inzane2012 skrev:Det er ikkje eg som må dra lenger ut på landet med den, det er Avdelingsdirektør Knut Kristiansen i Sjøfartsdirektoratet som kommer med den påstanden. i artikkelen.ke25-toyoglide skrev:men videobildene viser at hvalfangstskuta prøver å komme seg unna, mens den svarte båten gir gass og havner helt innunder baugen på båtenDEN må du dra lenger ut på landet med... ser ganske klart og tydelig at Ady Gil står helt i ro mens hvalbåten gir gass og svinger rett mot dem, det er INGEN uhell at hvalbåten traff ady gil, uansett hvem som måtte hvere idioten så prøver hvertfall ikke folka ombord på sea shepard eller ady gil å ta livet av fiskerene, men her ser det faktisk ut som japanerane går inn for å ta livet av aksjonistene...
kanskje ikke alle her som bryr seg så forferdelig mye om en hvalart eller 2 til blir utryddet, og skal ikke si at jeg er den største forkjemperen for å stoppe hvalfangst, MEN jeg mener at japanerene burde holde seg for god til å utgi seg for å vere forsknings skip som skal "forske" på hvalen, og dermed kan sette sine egne kvoter og fiske i verna havområder...
Er heller ikke sikkert det er snakk om 400 individ av samme arten vel? sikkert flere hval arter som plasker rundt der nede...
Tror ikke du hadde syns det hadde vert så kult vist du var ute med favoritt bilen din, så kommer onkelblå utkledd som statistisk sentralbyrå og later som di holder på med noe statisikk tull, mens di egentlig bare er ute etter å ta deg for å kjøre med for breie felger...
same shit
De seiler med falske flagg, og med et falgg som ligner på sjørøverflagg. De har tidligere bordet skip, og kasta bomber ombord slik at det er såpeglatt og livsfarlig å ferdes ombord.
Når det gjelder hvem som har skylden så er det så enkelt at de har ingenting i nærheten av hvalskuta å gjøre, men de gjør det med vilje, for å hive stinkbomber, og tau slik at hvalskuta skal få det i propellen, dette er risikosport, og når det går gale så er det deres skyld.
dessuten kjører de en båt som har tre ganger så stor toppfart, minst 10 ganger så kjapp aks, minst 10 ganger så kjapp til å stoppe, og minst 10 ganger så gode styreegenskaper.
Og forskningskvoter er det samme som Norge bruker, så før me hiver stein på japanerne, så må me ta tak i problematikken her hima.
Viss statistisk sentr... kommer for å ta meg pga for breie felger, så har eg gjort noe ulovlig, så då må eg ta konsekvensene av det.
Heile saken er egentlig at fiskerne gjør et ærlig arbeid, og paul Watson er en kriminell som er straffedømt i Norge. Viss han i utgangspunktet hadde aksjonert mot myndighetene, og kunne dokumemtere det, så hadde de hatt min støtte, men piratvirksomhet,,,,,heng de, hiv de i fengsel. Helst før de dreper noen.
Prius 06 executive, bastard automat
Camry 89 Xli automat
Corolla KE25 72 toyoglide
929 87 3liter V6 og 88 delebil
Camry 89 Xli automat
Corolla KE25 72 toyoglide
929 87 3liter V6 og 88 delebil