TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #346005  av James

Aaaaarh , gleder noe HELT vilt til våren! Han ikke huske å ha gledet meg så mye før! Savner så sinsykt å kjøre mr2 turbo nå.. :x lei av å kjøre rundt på ekkelt snøføre i en fiss`n grevling-golf ... :?
 #346010  av inzane2012

James skrev:Aaaaarh , gleder noe HELT vilt til våren! Han ikke huske å ha gledet meg så mye før! Savner så sinsykt å kjøre mr2 turbo nå.. :x lei av å kjøre rundt på ekkelt snøføre i en fiss`n grevling-golf ... :?
derfor jeg kjører mr2'n min året rundt ;) hehe
 #346128  av mr292

James skrev:Aaaaarh , gleder noe HELT vilt til våren! Han ikke huske å ha gledet meg så mye før! Savner så sinsykt å kjøre mr2 turbo nå.. :x lei av å kjøre rundt på ekkelt snøføre i en fiss`n grevling-golf ... :?
samme her, men må nok skaffe lappen før våren slår inn :P
 #346154  av Giske

Hihi, kom hjem fra Egypt i natt for å finne et brev fra banken. Jeg har fått det nye bankkortet mitt med bilde av bilen på! hehe :D :D
 #346166  av inzane2012

Giske skrev:Hihi, kom hjem fra Egypt i natt for å finne et brev fra banken. Jeg har fått det nye bankkortet mitt med bilde av bilen på! hehe :D :D
nice :)
jeg får ikke så hyggelige brev fra banken min som regel :/
 #346331  av celicat23

2012 ... Verden skal gå under, så alle som er genetisk interessange og den ekstreme overklassen blir plukket ut for og overleve. Etter at verden har gått under så står alle håndplukkede og ser på solnedgangen, mens resten av verden er døde. Hitler ville vært så jævelig stolt av denne filmen! Plukk ut alle ubermensch og la alle untermensch bli utryddet i en fei. Jævla søpple film...
 #346350  av ad92

konseptet filmer bygger på er jo helt latterlig så... er vell ikke annet å forvente

Det verste er at folk helt seriøst tror på en "dommedag" i 2012
 #346359  av ArildM

2012 er jo den største dommedagsprofetien mest tullinger tror på. Og tror nok folk at verden går under i 2012 så kan den vel fort gjøre det bare fordi nok folk tror den vil det (finnes vel et fint ord for dette?) :roll:

Og ellers var det en teit film tvers igjennom, absolutt alt i filmen er en klisje og absurd usannsynlig.
 #346363  av Toyota-rav4-2002

ArildM skrev:2012 er jo den største dommedagsprofetien mest tullinger tror på. Og tror nok folk at verden går under i 2012 så kan den vel fort gjøre det bare fordi nok folk tror den vil det (finnes vel et fint ord for dette?) :roll:

Og ellers var det en teit film tvers igjennom, absolutt alt i filmen er en klisje og absurd usannsynlig.
Det som skjer i 2012 kan vel skje (nesten) når som helst, man vet jo aldri helt sikkert hva som skjer om ett sekund :wink:
 #346418  av mr292

enig, synes filmen var bra jeg også, men det forutsetter at man sitter i en kinosal med BRA lyd og bilde, for det er jo effektene i filmen som er det store.
at filmen bygger på 2012 profetien er vel bare en bonus, om filmen hadde bygget på at dette hadde skjedd i 2013 hadde jo ikke endret noe av handlingen eller effektene (dette er jo en "effektfilm")
har sett filmen i 2 bra kinosaler (prinsen 1 i trondheim og en gang i verdal) synes effektene var kjempegode og morsomme å se på.
- Anbefales om man liker effekter/animasjon og sitter i kinosal med bra lyd
- Anbefales IKKE om man sitter foran en pc skjerm eller tv'n i stua (med mindre man har skikkelig surround anlegg, og STOR tv eller prosjektor)
  • 1
  • 522
  • 523
  • 524
  • 525
  • 526
  • 1172