TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#107923  av GT_rider

conniew skrev:http://home.hia.no/~lmbrat00/usa_er_et_ ... g_land.htm :shock: :lol:
Hehe.. Skal like å se de som får bot for følgende:
"I Newcastle er det straffbart å ha sex i et fryserom i et slakteri."

"· Forbrytere er pålagt å gi sine ofre 24 timers varsel, der de underrettes om hvilken forbrytelse de skal utsettes for."

"Det er forbudt å kjøre en bil uten ratt."

"Bøtelegging for å feie støvet under teppet."
( faen for noen bøter jeg skulle hatt :lol: )

#108161  av celicat23

Ja. En liten "før og etter" leksjon er på sin plass. Også kalt "hva felger og senking kan gjøre for bilen din". Sånn her så bilen ut før noen henla en haug saker om voldtekt og ran, så de kunne få tid til å kjøre rundt å plage lovlydige borgere...

Bilde

Og åpne vedlegget så ser man hvordan den ser ut mens jeg venter på time for etter kontroll. Er så stygt at jeg prøver å ikke vise meg offentlig med den i det hele tatt..
Vedlegg
IMG_0909.jpg
IMG_0909.jpg (72.83 kiB) Vist 1003 ganger

#108164  av kake

Jeg føler med deg celicat23, det skulle ikke vært lov :shock:

#108166  av Goose

celicat23. Du har så fine felger :roll:

#108170  av celicat23

Goose skrev:celicat23. Du har så fine felger :roll:
Du kan få kjøpe de. De er sånne "special edition JDM" 16 tommer grom felger. Super duper felger. Ser DRIIIIIIIIT bra ut på bilen. Bare tull med 19", når du kan ha de her.

De er så råe at jeg tror nesten det er MAGNESIUM felger! Ja, det tror jeg.

Hva sier du? Special price, only for you my friend, 9999.90kr? Come on, you buy my friend. you buy!

Kom vel noe godt ut av å ikke ville bli sett kjørende rundt i den. Da fikk jeg endelig tatt meg tid til å polere bilen. Og fant ut at balltre i bilen ikke bare er godt for å denge folk som ikke klarer å holde finga unna bilen - men også fin å presse ned clutch'en med fra passasjer sete når du skal flytte bilen.

Min 17 mai: våkne, gjøre noe som små barn ikke skal lese om, porsjons grandis og "constantine" til frokost, vaske og polere bil, kebab, og nå sitter jeg her. wooohey. paaaaaarty. hm. kanskje ikke.

#108176  av MR2WideBody

celicat23 skrev: Du kan få kjøpe de. De er sånne "special edition JDM" 16 tommer grom felger. Super duper felger. Ser DRIIIIIIIIT bra ut på bilen. Bare tull med 19", når du kan ha de her.

De er så råe at jeg tror nesten det er MAGNESIUM felger! Ja, det tror jeg.

Hva sier du? Special price, only for you my friend, 9999.90kr? Come on, you buy my friend. you buy!

Kom vel noe godt ut av å ikke ville bli sett kjørende rundt i den. Da fikk jeg endelig tatt meg tid til å polere bilen. Og fant ut at balltre i bilen ikke bare er godt for å denge folk som ikke klarer å holde finga unna bilen - men også fin å presse ned clutch'en med fra passasjer sete når du skal flytte bilen.

Min 17 mai: våkne, gjøre noe som små barn ikke skal lese om, porsjons grandis og "constantine" til frokost, vaske og polere bil, kebab, og nå sitter jeg her. wooohey. paaaaaarty. hm. kanskje ikke.
Kjeder deg ikke du eller??

#108182  av Goose

celicat23: hva skjer videre med felga dine?

17. mai er på ingen måte en dag du kan kjede deg. Det er fri dag. OG fridag betyr enten kos med dama alle med bilen. 8)

#108186  av FireWalk

hehe.. så så... SÅÅÅ gale var det da ikke... har sett langt værre felger ennm det der! greit nok at de er mindre, men direkte stygge er de da ikke.. syntes de var pene jeg selv om de er små og ikke passer bilen på langt nær så godt som de du hadde... men så gale at du ikke kan kjøre bilen vil jeg jo ikke påstå at det er :)

tenk på alle stakkarene som kjører rundt med 14" orginale toyota felger på MR2ene sine... DEEE er fæle de!!! så det du har der er jo rene luxusen i forhold... tenk på det du ;)

men klart, det er jo surt når de skal begynne å pirke på den minste ting.. det der kunne jo like gjerne hendt meg... :shock:

#108203  av celicat23

Goose skrev:celicat23: hva skjer videre med felga dine?

17. mai er på ingen måte en dag du kan kjede deg. Det er fri dag. OG fridag betyr enten kos med dama alle med bilen. 8)
Etter teknisk kontroll er gjort, så skal alt monteres på bilen igjen + rod millen vingen, og så legges bilen ut for salg.

Ble "kos" med bilen. Vask og polering. Skulle ha vasket yaris verso'n også, men av en eller annen grunn så er jeg ikke like nøye med den :)

#108217  av Goose

celicat23 skrev:

Etter teknisk kontroll er gjort, så skal alt monteres på bilen igjen + rod millen vingen, og så legges bilen ut for salg.

Ble "kos" med bilen. Vask og polering. Skulle ha vasket yaris verso'n også, men av en eller annen grunn så er jeg ikke like nøye med den :)
Så du kvitter det med den alikevel i år?

#108229  av FalcoN

celicat23 skrev:Etter teknisk kontroll er gjort, så skal alt monteres på bilen igjen + rod millen vingen, og så legges bilen ut for salg.
Hva blir neste prosjekt? :)

#108235  av celicat23

Goose skrev:
celicat23 skrev:

Så du kvitter det med den alikevel i år?
Jepp. Som jeg vel nevnte for deg så har "hvor lenge jeg skal ha bilen" vært avhengig av hvor gøy det er å ha den. Og det har ikke vært noe gøy i det hele tatt, så da legger jeg den like så godt ut for salg.

Men siden jeg ikke har noe reelt behov for å selge den, og siden det er mye sommer igjen, så vil prisen være h.b.o 250.000kr. Og vil nok ikke selge den, hvis ikke noen kommer med en 260-265. Kjøpte den for 240 selv for 1år siden, og har brukt 80.000kr på den. Og det er mye kompis jobbing++ i det regnestykke, så reelt for noen som måtte gå til verksted o.l og betale full pris så ville det tippet over 100.000kr lett.

#108236  av GT_rider

:? Ville egentlig ikke komme innpå dette temaet, men en kan ikke forvente at en får igjen for å style en bil. Så å forvnete å tjene 25.000,- på en bil, syns nå JEG er litt urealistisk. Selfølgelig, er alltids noen som biter på, og vil ha en ferdig styla bil. Er ikke det. Er forøvrig en jævla pen bil du har bygd og :)

#108243  av celicat23

FalcoN skrev:
celicat23 skrev:Etter teknisk kontroll er gjort, så skal alt monteres på bilen igjen + rod millen vingen, og så legges bilen ut for salg.
Hva blir neste prosjekt? :)
Tja. Fornuften sier at jeg skal holde meg til yaris verso'n, og heller gå på fylla 1år, enn å bruke mer penger på bil. Har vært ALT for lenge mellom hver gang jeg har våknet opp og lurt på hva hun vedsiden av meg heter fornoe de siste årene.

Samtidig så har jeg noen prosjekt gående oppe i hodet, som jeg har lyst til å gjennomføre. Så faren for å begynne kjede seg for mye uten bil, og gå kjøpe seg ett prosjekt er der. Er vel sånn det egentlig alltid har vært. Kjøpt & bygd opp noe -> blitt lei&solgt det -> gått på fylla -> begynt å kjede seg -> Kjøpt & bygd opp noe -> osv osv osv.

#108245  av celicat23

GT_rider skrev::? Ville egentlig ikke komme innpå dette temaet, men en kan ikke forvente at en får igjen for å style en bil. Så å forvnete å tjene 25.000,- på en bil, syns nå JEG er litt urealistisk. Selfølgelig, er alltids noen som biter på, og vil ha en ferdig styla bil. Er ikke det. Er forøvrig en jævla pen bil du har bygd og :)
Er fullstendig klar over det jeg og. Er derfor jeg mener at det kan nok ta en tid før den blir solgt :-)

Men så lenge jeg har lagringsplass til bilen, og råd til å ha den, så kan den da like så godt bare stå i garasjen hvis jeg ikke får det jeg vil ha. Det er en av de enorme fordelene ved å ha 2 biler :)
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 1166