Mr_Storbrua skrev:såg ut som han i midten av filmen ikke var helt forbredt på hva drifting innebar
Her er en som kan sykkel med motor au

Fortune Favors The Brave
Mr_Storbrua skrev:såg ut som han i midten av filmen ikke var helt forbredt på hva drifting innebar
Her er en som kan sykkel med motor au
James skrev:Aaaaarh , gleder noe HELT vilt til våren! Han ikke huske å ha gledet meg så mye før! Savner så sinsykt å kjøre mr2 turbo nå..derfor jeg kjører mr2'n min året rundtlei av å kjøre rundt på ekkelt snøføre i en fiss`n grevling-golf ...
James skrev:Aaaaarh , gleder noe HELT vilt til våren! Han ikke huske å ha gledet meg så mye før! Savner så sinsykt å kjøre mr2 turbo nå..samme her, men må nok skaffe lappen før våren slår innlei av å kjøre rundt på ekkelt snøføre i en fiss`n grevling-golf ...
Giske skrev:Hihi, kom hjem fra Egypt i natt for å finne et brev fra banken. Jeg har fått det nye bankkortet mitt med bilde av bilen på! hehenice![]()
ArildM skrev:2012 er jo den største dommedagsprofetien mest tullinger tror på. Og tror nok folk at verden går under i 2012 så kan den vel fort gjøre det bare fordi nok folk tror den vil det (finnes vel et fint ord for dette?)Det som skjer i 2012 kan vel skje (nesten) når som helst, man vet jo aldri helt sikkert hva som skjer om ett sekund![]()
Og ellers var det en teit film tvers igjennom, absolutt alt i filmen er en klisje og absurd usannsynlig.