skal...skal ikke?? Skal jeg orke å bytte clutchen min før gatebil rud?? Den begynner å bli litt for spak i forhold til effekten, liker ikke å bli herjet med for mye lenger, slurer på tredje gir ved harde kjappe girskift.

Jeg har en 4 pucka Spec clutch liggende, kun clutch disken altså. Noen som vet hvordan den vil fungere sammen med RPS trykkplate og fidanza svinghjul??
 #361846  av Mr_Storbrua

SKAL :)
 #361848  av Supramk3turbo

He he, er bare redd det ikke vil fungere noe bedre, å da gidder jeg ikke å skru tilbake igjen, har nok annet å finne på frem mot gatebil :D he he. Den som står i nå er på ingen måte brukt opp, den er bare litt for slapp, men holder helt greit ved "moderat" kjøring...
 #361849  av Mr_Storbrua

Aha.. skjønner..

Men er vel ikke noe gøy med "moderat" kjøring på bane?

Får håpe det er noen her som kan gi ett greit svar da, på om clutshen er noe bedre da.. :)
 #362062  av Supramk3turbo

Da er ihvertfall oljekjøler kjøpt inn, det ble en: 25-rad x 330mm, 194mm høy, Setrab. Håper den skal gjøre jobben greit, ihvertfall bedre en det som har vært. Kjøpte også en sandwitch med thermostat, så ikke olja blir for kald ved cruising :D Var ikke uttak for oljetemp på denne sandwitchen, så får vel finne et annet lurt sted for den... Bunnpanna er jo greit, men gidder ikke å ta den jobben nå... :D :D
 #362087  av Supramk3turbo

Har også bestilt meg litt mere styling, falt litt for denne altså :D http://i210.photobucket.com/albums/bb90 ... ure011.jpg

Bestilte herfra : http://www.sfxperformance.com/parts/AST1224.htm#

Noen synspunkter på den...??
 #362093  av inzane2012

NEEEEEEI for gudsskyld ikke laksetrapp på supra!!! fins ikke noe mer harry enn laksetrapp! ser bare for meg blodharry bønder med volvo 240 eller granada når jeg tenker på det der...
 #362106  av lexusmann

inzane2012 skrev:NEEEEEEI for gudsskyld ikke laksetrapp på supra!!! fins ikke noe mer harry enn laksetrapp! ser bare for meg blodharry bønder med volvo 240 eller granada når jeg tenker på det der...
Veeldig enig med inzane her altså...laksetrapp suger..trodde den var død og begravet for lenge siden.. :roll:
 #362130  av ErikG

Om du choppern så bare øverste delen er igjen er den good, men regner med dette er en spøk??.....
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 62